پیش بینی مرگ و میر کرونایی دو برابری می شود

آفتاب نیوز:

هریچی: تشخیص مرگ کرون دو برابر شده است

هاریتی جمعه شب در پاسخ به س questionالی به برنامه تلویزیونی لایف گفت: “همانطور که می دانید ، متأسفانه ما نزدیک هستیم.” ” ما روزانه 1،000،000 مورد بیمارستانی داریم و امروز جمعه بیش از 11000 مورد جدید داشته ایم ، اما این همه چیز جدید نیست ، اگرچه تعداد آزمایشات در حال افزایش است.

وی ادامه داد: متأسفانه بیش از 450 روز مرگ در بیش از 10 روز تجربه کرده ایم و با این مقررات و میزان محدودیت هایی که در حال اجرا است ، پیش بینی ها این است که نگاه بالاتری به وقایع وجود دارد. وجود دارد و ما در بیمارستان بستری خواهیم شد و خواهیم مرد.

هاریتی گفت: “این یک پیشنهاد سایت (IHMA) است که پیشنهاد ایالات متحده برای آن تهیه و برنامه ریزی شده است ، و ما از آن به عنوان استاندارد استفاده نمی کنیم ، اما متأسفانه برای کشور ما تعداد حوادث تقریباً دو برابر شده است.” این معادل دو هفته آینده است که انتظار داریم هرگز اتفاق نیفتد.

در پاسخ به س anotherال دیگر “چه اقداماتی باید انجام شود تا تعداد موارد کاهش یابد؟” وی گفت: “ببینید ، هیچ اقدامی و هیچ راه معجزه آسایی برای مقابله با کرونا وجود ندارد.” انجام این کار باید مطابق با نقش اجتماعی ما انجام شود.

وی گفت: “حتی در واکسن تاج ، فوسی ، مسئول تاج در ایالات متحده ، امروز اعلام کرد که با وجود کشف این واکسن و امید به اینکه بیشتر آمریکایی ها قادر به واکسیناسیون هستند ، این بیماری برای سالها ادامه خواهد داشت.” . این با ما خواهد بود و تنها ما نیستیم که انتظار می رود واکسینه شود ، اقدامات مختلفی را با مصونیت اجتماعی و فردی انجام دهیم.

هرشی همچنین در پاسخ به این س saidال که «وضعیت تهران چگونه است؟» گفت: باید تصویب شود و این ممنوعیت تا چه اندازه می تواند در جلوگیری از پخش بیشتر کانال کرونا موثر باشد؟ آنها در خط مقدم مقابل کرونا هستند و در خط مقدم هستند و بسیاری از آنها و معاونان آنها بیمار بودند ، آنها نامه ای به وزیر بهداشت نوشتند و خواستار جلوگیری از تعطیلات در سراسر کشور شدند. این کار نباید در تهران انجام شود و محتوای این اشراف در نظر گرفته خواهد شد.

وی با نگرانی و تأسف افزود: “بیشتر مردم به دنبال مرخصی دو هفته ای برای مسافرت ، مسافرت ، پارک و اجتماعات خانوادگی هستند که من این درخواست را دارم. انتقال اجتماعی را بررسی کنید و در خانه بمانید.”

وی ادامه داد: “ببینید ، اکنون حدود 30٪ از مرگ های ریزوانا از کرونا است و 450 نفر؟ مرگ در روز برای تغییر رفتار ما با پوشیدن ماسک ، مسافرت و شرکت در اجتماعات خانوادگی کافی نیست.” زیرا این مهمترین علت مهمانی های خانوادگی است؟ ” 30٪ موارد جدید و در برخی استانها 50٪ موارد جدید دارد.

وی اصرار کرد: “بیایید همه با هم تماشا کنیم ، زیرا متأسفانه در پاییز ، با این مرگ های روزمره ، از قرمز به سیاه تبدیل می شویم ، اما حداقل زمستان را به سفید و در تاریکی این مرگ تبدیل می کنیم.” غرق نشد

وی در پایان با پاسخ به این س ،ال که “حال اگر مردم از قوانین پیروی کنند و دو هفته مرخصی داشته باشند ، چه اتفاقی می افتد و میزان تغییر در آمار چقدر است؟” “اول از همه ، دو هفته کافی نیست ، اما شرط لازم ماست که بتوانیم تعداد کشته ها را کاهش دهیم.”

وی افزود: در حال حاضر اقدامات اضطراری ما می تواند تأثیر زیادی داشته باشد و شرایط را برای كنترل و توانبخشی نیروهای اجرایی ، بهداشتی و درمانی فراهم كند ، اما ما تصور نمی كنیم كه راه حل معجزه آسایی وجود داشته باشد و با چند روز مرخصی اتفاق عجیبی می افتد. ” این مرحله خیلی مهمی است

سرانجام هاریچی تأکید کرد: وزیر محترم بهداشت ، دارو و آموزش پزشکی در این زمینه تأکید دارند و انشاالله اقدامات اساسی در این زمینه انجام خواهد شد.