نخبگان و استفاده از هوشمند سازی در مسیر تحولی سازمان استاندارد قرار می گیرند

نخبگان و استفاده از هوشمند سازی در مسیر تحولی سازمان استاندارد قرار می گیرند

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت:تلاش سازمان استاندارد کشور بر این است که رویکرد استاندارد در کشور تغییر کند و با چرخش نخبگان به این سمت استفاده از بانوان در مدیریت ها هوشمند سازی و حذف امضا های طلایی ارتقای ملی و شخصیت بین المللی سازمان استاندارد در مسیر جدید و بهتری در دوره تحول قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران امروز ( دوشنبه ۲۳مهر)در مراسم گرامیداشت هفته استانداردگفت: در ۳۵ ماه گذشته از سوی کارکنان کارشناسان مدیران و کارکنان کنترل کیفی شرکت ها وشرکت کنندگان در مراسم روز جهانی استاندارد تلاش های زیادی انجام شده است.

رئیس سازمان استاندارد کشور گفت: تمام سعی و تلاش سازمان استاندارد کشور بر این است که  رویکرد استاندارد در کشور تغییر کند و با چرخش نخبگان به این سمت استفاده از بانوان در مدیریت ها هوشمند سازی و حذف امضا های طلایی ارتقای ملی و شخصیت بین المللی سازمان استاندارد مسیر بهتری در دوره تحولی طی شود.

اسلام پناه تاکید کرد: عضویت در ۷۰۲ کمیته جهانی استاندارد و رای در پیش نویس استاندارد های جدید در دوره تحولی به وجود آمده است. زحمات شبانه روزی زیادی توسط کارکنان انجام شده است و جهانی شدن امضا های سازمان استاندارد و اجباری شدن کالا های روزمره مورد استفاده مردم توقف تولید ۸ خودرو در این ۳۵ ماه از جمله اقدامات طی این مدت بوده است.

رییس سازمان ملی استاندار عنوان کرد: بی شک شما که از اعضای این خانواده هستید می دانید که این اقدامات موجب ارتقای کیفیت زندگی مردم خواهد شد. این اقدامات با کمترین بودجه سازمانی و تکیه بر اعتقاد و شرافت کاری به وجود آمده است.

اسلام پناه با اشاره به بهبود رتبه ایران در سازمان جهانی استاندارد از ۲۶ به ۲۰ گفت: استانداردها زیربنا هایی هستند که فاصله ها را در بازارهای جهانی و داخلی کاهش داده و امکان دسترسی به دانش آموزش و بازار های مختلف در کشور های گوناگون جهان را داده است.