رسیدگی به گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان/ مبلغ خسارت برگردانده می شود
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران در خصوص شیوه ارسال شکایت در زمینه گران فروشی آجیل و خشکبار نکاتی را مطرح و تصریح کرد: به گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان حتما رسیدگی می شود.
به گزارش تیتر نیوز غلامرضا خدامی – رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران – توضیح داد: فروشگاه های مجازی فروش آجیل و خشکبار در صورتی که پروانه کسب داشته باشند نماد اعتماد الکترونیکی دریافت می کنند و می توانند به فروش اقلام خود در فضای مجازی بپردازند؛ ولی نباید قیمت فروشگاه فیزیکی آنها با مجازی شان تفاوتی داشته باشد و صرفاً باید برای هزینه ارسال یک مبلغ مشخص شده ای را دریافت کنند.
وی با اشاره به شکایت های متعدد از فروشگاه های آنلاین فروش آجیل و خشکبار ادامه داد: متأسفانه شکایت زیادی از سکوهای مجازی فروش آجیل و خشکبار دریافت کرده ایم که گاهی اوقات جو جامعه را آشفته کرده اند. مثلاً در سال ۱۴۰۱ چند فروشگاه مجازی غیرمجاز پسته را به قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کردند و مشکلات زیادی به وجود آوردند و ما به این موارد رسیدگی می کنیم.
بنا بر اعلام اتاق اصناف تهران خدامی افزود: اگر افراد از فروشگاه فیزیکی و مجازی شکایتی داشته باشند این موارد را دریافت کرده و به این شکایت ها رسیدگی کرده و نتیجه را به آنها اعلام می کنیم و مبلغ خسارت از واحد صنفی دریافت می شود و به مشتری خسارت دیده برگردانده می شود. افراد می توانند شکایت های خود را به شماره تلفن ۳۳۱۱۲۳۱۳ فاکس کرده و یا به شماره ۰۹۳۵۱۵۰۰۹۸۰ در ایتا سروش و روبیکا شکایت خود را ثبت کنند.
انتهای پیام