آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین

آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین

آسنا/اصفهان رئیس سازمان مدیریت بحران استان اصفهان گفت: همزمان با بازگشت تدریجی زائران اربعین به مرزهای داخلی کشور، 315 گروه امدادی برای ارائه خدمات ترافیکی، امداد و نجات، اسکان اضطراری و آب آماده شده است. عرضه در اصفهان

منصور شهرفروش در گفت وگو با تیتر نیوز، اظهار کرد: آخرین تیم ها از پلیس راه، راهداری، راهداری، حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و اورژانس، شهرداری ها، آتش نشانی، برق، آب، فاضلاب، مخابرات و خدمات روستایی هستند

وی در ادامه افزود: این گروه ها برای ارائه خدمات مسافری در جاده ها و مراکز امدادی در محور غرب، شرق و جنوب استان اصفهان تشکیل شده است. این سرویس در محورهای غربی و شرقی استان اصفهان به ویژه نایین، خار و بیابانک، تیران و قارون، داران و… ارائه می شود.

این مسئول استانی تصریح کرد: بیش از 30 عزادار از استان های اصفهان و خدجوش عازم هستند و مردم در خدمت زائران و اسکان اضطراری آنان هستند. در این ایام پایگاه های امداد و مساجد در مسیر مجتمع های خدماتی خیریه برای خدمت رسانی به زائران آماده و تجهیز شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان اصفهان تصریح کرد: مدیریت بحران استان اصفهان روز گذشته (10 شهریور) از معترضان راه های غرب استان در حین اجرای عملیات بازدید و از ایمنی آنها بازدید کرد. تمام قوانین ایمنی برای ایجاد فرآیندها و ارائه خدمات به نگهبانان منتقل می شود.

این تولید کننده شیشه با توجه به افزایش ترافیک جاده ای و پیش بینی بارندگی های ناگهانی خاطرنشان کرد: از امروز تا یکشنبه (دوم تا چهارم آبان ماه) در مناطق غربی و جنوبی استان وزش باد و گرد و خاک خواهد بود. افرادی که در این محورها تردد می کنند برای جلوگیری از حوادث رانندگی و سوانح رانندگی به توصیه ها و هشدارهای پلیس راهنمایی و رانندگی توجه کنند. تیم های عملیاتی پلیس راه نیز با تقویت امکانات به ارائه خدمات ویژه می پردازند.

وی افزود: در راستای حمایت و خدمات رسانی به برنامه زیارت اربعین امسال 270 گروه امدادی و امدادی از استان اصفهان به مرزهای مهران، چذابه و شلمچه در مسیر عتبات عالیات اعزام و مستقر شدند. این 270 تیم مجهز به آمبولانس، پزشک و پرستار، خدمات برق و آب، دیزل ژنراتور، تانکر آب، اتوبوس، ماشین آتش نشانی، جرثقیل آمبولانس، امکانات و خدمات شهری و بهداشت محیط هستند.

انتهای پیام