وعده صادق ۲خواست مردم بود

حاجی دلیگانی: وعده صادق ۲خواست مردم بود

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲خواست مردم بود، گفت: ما در این حمله قواعد انسانی را رعایت کردیم چراکه فقط به مراکز نظامی و امنیتی اسرائیل حمله کردیم و هدفمان مردم نبوده است. 

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تیتر نیوز با اشاره به عملیات وعده صادق ۲، گفت: حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در چارچوب کنوانسیون های بین المللی انجام شد. صهیونیست ها آمدند در خاک ما مهمان ما را ترور کردند و  ما حق برخورد با این اقدام آنها را داشتیم.

وی اظهار کرد: این اقدام خواست مردم بود و باعث احساس غرور مردم ایران شد.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: طبیعتا ما در این حمله قواعد انسانی را رعایت کردیم چراکه فقط به مراکز نظامی و امنیتی اسرائیل حمله کردیم و هدفمان مردم نبوده است. 

وی با بیان اینکه دفاع از مقاومت آرمان جمهوری اسلامی است، گفت: سایر کشورهای مقاومت نظیر سوریه و لبنان در مواقعی که لازم بود از ما دفاع کردند و ما در میدان حضور فیزیکی نداشتیم و آنها دفاع کردند، اگر آنها نبودند هدف اصلی داعش ایران بود که کمک کردند و داعش در آن طرف مرز متوقف شد.

انتهای پیام