نقشه شوم راننده تاکسی اینترنتی برای دختر جوان

نقشه شوم راننده تاکسی اینترنتی برای دختر جوان
آفتاب نیوز:

رسیدگی به این پرونده از چند روز پیش با شکایت دختر 24 ساله اداره دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. شاکی مدعی شد که هنگام سوار شدن به تاکسی اینترنتی راننده وی را ربوده و با چاقو تهدید به آسیب رساندن به وی کرده اما موفق به فرار شده است.

دختر جوان درباره اتفاق افتاده گفت: چند روز پیش از منزل دوستم در غرب تهران سوار تاکسی اینترنتی شدم تا به خانه خود در شرق شهر بروم، راننده فخر جوانی بود که همیشه او مسیر را عوض می کرد و می گفت ناوبرش درست کار نمی کرد، به مقصد نرسیدیم تا اینکه با چاقو مرا تهدید کرد شما

دختر جوان ادامه داد: فردی که درب خودرو را از داخل بسته بود به بیابان اطراف شهر بردم و در مکانی ایزوله متوقف کردم و با چاقو او را کشتم. او سعی کرد به من آسیب برساند، اما من مقاومت کردم و قبل از اینکه در را باز کنم چندین بار به در زدم. در حالی که مجروح شده بودم اقدام به فرار کردم که در این صورت کیفم در خودروی راننده رها شد و او با سرعت از محل خارج شد.

شاکی درباره نجات خود گفت: یکی از اعضای خانواده با خودروی خود در حال عبور بود که با دیدن وضعیت من با خنده مرا به بیمارستان رساندند و سپس تصمیم گرفتم شکایت کنم.

پس از اظهارات دختر جوان، ماموران با سرنخ های به دست آمده توانستند متهم را دستگیر کنند. وی به شدت این ماجرا را تکذیب کرد و گفت که دختر جوان می خواست از او عذرخواهی کند اما بعداً کیف به جا مانده از دختر در خانه اش پیدا شد و در نهایت به نقشه شوم خود اعتراف کرد. متهم گفت: شاکی به نظر دختر مورد علاقه من بود که به من خیانت کرد و با شخص دیگری ازدواج کرد. من از او متنفر بودم و به همین دلیل این کار را کردم.

به گفته منابع این پایگاه خبری: متهم به دستور قانونی دستگیر و تحقیقات ادامه دارد.