استرچ  پالت بند چیست؟

محصولات تولیدی در صنایع مختلف برای حمل و نقل به نقاط مختلف کشور به بسته‌بندی مناسب نیاز دارند. استرچ یا سلفون صنعتی به نوعی نایلون گفته می‌شود که دارای خاصیت کشسانی، شفافیت، چسبندگی و الاستیکی است. برای بستن محصولات روی پالت از استرچ صنعتی استفاده می‌شود. در ادامه این مقاله از شرکت کیهان پلاستیک به بررسی جامع استرچ پالت بند می‌پردازیم.

استرچ  پالت بند چیست؟

استرچ پالت بند چیست؟

استرچ یا سلفون صنعتی به نوعی نایلون گفته می‌شود که دارای خاصیت کشسانی، شفافیت، چسبندگی و الاستیکی است. این نایلون که از پلاستیک‌هایی مانند پلی اتیلن یا پی وی سی تولید می‌شود، از پرکاربردترین پلاستیک‌ها در بسته‌بندی صنایع است. انواع سلفون صنعتی که با نام نایلون استرچ، سلفون بسته‎بندی یا سلفون اسباب‌کشی نیز در بازار شناخته می‌شوند؛ دارای مشخصات کیفی مختلف، از جمله عرض و ضخامت متفاوت‌اند که امکان کاربردهای گسترده‌ای را فراهم می‌کنند.

کاربرد استرچ پالت

نایلون استرچ پالت جهت سلفون کشی و بسته بندی انواع مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی، دارویی، صنعتی، لوازم خانگی و… به کار می رود. استفاده از این محصول باعث ایجاد پوشش محافظ دور کالا و محافظت از آن در برابر ضربه و آلودگی های محیطی می شود. از جمله کاربردهای نایلون استرچ پالت می توان به این موارد اشاره کرد: سلفون کشی کردن مبلمان، توپ های پارچه، کاغذ دیواری و پارکت و لمینیت، قابهای چوبی و پلی استر، اسباب بازی، رول های کاغذ، قطعات یدکی خودرو، کامپیوتر و لوازم جانبی، لوله و شیلنگ، صفحات آلومینیومی، ورقهای خشک P.V.C و صفحات گالوانیزه، تجهیزات ساختمانی از جمله مصالح ساختمانی، لوازم بهداشتی ساختمان و غیره.

مزیت‌های بستن پالت با استرچ

  • قیمت مناسب: یکی از مزایای پالت‌بندی با استرچ، مقرون به صرفه بودن آن است، چرا که نسبت به انواع دیگر بسته‌بندی قیمت مناسب‌تری دارد.
  • محافظت از کالا: استرچ قابلیت محافظت از محصولات در برابر رطوبت، گردوغبار و مواد شیمیایی را دارد.
  • سازگاری با انواع محصولات: گستره استفاده از استرچ بسیار وسیع است و تقریبا برای بسته‌بندی هر نوع پالتی با هر مدل کالایی به‌کار برده می‌شود.

ویژگی‌های استرچ پالت بند

استرچ پالت بند قدرت الاستیک و چسبندگی بالایی دارد که عامل اصلی نگه‌داشت وسایل بوده و در مقابل ضربه و پارگی از مقاومت بالایی برخوردار است. این فیلم به‌صورت رنگی و شفاف در دسترس است. این فیلم از پلی اتیلن سبک تولید می‌شود و کیفیت و دوامی چشمگیر دارد و سلامت کالاهای شما را ضمانت می‌کند.

ضخامت: استرچ پالت بند نازک بوده، وزن کمی دارد و در عین حال مقاومت کشسانی آن بسیار زیاد است.

شفافیت: از دیگر ویژگی‌های استرچ پالت بند می‌توان به درخشندگی و شفافیت بالای آن اشاره کرد؛ توصیه می‌شود از خرید فیلم استرچ کدر و تیره اجتناب کنید.

انعطاف پذیری: یک ویژگی دیگر فیلم استرچ پالت، انعطاف بالای آن و قدرت کشسانی بالاي 400 درصد است. این فیلم تحمل کشش زیادی دارد، به همین خاطر در برابر پارگی یا سوراخ شدن، مقاوم است.

مقاومت: استرچ پالت بند در برابر رطوبت نیز مقاوم بوده و کالاهای داخل آن سالم باقی می‌مانند. همچنین، این محصول در محدوده دمایی گسترده قابل استفاده است و با به کار گیری آن در بسته‌بندی کالاهای خود، دیگر نگران محصولات هنگام حمل و نقل در شرایط جوی سخت نخواهید بود.

محافظت در برابر گرد و غبار: فيلم استرچ دارای خاصیت ضد الكتريسيته ساكن برای جلوگیری از جذب گرد و غبار است؛ در نتیجه حمل ایمن و سالم کالاها را می‌توان تضمین کرد.

قابلیت بازیافت: همانطور که گفته شد، فیلم‌های استرچ از پلی اتیلن تولید شده‌اند و امکان بازیافت دارند، به همین دلیل دوست‌دار محیط زیست بوده و کمترین آسیب را به طبیعت می‌رسانند.

قیمت مقرون به صرفه: ماده اولیه استرچ یا همان پلی اتیلن ارزان بوده و فرایند تولید آن نسبتاً آسان است، بنابراین قیمت نهایی محصولات تولید شده از آن نیز مقرون به صرفه است. قيمت مناسب استرچ پالت بند، آن را به محصولی پرطرفدار تبديل كرده است.

فروش استرچ پالت بند

تهیه پلاستیک پالت بند از یک کارخانه معتبر اهمیت بالایی دارد. چرا که تهیه نایلون بی کیفیت تنها ضرر مالی به شما وارد می‌کند و خیلی زود مجبور به تهیه نایلون باکیفیت می‌شوید. پس دقت کنید تا نایلون را از جای معتبر تهیه کنید. جهت خرید این محصول از اینجا اقدام کنید.

جمع بندی

خرید استرچ پالت‌بند، برای صنایع و تولیدی‌های مختلف ضروری بوده و بهترین گزینه برای بسته‌بندی کالاهایشان است. این محصول با دارا بودن یک‌سری از ویژگی‌ها و کاربرد‌ها، در محافظت از کالا بسیار مناسب بوده و قیمت آن نیز نسبت به ویژگی‌ها و کیفیتی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. لطفا برای دریافت قیمت‌های دقیق و به روز با ما تماس بگیرید، تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. اکنون می‌توانید جهت خرید این محصول  با شماره های شرکت کیهان پلاستیک تماس بگیرید و با توجه به نیاز کسب و کار و یا مصرف خود محصول خود را سفارشی سازی کنید.