تسهیلگری ساخت مسکن محرومین با بهره مندی از ظرفیت ها

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد؛

تسهیلگری ساخت مسکن محرومین با بهره‌مندی از ظرفیت‌ها

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: باید به سمت تسهیلگری ساخت مسکن محرومین پیش برویم و برای تامین مالی آن از همه ظرفیت های ممکن بهره مند شویم.

به گزارش خبرگزاری آنا از وزارت راه و شهرسازی فرزانه صادق در نشست تخصصی با مدیران بخش مسکن افزود: باید به سمت تسهیلگری ساخت مسکن محرومین پیش برویم و برای تامین مالی آن از همه ظرفیت های ممکن بهره مند شویم.

وی با تاکید بر ضرورت محاسبات دقیق و همکاری بین بخش های مختلف در این موضوع گفت: وعده های دور از واقعیت دادن نظام تصمیم گیری اجرایی ما را تحت تاثیر قرار می دهد و برای حرکت در مسیر درست ایفای تعهدات دولت؛ باید مستندسازی وضع موجود شناسایی ظرفیت ها و تعامل با نهاد های مرتبط و اقدام براساس اولویت های مکانی در دستور کار باشد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: انتظار دارم تعیین مکان های در اولویت برای ساخت پروژه های مسکن محرومین بر اساس توجه دقیق به شاخص های محرومیت باشد تصمیم گیری و اقدام مشترک بخش های مختلف با روش همکاری هم افزا برنامه ریزی شود و همچنین پیگیری و پایش اجرای برنامه ها و ارائه گزارش های نوبه ای دقیق در دستور کار این گروه تخصصی باشد.

گفتنی است نشست های تخصصی حوزه مسکن با حضور معاون مسکن رییس سازمان ملی زمین و مسکن مدیرعامل شرکت بازآفرینی رییس بنیاد مسکن و جمعی از مشاوران تخصصی برگزار می شود.