مسئولان در شنیدن انتقاد خبرنگاران آستانه تحمل خود را بالا ببرند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مسئولان در شنیدن انتقاد خبرنگاران آستانه تحمل خود را بالا ببرند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیدحسن دلاوری بعد از ظهر جمعه در نشست صمیمی خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم و خبرنگاران گفت: خبرنگاران منادی مظلومان هستند، اگر امروز می‌بینیم که فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در اقصی نقاط دنیا طنین انداز شده است، حاصل مجاهدت و رشادت بیش از ۱۷٠ خبرنگاری است که در کربلای غزه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی در ادامه گفت: امروز در دنیا شاهد یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای هستیم که دشمنان اسلام با همه ابزار و امکانات خود به میدان آمده اند تا افکار عمومی را مسموم کنند و در جبهه اسلام، خبرنگاران با کمترین ابزار و امکانات و غریبانه در حال مبارزه هستند.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه خبرنگاران در نوک پیکان جهاد تبیین هستند، گفت: امروز طبق منویات مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک اصل مهم در حرکت جریان انقلابی است و خبرنگاران با ابزار رسانه نقش مهمی در خصوص جهاد تبیین و آگاه سازی جامعه دارند.

وی در ادامه گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در تقویت جبهه حق و تضعیف جبهه باطل و تشویق مردم به خوبی‌ها و مطالبه گری از مسئولان دارند و در حقیقت خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین، بلندگوی کسانی هستند که صدا ندارند و فریاد مظلومانی هستند که مورد ظلم واقع شده اند.

این خبرنگار با اشاره از حدیثی از مولای متقیان حضرت علی (ع) خطاب به خبرنگاران گفت: حرف حق را بزنید و حرف حق خود را سانسور نکنید، هرچند که گفتن حق و حقیقت برای عده‌ای خوشایند نباشد و مسئولان نیز باید در شنیدن حرف حق و انتقاد خبرنگاران آستانه تحمل خود را بالا ببرند.