ثبت روزانه سه درخواست تعطیلی مطب

معاون فنی و نظارتی سازمان نظام پزشکی با اشاره به هزینه های بالای بخش خصوصی و تعرفه های غیرواقعی گفت: “در هفته های اخیر ، ما سه بار درخواست تعطیلی دفاتر داشته ایم.”

شورای پزشکی

محمد جهانگیری در گفتگو با آنلاین ، با اشاره به اعتراض جامعه پزشکی نسبت به تعرفه های اعلام شده در سال 1999 ، افزود: برای افشای حقایق تعرفه های غیرواقعی ، ما بر اساس بیمه نامه پزشکان ، مقایسه هایی انجام می دهیم.
وی توضیح داد: براساس این مقایسه ، که مربوط به 30 و 30 مارس و 30 مارس تا 30 مارس و مارس 2009 تا 30 مارس 2009 است. دستمزدهای بیمه پزشکان شمرده شده و پاسخهای قابل قبول منتفی شده است. “
جهانگیری ادامه داد: نتیجه این است که از نظر مراجعه به بخش آزاد ، کاهش 25 به 25 داشتیم. در مورد بیمه درمانی ، ما در مراجعه مراجعه کنندگان 40 کاهش تخفیف داشتیم و به طور متوسط ​​حدود 30 کاهش در مراجعات کاهش یافته است.
وی گفت: “ما باید روی خریدهای استراتژیک متمرکز شویم.” در همان زمان ، هزینه های پایین تر. در بخش خصوصی هیچگونه تسهیلات ارائه نمی شود. از موسسات کم بهره گرفته تا مؤسسات ارزی که هیئت امنا فقط بخش دولتی را تحت پوشش خود قرار می دهند.
معاون فنی و مدیرعامل سازمان نظام پزشکی گفت: “متأسفانه در سه هفته گذشته حداقل سه درخواست برای مرخصی از دفاتر در سازمان نظام پزشکی داشته ایم ، این بدان معنی است که دفتر اقتصادی ندارد.”