حوادث

بازداشت ۲ عضو شورا و معاون سابق شهرداری شیراز

بازداشت ۲ عضو شورا و معاون سابق شهرداری شیراز

آفتاب نیوز:

محمدی دیر شوری یکشنبه 10 اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: پیش از این 4 نفر از مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری شیراز به اتهام فساد مالی بازداشت شده اند.

درشاهوری تصریح کرد: بر اساس گزارش محافظان گمنام امام زمان (عج) در سپاه فجر استان فارس، افراد دستگیر شده تخلفات مالی و فساد گسترده ای انجام داده اند.

وی گفت: پس از دریافت گزارش در این خصوص و ثبت پرونده قضایی، تحقیقات زیر نظر بازپرس ویژه و با نظر رئیس کل دادگستری و امور قضایی و کارشناسان تخصصی و اطلاعاتی آغاز شد. تحقیق را با انجام تحقیق انجام داد. در این فساد به اقدامات ضابطان مربوطه و افراد ذیربط و مسئول در ابعاد مختلف از نظر مالی اشاره شده است.

معاون دادستان مرکز فارس تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات در خصوص پرونده، مشارکت در اختلاس، مداخله در معاملات دولتی، تحصیل ثروت از طریق غیرقانونی، جعل اسناد رسمی، گزارش کذب ارائه، فساد مالی شامل ادعای قصور است. انجام وظایفی که به اموال عمومی لطمه می زند به مراجع قضایی معرفی و متهمان شناسایی می شوند.

این مقام قضایی افزود: متهمان جدید این پرونده مالی شامل دو نفر از اعضای شهرداری و معاون سابق شهردار شیراز امروز پس از احضار و اخذ دفاعیات تفصیلی، قرار بازداشت موقت صادر و پس از انجام این امر در بازداشت به سر می برند. . و تضمین می کند.