هتلی که رضایت زائران عتبات را جلب نکند از چرخه خدمت حذف می شود

به گزارش خبرگزاری آنا؛ مرتضی آقایی از روند ارائه خدمات در هتل های مختلف شهر نجف و به ویژه هتل هایی که زائران ایرانی در آن اسکان می یابند بازدید کرد.
معاون عتبات در این بازدیدها تاکید کرد که هتل های کم کیفیت و فاقد خدمات رسانی مناسب قطعا از چرخه خدمت خارج شوند و در خصوص حقوق زائران تعارف نداریم.
آقایی با اشاره به توسعه کمی و کیفی هتل های عراق در سال های اخیر تصریح کرد: بسیاری از زائران فقط یکبار شاید در طول عمر خود به این سفر زیارتی مشرف شوند بنابراین می بایست خدمات مطلوب و شایسته ارائه شود و قراردادهای جدید ما با هتل هایی خواهد بود که حداکثر استانداردهای مدنظر سازمان و رضایت مندی هموطنان را در ارزیابی ها داشته باشد.
گفتی است در حال حاضر بیش از ۵ هزار زائر ایرانی در کاروان های تحت نظارت سازمان حج وزیارت در نجف اشرف حضور دارند و در روزهای آتی نیز ریاست سازمان و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از روند خدمت رسانی در عتبات عالیات بازدید خواهند کرد.