زمان آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن “کووبرکت” برعهده وزارت بهداشت است

زمان آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن "کووبرکت" برعهده وزارت بهداشت است

به گفته شرافت ، در این مراسم مدیر دفتر فرمان امام ، مدیران 10 بانک و م institutionsسسه مالی ، معاونین ، مدیر بنیاد برکت و سایر اعضا و مسئولان دفتر مدیریت اجرایی حضور داشتند. با خبرهای خوب در زمینه ” و جشنواره برکت “استخدام در مناطق کم درآمد کشور انجام شد.

محمد مخبر با اشاره به 5 رویداد در این جشنواره گفت: امروز ما از بهره برداری از 15000 پروژه كه در مشاغل مشاغل 4000 شغل ایجاد شده است سپاسگزاریم كه از این مبلغ 3000 میلیارد تومان در بنیاد بركت سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ایجاد 100000000 شغل جدید در مناطق محروم کشور در سال 1400 دارای برکت خواهد بود که امام خمینی (ره) 13.2 میلیارد تومان برای آن اجرا می کند. امضای تفاهم نامه با مدیر و 10 بانک سرمایه گذاری شود. و موسسات مالی. “

وی افزود: “سال گذشته و امسال ، حدود 30 شغل جدید توسط كشورهای كوچكی مانند اداره اجرایی فرمان امام و زیرمجموعه های آن در كشور ایجاد شد ، در حالی كه ادارات اجرایی بودجه و تسهیلات چند برابر بیشتری دارند. حال وی پرسید ، راز چیست؟ “

مدیر عامل شرکت ادامه داد: راز موفقیت گروه 40 نفره اصلی مانند بنیاد برکت در یافتن سرمایه اصلی کشور ، یعنی یافتن “مردم” و آوردن قدرت ، سرمایه و تلاش آنها به حوزه های خصوصی و خصوصی بخش انجام شده است ، و این راه حل مشکلات است ، ما باید باور داشته باشیم که سرمایه اصلی در دنیای امروز نیروی کار و مردم است ، نه نفت ، گاز و استخراج.

مخبر با اشاره به اختراعات جدید بنیاد بارکات گفت: اسکن “بازگشت به روستا” و “همدلی برکت” علاوه بر “سیستم حمایت از تجارت آسیب دیده کرونا” از دیگر اقدامات مهمی است که بطور رسمی راه اندازی می شود. امروز شروع کنیم .

فرمان امام ، مدیر ارشد اجرایی ، گفت: “از طریق اپلیکیشن برکت ، امکان بازگشت و ایجاد شغل برای افرادی که از حومه شهر به شهر مهاجرت کرده اند و همچنین امکان حضور مستقیم و سرمایه گذاری وجود دارد.” در مناطق محروم

مخبر افزود: پیش بینی ما این است که در سال 140 140 بتوانیم به روستا برگردیم و از طریق این پروژه برای آنها شغل ایجاد کنیم.

وی تأکید کرد: مردم از طریق این سیستم می توانند از طریق هدایا یا وام های خوب مشاغل خرد و خانگی را برای هموطنان خود فراهم کنند و مهم نیست که چه تعداد نفر در آن مشارکت کنند ، مدیرعامل نیز همین کار را انجام می دهد. “برای سرمایه گذاری و علاوه بر مبلغ وعده داده شده. “

مخبر در مورد آخرین وضعیت واکسن کویران بارکت نیز گفت: همانطور که قول داده ایم ، تا پایان ماه مه یک میلیون واکسن و در ماه ژوئن 3.5 میلیون دوز به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد.

وی افزود: مرحله سوم مطالعه بالینی واکسن از هفته گذشته آغاز شده و در این مرحله 20.000.000 نفر در استانهای کشور واکسینه می شوند.

مدیر اجرایی فرمان امام اضافه کرد: “تعیین زمان شروع واکسیناسیون عمومی با” واکسن ایران برکت “وزارت بهداشت است و کلیه محصولات انبوه دفتر مرکزی در اختیار این وزارتخانه قرار خواهد گرفت.

امیرحسین مدنی ، مدیر بنیاد برکت ، گفت: “ما تاکنون 8 میلیون و 338 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق محروم و روستایی کشور و با 70 روستا 3 روستا ایجاد کرده ایم. ما این فعالیت ها را پوشش می دهیم. فعالیت های بنیاد برکت”.

وی با اشاره به ابتکار جدید بنیاد اضافه کرد: امکان ایجاد شغل برای مردم از طریق “برنامه برکت” مطابق با منوی رهبر معظم انقلاب و دستور دفتر امام خمینی (ره). نقل مکان به شهرها و بازگشت به روستاهای آنها و امکان حضور مستقیم و سرمایه گذاری. ما برای یافتن مشاغل در مناطق محروم کشور آماده شده ایم.

وی افزود: افرادی که به دلیل بیکاری و مشکلات اقتصادی از روستاهای خود به شهرها بازگشته اند می توانند برای درخواست “برکت” به ما مراجعه کنند و فرم های لازم را برای اطلاع از وضعیت خود پر کنند. به آنها کمک کنید صاحب نسخه اصلی شوند دهکده. “از مشاغل امن برخوردار شوید تا بتوانند به روستاهای خود دور از شهرها بازگردند.”

مدنی به بخش دیگری از خدمات این پروژه اشاره كرد و گفت: “افراد عادی كه از سرمایه و سرمایه استفاده نمی كنند و می خواهند از آن برای ایجاد شغل و تولید در كشور استفاده كنند ، می توانند برنامه” بركت “را نصب و نصب كنند.” ، مبلغ آنها خواهان رایگان یا وام سوناس هستند ، آنها را به بنیاد برکت ارائه می دهند ، در این صورت کارکنان اجرایی امام فرمان پول خود را تضمین می کنند.

وی افزود: مردم حتی می توانند روستایی را که در آن اشتغال زایی و منطقه و منطقه ای که می خواهند در آن شرکت کنند را انتخاب کنند مانند کشاورزی یا دامپروری یا صنایع دستی یا هر زمینه دیگر. در ، و بصورت آنلاین و شفاف توسعه و تحقیق. “مشاهده و پیگیری این.

مدیر عامل بنیاد برکت همچنین در مورد “سیستم پشتیبانی تجاری آسیب پذیر کرونا” صحبت کرد: “با کمک پلت فرم طراحی شده در بنیاد برکت ، مردم می توانند شرایط تجارت آسیب پذیر خود را ثبت کنند ، این اطلاعات را مشاهده کنند و در نهایت این افراد به بانک ها خواهند رفت” از طریق بنیاد “دوستان برای تسهیل معرفی شده اند.

وی خاطرنشان كرد: یكی از مشكلات بانك ها در این زمینه همیشه نگرانی از وضعیت تسهیلات ارائه شده و بازپرداخت اقساط و دستیابی به پروژه هایی است كه در آن شركت می كنند كه طبق این آیه این نگرانی به طور کامل رفع شده است و بانک می تواند جزئیات برنامه ها و مراحل اجرا و توسعه آنها را بصورت آنلاین و از نزدیک کنترل کرده و بلافاصله وضعیت خود را نهایی کند.

در ادامه مراسم ، سیروس پرازیان مدیر عامل بانک پارسیان گفت: “من خوشحالم که می توانیم در خدمات عالی کارکنان اجرایی فرمان امام نقش داشته باشیم. تحول مالی و پولی کشور باید بهره وری و ایجاد اشتغال را افزایش دهد.” شفافیت و موفقیت فعالیت نهادهایی مانند بنیاد برکت برای همکاری و مشارکت بانک ها در این زمینه مفید است.

وی افزود: ایجاد بستر برکت آیه محور فرایندی ارزشمند است که امکان نظارت منظم را نیز فراهم می کند.

محمدرضا فرزین ، مدیر عامل بانک Krafrin ، در بخش دیگری از این مراسم گفت: “مدل بنیاد برکت که به جمع آوری پول کمک می کند و یک بستر قوی و به روز ایجاد می کند ، خطر بدهی را کاهش می دهد. نگرانی اصلی بانک ها این است.” سرمایه گذاری آنها را بصورت آنلاین تماشا کنید ، که اقدامی پربرکت است و ناشی از تفکر و تجربه برتر دکتر مخبر و ایده های شجاعانه آن است.

وی افزود: این مدل همچنین به دولت کمک می کند تا از نبود چنین سیستم مهمی خلاص شود و سپس برنامه ها را به راحتی اجرا کند.

سید فرید موسوی ، عضو هیئت مدیره نمایشگاه بانکداری ، دیگر سخنران این مراسم بود و وی با تقدیر از عملکرد دستگاه های اجرایی امام خمینی (ره) در کشور ، اظهار داشت: ، 000 ایرانی عزت خود را حفظ می کنند. “امروز فقط کسری از کار این ستاد انقلابی را می بینیم.

وی افزود: نگرانی ما در بخش زیرساخت ها همیشه این بوده است كه آیا این پروژه موفقیت آمیز بوده و یك شغل ایجاد كرده است. بستر ارائه شده توسط بنیاد بركت نگرانی های ما را برطرف می كند و برای ما روشن می سازد كه این پروژه كجا بوده اید؟

به دنبال این مراسم ، تفاهم نامه (ستاد تفاهم نامه) بین ستاد اجرایی فرمان امام و بودجه های ملی و بانکها ، صدرت ، پارسیان ، کارآفرینی ، قرض الحسن آنلاین ، صندوق سرمایه گذاری امید ، SEPA ، صنایع و معادن ، پست بانک و دیگران به امضا رسید. صندوق اشتغال برکت به ایجاد 270،000 شغل در مناطق محروم کمک کرد.

در پایان این مراسم ، با ایجاد ویدئو کنفرانس در 15 استان کشور به دستور مدیر عامل شرکت فرمان امام ، بنیاد برکت ، میکرو میکرو ، 000 میکرو میکرو کوچک و متوسط ​​شغل ایجاد شد.