ورود ۵۰۰۰ خودروی برقی به ناوگان پلیس/ استفاده آزمایشی از خودروهای برقی پلیس در آزادراه تهران – کرج

تیراندازی در مراسم رسم نیست، جرم است/ خودروهای پلاک مخدوش و شوتی؛ خط قرمز پلیس

جانشین فرمانده انتظامی کشور از افتتاح جایگاه خودروهای برقی طراحی شده توسط نصرالله در فراجه خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز سردار قاسم رضایی در مراسم افتتاح ایستگاه های خودروهای برقی پلیس راهور به اهمیت این طرح در حوزه بهبود اجتماعی و زیست محیطی اشاره کرد و گفت: این طرح که نصرالله به نام نمادی نامگذاری شده است. تلاش فراجا با هدف افزایش فرهنگ استفاده از قایق برقی و افزایش ایمنی در جامعه است.

وی در این مراسم ضمن تجلیل از شهدای کشور به ویژه شهدای ولایت فراه افتتاح این مرکز را از برکات ایثارگران خواند و گفت: پروژه برقی سازی قایق های مواصلاتی و پولیس انجام خواهد شد. تأثیر قابل توجهی بر امنیت رفاه جامعه و حفاظت از محیط زیست دارد

وی بر خوداتکایی در صنعت تاکید کرد و گفت: قدردان همه هموطنانی هستیم که در این زمینه قدم برداشته اند. این پروژه حقیقت شعار «نه شرقی نه غربی» را در صنعت و خوداتکایی به نمایش می گذارد. در صورت موفقیت آمیز بودن آزمایش 5000 خودروی برقی به نیروی انتظامی اضافه می شود.

سردار رضایی همچنین خاطرنشان کرد: این طرح با نام «نصرالله» ادامه خواهد داشت تا مردم عادی نیز از آن بهره مند شوند.

وی افزود: پلیس از همه فرصت ها به خوبی استفاده می کند. تعریض این پروژه در 130 کیلومتر از محور تهران – قزوین نیز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم تا سال 1404 به یک طرح جامع و موفق دست پیدا کنیم.

پلیس اولین سازمانی است که از خودروهای برقی استفاده می کند

سردار فریبا معاون آماده سازی و پشتیبانی فراجا نیز در این مراسم گفت: الحاق خودروهای الکترونیکی به پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت پایلوت در بزرگراه تهران – کرج اجرا می شود و پس از تصویب در تمام طول سال اجرا می شود. کشور تبدیل شود .

وی با بیان اینکه استفاده از انرژی پاک و خودروهای برقی یکی از اولویت های پلیس راه است گفت: امروز مسیر تهران – کرج استفاده از خودروهای برقی خواهد بود.

وی گفت: این عملیات مشترک پلیس گروه نقش و بهمن است و پلیس اولین ارگانی است که از خودروهای برقی استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس معاون عماد و حامی فرجا گفت: این طرح به صورت پایلوت در آزادراه تهران – کرج و پس از تصویب در سراسر کشور اجرا می شود.

انتهای پیام