وفاق ملی باید حول قوانین و اهداف عالی کشور شکل بگیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وفاق ملی باید حول قوانین و اهداف عالی کشور شکل بگیرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جلسه هدایت سیاسی کارکنان انتظامی قزوین که پیش از ظهر شنبه برگزار شد با اشاره به شهادت شهید رئیسی و هیئت دولت اظهار کرد: فرصت محدود قانون اساسی برای انتخاب رئیس‌جمهور باعث شده بود تا احزاب و رجل سیاسی آمادگی زیادی برای حضور در انتخابات و انتخاب رئیس‌جمهور را نداشته باشند.

وی افزود: این فرصت محدود می‌توانست کشور را با خطرات زیادی روبرو کند اما درایت و مدیریت خوب مقام معظم رهبری باعث شد تا کشور بدون هیچ مشکلی به سمت انتخابات حرکت کرده و رئیس‌جمهور چهاردهم انتخاب شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: رئیس‌جمهور منتخب در شرایط حساسی انتخاب شده بود و طبیعتاً توجه به وفاق ملی و همگرایی باید در اولویت قرار می‌گرفت.

وی اضافه کرد: وفاق ملی باید حول اهداف کشور، سیاست‌های خارجی مقام معظم رهبری و اجرای قوانین مجلس شکل بگیرد.

سردار رفیعی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ایجاد وفاق ملی است، اضافه کرد: دفاع مقدس عرصه قرار گرفتن همه افراد در کنار یکدیگر بدون نگاه قومیتی و سیاسی برای حراست از کشور بود.

وی با اشاره به علمی‌ات طوفان الاقصی تأکید کرد: این عملیات پاسخی محکم و دندان‌شکن به ظلم ۷۶ ساله نظام سلطه و صهیونیست‌ها بر مردم مظلوم فلسطین بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با بیان اینکه مقاومت در حال گسترش است، تأکید کرد: جریان مقاومت در اشکال و نام‌های مختلف در لبنان، یمن، سوریه، عراق و فلسطین شکل گرفته است.

وی در پایان یادآور شد: محور مقاومت در طی این مدت ضربات و تلفات بالایی به اسراییل وارد کرده و اسراییل شکست سخت و محکمی خورده و این شکست ادامه خواهد داشت.