درآمد ماهیانه ادمین چقدر است؟-همه چیز در رابطه با ادمینی

 

درآمد ماهیانه ادمین چقدر است؟-همه چیز در رابطه با ادمینی

کلمه Admin در اصل مخفف کلمه Administrator به معنای مدیر است. حالا بسیاری از برندها و مشاغل برای داشتن مشتریان بیشتر در اینستاگرام فعالیت می کنند و از آنجا که فرصت کافی برای مدیریت پیج خود را ندارند به دنبال استخدام ادمین هستند. کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام یکی از مشاغل پر رونق این روزها در صنعت دیجیتال مارکتینگ است.

ادمین اینستاگرام کیست؟

برای مدیریت پیج اینستاگرام لازم نیست که بلاگر اینفلوئنسر یا شخص معروفی باشید. بلکه می توانید در هر موقعیت شغلی و اجتماعی که هستید به عنوان مدیر پیج اینستا فعالیت داشته باشید. حالا همه یک گوشی هوشمند دارند که از طریق آن می تواند Admin اینستاگرام شوند. همچنین از طریق کامپیوتر لپ تاپ و یا یک تبلت هم می توانید مدیریت پیج های اینستاگرام را برعهده بگیرید.

دوره جامع آموزش ادمینی همراه با استخدام

ادمین پیج کسی است که با انتشار محتوا تغییر ظاهر پیج و پاسخگویی به کاربران مدیریت کامل صفحه را برعهده می گیرد. حالا با کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام یک شغل مجزا ایجاد شده است و در واقع ادمین شدن به معنای به دست گرفتن یک شغل جدید است.

وظایف یک ادمین اینستاگرام چیست؟

موفقیت یک کسب و کار اینستاگرامی به عوامل مختلفی بستگی دارد. ولی یک عامل تأثیر بسیار زیادی در میزان فروش رونق و توسعه چنین بیزینس هایی دارد و آن «توانمندی ها مهارت ها خلاقیت و نبوغ ادمین یک پیج اینستاگرام» است.

پیجی که ادمین کاربلد و متخصصی داشته باشد خیلی سریع رشد می کند و پس از مدتی می بینیم که نام آن پیج یا برند روی قلب مشتریان آن بیزینس حک شده است. سوال: مگر یک ادمین چه وظایفی بر عهده دارد که نقش او تا این حد مهم و خطیر است؟ در ادامه به مهم ترین وظایف یک ادمین اشاره کرده ایم:

• نظم و دقت در انتشار محتوا: ادمین باید بتواند پست ها و استوری ها را به موقع و به صورت منظم و مستمر منتشر کند.

• نوشتن کپشن های ناب نوآورانه و تأثیرگذار: ادمین باید بتواند کپشن های جذاب و تأثیرگذاری بنویسد و در هنگام نگارش متن کپشن از اصول متقاعدسازی و جذب مشتری به بهترین شکل استفاده کند. استفاده از هشتگ های مرتبط و پرطرفدار از وظایف مهم ادمین ها محسوب می شود.

• توانایی مشاوره به کارفرما: یکی دیگر از کارهایی که ادمین های حرفه ای انجام می دهند مشاوره به کارفرما در زمینه های تبلیغات بازاریابی و سایر موضوعات مرتبط با پیج اینستاگرام است. این عامل روی تعیین حقوق ادمین تأثیر زیادی دارد و همه ادمین ها چنین کاری انجام نمی دهند.

• توانمندی افزایش فالوور: یکی از کارهای مهمی که ادمین بر عهده دارد هدف گذاری برای جذب فالوورهای باکیفیت است.

• بالا بردن تعامل یا انگیجمنت پیج: اینستاگرام به بحث تعامل اهمیت زیادی می دهد و ادمین باید روی افزایش تعامل با مخاطبان تمرکز کند.

• تبلیغات: ادمینی که تبلیغات بلد باشد می تواند تعداد فالوور و میزان فروش پیج را به سرعت بالا ببرد.

• تعهد به حفظ امنیت پیج: یک ادمین باید تمام اقدامات لازم را برای حفاظت از امنیت پیج را انجام دهد.

• پاسخ به کامنت ها و دایرکت ها: ادمین اینستاگرام باید به کامنت ها نظرات پیشنهادها و انتقادهای مخاطبان به بهترین شکل پاسخ دهد که این خود هنری است منحصر به فرد؛ خصوصاً وقتی صحبت از انتقاد به میان می آید. ثبت سفارش و اطلاع به واحدهای تأمین محصول از وظایفی است که در همین دسته قرار می گیرد.

• توانایی تولید محتوای منحصر به فرد: تولید محتوای باکیفیت یکی از وظایف ادمین ها است و در تعیین میزان درآمدشان نقش مهمی را دارد. ادمین تولید محتوا باید با ابزارهای مختلفی مثل فتوشاپ و سایر نرم افزارهای ادیت ویدیو و عکس آشنایی کافی داشته باشد.

• برنامه ریزی برای حال و آینده پیج: برنامه ریزی و هدف گذاری برای حال و آینده پیج یکی از کارهای مهمی است که ادمین ها بر عهده دارند و نقش اساسی در موفقیت یا شکست یک پیج ایفا میکند.

درآمد ادمین

درآمد ادمین اینستاگرام به نکات زیادی بستگی دارد ولی اگر میخواهید درآمد خود را افزایش دهید به نکات این مقاله بسیار توجه کنید.

دوره جامع آموزش طراحی سایت همراه با استخدام

در اینستاگرام به علت آپدیت های زیاد مجبور هستید همیشه خود را بروز نگه دارید و 3 نکته اصلی زیر بر روی درامد شما تاثیر مستقیم دارد:

• رزومه کاری شما(با چه برند هایی کار کرده اید؟):

رزومه کاری می تواند تاثیر بسیار زیادی بر درآمد و فرصت های شغلی یک ادمین اینستاگرام داشته باشد. بخصوص در صورتی که این رزومه شامل تجربه کاری مرتبط(ادمین نیچ) و مهارت های مناسبی برای مدیریت و آنالیز اینستاگرام یا سایر پلتفرم های اجتماعی داشته باشد این موارد می تواند باعث افزایش اعتبار و جذابیت ادمین در مقایسه با ادمین ها شود.

به طور کلی یک رزومه کاری قوی و متنوع می تواند به ادمین کمک کند تا موقعیت های شغلی متنوع تری را دریافت کند و در نهایت منجر به افزایش درآمد و فرصت های شغلی موثرتری شود.

• مهارت های شما (آموزش های شما):

مهارتهای شما به عنوان یک ادمین اینستاگرام خیلی تاثیر گذار هست ولی اگر شما چندین کار بتوانید انجام دهید به عنوان مثال استوری گذاشتن پست گذاری تبلیغات ادیت و … میتواند درآمد شما را افزایش دهد ولی پیشنهاد میشود به عنوان متخصص در یکی از این عنوان ها مشغول به کار شوید.

• درآمد ادمینی اینستاگرام با توجه به نحوه همکاری (دورکار حضوری)

نحوه همکاری به میزان مختلفی از عوامل مختلفی مثل نوع شغل نیازها و ترجیحات شخصی و شرکت ها وابسته است.

اگر به دنبال مجموعه ای معتبر برای ارائه امور ادمینی وب سایت یا پیج خود هستید یا می خواهید بهترین دوره های آموزشی در رابطه با طراحی سایت و ادمینی را شرکت کنید و یا بهترین ادمین ها همراه با رزومه و نمونه کارهایشان را مشاهده کنید پیشنهاد ما مجموعه باتیس گرفی می باشد.

 

 

 

 

‫5 دیدگاه ها

  1. والا بستگی داره ادمین چه سایتی باشی! اگه پیجای پرطرفدارو اداره کنی، درآمدت می‌تونه خیلی خوب باشه، ولی اگه تازه شروع کردی، شاید باید چند ماهی تحمل کنی تا یه پولی به جیب بزنی. کلاً بستگی داره چقدر وقت میذاری و چه پیجی رو مدیریت می‌کنی!

  2. من چندتا دوست دارم که ادمینن، یه سری‌هاشون خیلی خوب در میارن، ماهی ۱۵-۲۰ تومن حتی. ولی خب بعضیا هم کمه، ۳-۴ تومن! اگه حرفه‌ای باشی و پیجای معروفو بگیری دستت، درآمدت می‌ره بالا.

  3. من چندتا دوست دارم که ادمینن، یه سری‌هاشون خیلی خوب در میارن، ماهی ۱۵-۲۰ تومن حتی. ولی خب بعضیا هم کمه، ۳-۴ تومن! اگه حرفه‌ای باشی و پیجای معروفو بگیری دستت، درآمدت می‌ره بالا

  4. خیلی‌ها فکر می‌کنن ادمینی فقط نشستن پای گوشی و پست گذاشتنه، ولی نه! اگه جدی کار کنی، درآمدش هم خوبه. البته اولش شاید پولی در نیاری، ولی بعد که جا افتادی، ماهی ۱۰-۱۵ تومن راحت درمیاری.

  5. ادمین بودن این روزا شده یه شغل محبوب، مخصوصاً اگه تو کارای تبلیغاتی و اینفلوئنسرها وارد شی. اگه فالوورای پیج خوب باشن و بتونی تبلیغ بگیری، درآمدت حسابی می‌ره بالا! ولی خب یه کم صبر و تجربه هم می‌خواد.