آثار هنری پلیسی می تواند حس امنیت را افزایش دهد/ شهادت ۹۰ نیروی پلیس در سال جاری برای امنیت مردم

آثار هنری پلیسی می تواند حس امنیت را افزایش دهد/ شهادت ۹۰ نیروی پلیس در سال جاری برای امنیت مردم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هنرمندان با استفاده از توانمندی های شهرک سینمایی پلیس می توانند احساس امنیت را در اذهان مردم افزایش دهند.

به گزارش تیتر نیوز سردار احمدرضا رادان در مراسم افتتاحیه شهرک سینمایی پلیس گفت: تولیدات فرهنگی به ایجاد امنیت فکری مردم کمک می کند بنابراین باید این تولیدات و تولیدات افزایش یابد.

وی در ادامه درباره شهادت یحیی سنور بیان کرد: می بینید که فردی که نمی خواست با تصویرش تعریف شود چگونه هنر آفرید و شهادتش به نمادی در تمام تاریخ تبدیل شد.

سردار رادان گفت: این داستان زیبای مکتب اسلام است که شهادت را نابود نکرد و بقا را در نظر گرفت. مکتبی که برای دفاع از مظلوم ایستاده و حتی شهید می دهد.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به تکریم همه شهدا افتخار می کند گلزار شهدا همچنان به روی من و همکارانم باز است و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 90 شهید داده ایم. برای آرامش و امنیت مردم و چه هنر و عملی می تواند این نقش را به معنای واقعی به تصویر بکشد؟

فرمانده انتظامی فرجا ادامه داد: به نظر می رسد هنر از اقدامات پلیس در عرصه ایثار و شهادت عقب مانده است و گویا هنرمند سلحشور ایثارگر رهبری را از هنرمندان ربوده است.

رادان گفت: سریالی که امروز با تلاش همه نیروهای خوب پلیس در حوزه های مختلف افتتاح شد سریالی است که باید سطح امنیت عینی را به سطح اعتراض ذهنی نزدیک کند و حس ایجاد کند فیلمنامه امنیت در بین مردم. با انتخاب داستان ها و شخصیت ها.” می کشد و به مردم هدیه می دهد.

وی افزود: اگر هنرمندان متعهد امروز به وظیفه خود عمل نکنند در قیامت پاسخگوی ربودن اذهان مردم با غرور درونی و پاسخگوی کسانی هستند که برای امنیت ما جان خود را فدا کردند.

فرمانده انتظامی فرجا ادامه داد: اگر این شهدا نبودند میدان آزادی ما میدان داعش و جنبش های صهیونیستی بود و این حادثه راهی جز جنون رژیم صهیونیستی نداشت. به دستور مقام معظم رهبری این رژیم کودک کش آینده ای نخواهد دید.

رادان بیان کرد: در این شهرک پلیسی سینمایی تمامی تجهیزات و امکانات پلیس تخصصی تحت کنترل هنرمندان است که با بهره گیری از هنر برای ایجاد احساس امنیت و ایجاد ذهنی متعالی برای فردایی بهتر تلاش می کنند.

انتهای پیام