همچنان در موج اول کرونا هستیم

آفتاب نیوز:

جهانپور: ما هنوز در موج اول کورونا هستیم

کیانوش جهانپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار بهداشت ایرنا ، در مورد افزایش تعداد افرادی که هفته گذشته با Cowid 19 زندگی می کردند اظهار داشت: “از ابتدای ژوئن تا هفته گذشته ما ارتباط نزدیک شاهد افزایش تعداد مداخلات است. به نظر می رسد شیوع این بیماری در این مدت تشدید می شود ، اما این بدان معنی نیست که شیوع های جدید این بیماری وجود دارد.

مدیر مرکز بهداشت عمومی وزارت بهداشت و درمان گفت: هیچ کشوری نمی تواند همه موارد را شناسایی کند. از آنجا که بخش زیادی از بیماران بدون علامت هستند و ممکن است هرگز شناسایی نشوند. در ایالات متحده تخمین زده می شود که 40 بیمار تشخیص داده شده در هر بیمار انتخاب شده وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: آخرین آمار شامل موارد مشخص مشخص شده براساس آزمایشات انجام شده است. با افزایش تعداد تست ها در ماه ژوئن ، تعداد بیشتری از آنها معرفی می شوند. این واقعیت که در دوره مداخلات نزدیک با افراد بیشتری شناخته می شود ، به معنای وقوع حوادث بیشتر از ماه آوریل نیست.

تغییر در الگوی B از coronaviruses

جهانپور در پاسخ به سؤالی درباره تغییر رفتار کورو ویروس ها گفت: الگوی تاج ویروس خیلی تغییر نکرده است و در این زمینه مدارکی نداریم. … ه اون ces و .. که بعداً و بعداً ایده آل ها تحت تأثیر .. متاثر از … همچنین. کسانی که آن آن آلوده آلوده به عفونت آلوده آلوده آلوده به … تفاوت در مراحل اولیه وبا و شروع است.

وی ادامه داد: از 15 تا 21 استان مدت هاست که از مرحله وبا خارج شده و هم اکنون استان های خوزستان در مرحله وبا هستند. ما در استانهایی مانند هرمزگان و جنوب کرمان و جنوب سیستان ، بلوچستان و کرمانشاه در حالت آماده باش هستیم.

اثر بازگشایی در افزایش عفونت

سخنگوی ستاد تاج گذاری وزارت بهداشت در پاسخ به این سوال که چگونه از سرگیری و برنامه ترافیک می تواند بر افزایش بیماران تأثیر بگذارد ، گفت: به دلیل شیوع وبا در کشورهای مختلف ، بازگشایی مجدد اجتناب ناپذیر است. بهتر است دستورالعمل های بهداشت شخصی مانند شستن دست ها با صابون و آب ، معاشرت و استفاده از ماسک و پیروی از پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید. هیچ کشوری نمی تواند این مسئله را برای ماهها به پایان برساند. ما نیز مانند سایر کشورها وارد مرحله بازگشایی شده ایم.

“موارد جدید در شهرهای مختلف متفاوت است و اگر افراد در خانه بمانند ، احتمال ابتلا به آنها کمتر است.” وقتی افراد سفر می کنند ، خطر ابتلا به کروناویروس افزایش می یابد.