مسیر‌های چالوس و آزادراه تهران پردیس یک‌طرفه است

مسیر‌های چالوس و آزادراه تهران پردیس یک‌طرفه است
آفتاب نیوز:

سرهنگ سیوش محبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزاد جاده تهران – شمال، تا اطلاع ثانوی محدودیت های ترافیکی در این مسیر اعمال می شود

وی تصریح کرد: امروز در شانزدهمین روز از ماه زمری مسیر سفر در بسیاری از استان های کشور به ویژه استان های زیارتی و سیاحتی از جمله خراسان رضوی و استان های شمالی به سمت تهران و شهرهای بزرگ بسیار سخت است.

محبی در ادامه گفت: به منظور تسهیل در تردد خودروها برای بازگشت مسافران از ساعت 6 صبح امروز در محورهای چالوس و آزاد در شمال تهران و محدوده آزاد استان گیلان محدودیت اعمال شده است. هستند جاده رودبار – منجل از شب گذشته یکطرفه شده و تا رفع کامل تردد خودروها بسته خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی محور هرات گفت: محور هراز از شمال به جنوب به جاده یکطرفه تبدیل می شود.

فرجا جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راه گفت: به مسافران توصیه می کنیم در زمان تردد در سفر عجله نکنند و دو تا سه برابر زمان عادی سفر را طی کنند. در طول مسیر به طور منظم استراحت کنید و هر دو ساعت رانندگی به مدت 15 دقیقه استراحت کنید.

وی تاکید کرد: رانندگان به دلیل تصادفات رانندگی مرتکب تخلفاتی نشوند از جمله؛ برای سفری ایمن از سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ که از عوامل اصلی تصادفات فوتی در جاده های کشور هستند، خودداری کنید.