۲۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل محور خرمشهر – اهواز نیاز است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل محور خرمشهر - اهواز نیاز است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رحمان بهرامی عصر امروز شنبه در حاشیه بازدید از محور اهواز به خرمشهر اظهار کرد: عملیات چهار خطه کردن محور اهواز به خرمشهر از سال ۱۴۰۰ آغاز شد که اکنون ۵۵ کیلومتر از آن ۲ خطه است.

وی افزود: این طرح به دلیل تردد کامیون‌های تجاری، زائران اربعین حسینی و راهیان نور از جمله جاده‌های مواصلاتی مهم در استان خوزستان است که باید اعتبار آن از طریق طرح‌های ملی تأمین شود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای ادامه و تکمیل این طرح ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا با احداث جاده به طول ۵۵ کیلومتر شاهد تردد امن و آسان خودروها در آن باشیم.

بهرامی بیان کرد: این محور به طول ۱۱۰ کیلومتر است که به دلیل یک طرفه بودن و عرض کم، سالانه باعث تصادف، جان باختن و مجروح شدن هم‌وطنان ما می‌شود.

وی افزود: با تزریق اعتبار موردنیاز سعی در سرعت بخشیدن به انجام این طرح خواهیم کرد تا تردد در این محور با امنیت و سلامت کامل انجام شود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: با تزریق به موقع اعتبار لازم برای اجرای این طرح، محور اهواز به خرمشهر طی سه سال به طور کامل چهار خطه می‌شود.

به گزارش خبرنگار آنلاین، جاده مواصلاتی اهواز به خرمشهر به طول ۱۱۰ کیلومتر است که محل تردد کامیون‌های تجاری، زائران اربعین حسینی، راهیان نور و مسافران نوروزی است.