توصیه‌های طب سنتی برای حفظ آرامش در بحران کرونا

توصیه‌های طب سنتی برای حفظ آرامش در بحران کرونا

حدود پنج ماه از ورود کرونا ویروس به کشور گذشته است. ویروس ای که علاوه بر ایجاد بیماری برای بسیاری از افراد ، وضعیت عادی زندگی را نیز تغییر داده و استرس ایجاد کرده است. به گفته کارشناسان ، ویروس حداقل تا سال آینده با ما زندگی خواهد کرد ، اما چگونه می توانیم استرس روانی ناشی از آن را از بین ببریم؟

به گزارش تیتر نیوز ،روش سنتی روشهای مختلفی دارد که می توان تا حدودی رد کرد. استفاده موضعی از روغن گیاهی و گوش دادن به صداهای نرم می تواند در بهبود بهزیستی جسمی و روحی و حفظ صلح در بحران کرونا مؤثر باشد.

کدام روغنهای اساسی باعث راحتی شما می شوند؟

قبل از رفتن به رختخواب ، می توانید روغن بادام شیرین یا روغن باسن گلاب را روی روغن بادام شیرین بطور اساسی روی شش پوست سر ، از جمله معابد ، قسمت پشت آرنج و پیشانی بمالید.

می توانید ماهیچه های اطراف گردن ، شانه ها ، پشت و پشت پاها را با روغن بادام شیرین ، یا روغن بادام شیرین یا روغن بابونه با روغن گلیسمی ماساژ دهید ، یا در صورت امکان با روغن روغنی استفاده کنید.

راه درست گوش دادن به موسیقی

براساس اعلام دفتر پزشکی وزارت بهداشت ایران ، اقدام دیگری که در این زمینه قابل بررسی است گوش دادن به موسیقی و صداها است. صداهای خوب و آهنگ های افتخار و افتخار می توانند باعث تقویت سلامتی شوند و صداهای مختلف و صدای غیر منطقی می توانند بدن و روح را ناراضی جلوه دهند. با توجه به تأثیرات بیولوژیکی و روانی موسیقی ، حداقل باید نکات زیر را در نظر گرفت:

– میزان صدا هنگام گوش دادن به موسیقی نباید به گونه‌ای باشد که صداهای محیط شنیده شود. ترک تعادل شدت صدا اثرات جسمی و روانی مخربی دارد.

– گوش دادن به موسیقی نباید خیلی سریع یا خیلی کند باشد. به طور کلی ، سرعت یک قطعه موسیقی با سرعت سریع تر از سرعت ضربان قلب هر فرد می تواند عواقب عصبی ، حرکتی و شناختی غیر عادی مانند ضربان قلب ، سرعت تحریک پذیری عصبی ، کاهش کنترل حرکات و اغما داشته باشد. و موانع اضطراب ناخواسته. بهترین دوره عمل برای هر شخص این است که پس از گوش دادن به یک قطعه موسیقی در یک حجم عادی ، قلب آنها به طور ناگهانی احساس آرامش نمی کند.

– فرکانسهای خیلی کم یا خیلی کم نباید ناامن باشند و خراش ها باید بر ساختار صوتی یک موسیقی مسلط شوند.

– گوش دادن به موسیقی موسیقی پر از صداهای تحلیلی و لیزری و صدای گیج کننده ، تأثیرات ذهنی و عاطفی دارد و نباید در عادت به گوش دادن به آنها باشید.

صداهای طبیعی می توانند برای آرامش خاطر بسیار مؤثر باشند. صدای پرندگان یادآور اعتدال هوا ، راحتی ، امنیت ، وفور غذا و آب ، صدای برگ درختان در باد ، صدای آب ، صدای باران ، صدای امواج نرم و کم دریا و همه صداهای دلپذیر دیگر است. است. آنها به شما کمک می کنند آرام و سالم بمانید.

انتهای پیام