پسر مسلح بعد از قتل راننده تاکسی اینترنتی پدرش را هم کشت

پسر مسلح بعد از قتل راننده تاکسی اینترنتی پدرش را هم کشت
آفتاب نیوز:

ساعت 2 بامداد چهارشنبه 19 مرداد ماه، صدای شلیک گلوله از یک ساختمان مسکونی سه طبقه در محله بهارستان شنیده شد و به زودی با مرکز تماس فوریت های پلیسی 110 گزارش یک حادثه هولناک اعلام شد .

ماجرای این مرگ مشکوک از رادیو کارآگاهان شعبه دهم دادسرای کل تهران پخش شد و به زودی قاضی شعبه پنجم بازپرسی کیفری محمدجواد شفیعی خبر این مشکوک را اعلام کرد. مرگ. تیم تحقیقات جنایی با حضور در محل حادثه تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

109 خودروی پلیس بیهار، ریاست تحقیقات جنایی، پرسنل تیم شناسایی، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی ویژه تحقیقات انتحاری در محل حضور داشتند. جمعیت زیادی هم دور حلقه زرد امنیتی جمع شده بودند و به دنبال اخبار جدیدی از این جنایت هولناک بودند.

زمانی که تیم جنایی هنگام بازجویی در طبقه سوم ساختمان وارد خانه شدند با جسد مرد میانسالی مواجه شدند که به ضرب گلوله کشته شده بود. همچنین تحقیقات اولیه نشان داد متوفی که کارمند حراست یکی از دانشگاه های تهران بود قربانی جنایت پسر 20 ساله اش شده و خواهر متهم که در خانه نبود از این قتل هولناک خبر داد. . به پلیس

یک راننده تاکسی در اتوبان تهران – کرج کشته شد

مدتی نگذشته بود که خواهر متهم هدف تحقیقات قرار گرفت و گفت: برادر و پدرم مشکلات زیادی با هم داشتند. به خانه یکی از اقوام رفتیم، اما پدرم در خانه ماند. در طول مهمانی، برادرم عکس دست های خون آلود و اسلحه کمری کلت را برای من فرستاد و گفت که پدر ما را کشته است. خیلی ترسیده بودم و به پلیس خبر دادم. باید گفت چند روز پیش برادرم با دستان خون آلود از این جنایت به خانه آمد و مدعی شد در جاده تهران – کرج یک نفر را کشته است! او تهدید کرد که اگر این موضوع را به کسی بگوییم کمربند به دستش خواهد رسید.

به این ترتیب مشخص شد روز جمعه 13 مرداد ماه در حوالی ایستگاه عوارضی اتوبان تهران – کرج جسد فردی ناشناس توسط پلیس کلانتری 181 کشف شد. فرضیه این دو قتل توسط پسری 20 ساله مشخص شد.

دستگیری متهم در پارس تهران

پس از دریافت این اطلاعات مهم، کارآگاهان با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم و جنایت، متوجه شدند پسر جوانی که پس از کشتن پدرش به شمال کشور رفته بود، در راه است کافی. برای دستگیری متهم

مدیران اداره دهم پلیس آگاهی پس از کشف محل دقیق اختفای متهم و اخذ مجوزهای لازم قضایی از تحقیقات جنایی به پارس تهران رفتند به اتهام قتل عمد دستگیر و طی یکسری عملیات دستگیر و یک قبضه کلاشینکف، 16 فشنگ جنگی و مقداری سلاح سرد نیز از وی کشف شد. که

متهم که دارای مشکلات روحی و روانی است، به دلیل قتل پدرش به دلیل اختلافات شخصی در یک خانه شخصی در محله بهارستان و قتل راننده تاکسی اینترنتی به دلیل عدم پرداخت کرایه در تحقیقات مقدماتی است. و از قربانیان اتوبان کرج – تهران بد گفت.

با متهم صحبت کنید

آیا شما معتاد هستید؟

– نه، من هم سیگار نمی کشم.

با پدرت مخالفت کردی؟

– بله، پدرم را از خانه بیرون آورد و مادر و خواهرش را جلوی چشمان من کتک زد.

اسلحه را از کجا آوردی؟

– چند سال پیش از فردی در منطقه اندشاه به قیمت 7 میلیون تومان خریدم.

چطور پدرت را کشت؟

– شب حادثه اعضای خانواده به مهمانی می رفتند اما پدرم در خانه تنها بود. به همین دلیل مخفیانه وارد خانه شدم و در یک لحظه پدرم را در اتاق کشتم و سپس او را با چاقو زدم.

بعد از جنایت چه کردی؟

– به خانه عموی مادرم در شمال کشور رفتم، اما او را راضی کردم که به تهران برگردد و تسلیم پلیس شود. وقتی به پایتخت برگشتم تعجب کردم.

چرا عکس صحنه جنایت را برای خواهرت فرستادی؟

– می خواستم همه بدانند که من پدرم را کشتم.

از قتل راننده تاکسی اینترنتی در اتوبان کرج – تهران بگویید؟

چند روز قبل از کشته شدن پدرم با تاکسی اینترنتی از میدانی در شرق تهران به خانه دوستم در اندیشه کرج رفتم. در اتوبان کرج-تهران جلوی محل عوارضی بودیم که به راننده گفتم کرایه ندارم اما خیلی عصبانی شد و بد صحبت کرد!

بعدش چی شد؟

کنترلم را از دست دادم و او با کلت من 7 گلوله شلیک کرد.

با بدن چیکار کردی؟

جسد را از ماشین فارس بیرون انداختم و ماشین را دزدیدم.

الان ماشین مقتول کجاست؟

– بعد از اینکه ماشین مقتول را دزدیدم، او را به چهارراه امام حسین رساندم.

بعد از کشتن راننده تاکسی اینترنتی چه کردید؟

– دستام خون شده بود واسه همین رفتم خونه. اعضای خانواده‌ام ابتدا فکر می‌کردند که عاشق کسی هستم، اما من ماجرا را تعریف کردم و تهدید کردم که اگر به کسی بگویند، آنها را خواهم کشت.

به دستور قاضی محمد جواد شفیع؛ متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران قرار گرفت.