تصاویر هولناک قتل مادر با ۴۴ ضربه چاقو

تصاویر هولناک قتل مادر با ۴۴ ضربه چاقو
آفتاب نیوز:

این جنایت هولناک بامداد دیروز در منطقه گلشهر مشهد اتفاق افتاد که جوانی به نام عباس 22 ساله در حالی که آشپزخانه بزرگی را از خانه مجردش در خیابان شهید شفیع 26 می گرفت، به پدرش شلیک کرد و به خانه رفت. چاقو را انجام دهید

او در اعماق افکار غمگینش به این فکر می کرد که مادر 62 ساله اش بین او و بچه های دیگر فرق می کند، قدم هایش را شتاب زد تا به روستای پدری برسد. گوشی را از جیبش درآورد و در حالی که دکمه شماره تلفن مادرش را فشار داد، در حیاط روستای اضافی را باز کرد و قدم به حیاط گذاشت. همزمان مادر کلید سبز رنگ جواب دادن به تلفن را ساعت (5) صبح گذاشت و شنید که مادر می آید!

این زن 62 ساله که حدود 6 ماه پیش حتی برای رفاه حال فرزندش خانه ای اجاره کرده بود و نزدیک محل سکونت آنها می خوابید، به سمت در رفت اما ناگهان عصبانی شد. صورتش به دنبال ضربات چاقو، بعد از جسد مادرش روی زمین افتاد.

مادر به سمت اتاق نشیمن دوید اما نتوانست از ضربات تند چاقو در امان بماند و در حالی که مشغول نقاشی خون روی فرش بود، کودکی صدای جیغ مادرش از ترس را از اتاق طبقه بالا شنید. و با دیدن این صحنه، وحشتی که همچنان ادامه داشت، از ترس برخاست تا ضربات شدید چاقو را دفع کند!

پس از لحظاتی اهالی ویلای مذکور با شنیدن صدای فریاد و فریاد از مقابل 56 شهید شفیع کوتل بیرون آمدند که با درخواست اهالی کلانتری گلشهر نیز در محل جنایت حاضر شد و در محل حادثه حاضر شد. محل جنایت را ایمن کرد و پرونده را برای قتل به قاضی ویژه ارجاع داد.

چندی پیش بود که تحقیقات قضایی در این منزل با حضور قاضی دکتر صدیق صفری اداره کل آگاهی خراسان رضوی و جمعی از ماموران پلیس آگاهی آغاز شد اما خبری از این قاتل بی رحم نبود و او فقط داشت. علائم. کفش های خون آلودش روی فرش و لاستیک های آپارتمان نمایان بود.

هنوز دقایقی از آغاز تحقیقات جنایی نگذشته است که گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی برای دستگیری پسر 22 ساله وی به رصد اطلاعاتی پرداختند. قربانی

این بررسی های میکروسکوپی نشان داد که مادر 62 ساله نسبت به ضربات چاقو و درگیری های خشونت آمیز پسر 22 ساله خود نافرمانی کرده است. چون به بهانه تبعیض بین بچه ها دیگر برادرانش را که معلولیت جسمی یا ذهنی دارند چاقو زد!

در ادامه تحقیقات مشخص شد که مادر (کشته شده) مخفیانه خانه ای را برای پسر 22 ساله خود اجاره کرده بود تا از درگیری جبران ناپذیری جلوگیری کند!

با دریافت این سرنخ، کارآگاهان بلافاصله به خانه مجردی او رفتند اما مظنون قتل آنجا نبود. ساعتی بعد جسد این زن برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد و مشخص شد وی بر اثر 44 جراحات وحشیانه جان باخته است.

از سوی دیگر، گروهی از کارآگاهان با هدایت قاضی شعبه 208 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، با بهره گیری از فناوری روز پلیسی، شناسایی مخفیگاه آدم ربا را در دستور کار قرار دادند و به جستجو در نقاط مختلف پرداختند. . ساعاتی پس از مشخص شدن حضور وی، قاتل با کارآگاهان در صحنه جنایت برخورد کرد.

در تماس تلفنی با سرهنگ مرادی (افسر پرونده) مشخص شد عباس (متهم 22 ساله) با وحشت و خشونت وارد حیاط منزل مادرش شده و اهالی خانه هجوم آورده و در اتاق ها را بستند. در، درب. اما «قاتل» که برای اطمینان از مرگ مادرش به صحنه جنایت بازگشت، از آنها خواست که تیغه چاقو را در هوا عوض کنند! در همان زمان بود که تعدادی از اهالی خانه پشت پنجره ایستادند و با دیدن لباس مشکی روی اعضای خانواده بلافاصله از آنجا فرار کردند و به مکان نامعلومی رفتند.

از سوی دیگر گروهی از جاسوسان به منطقه گلشهر رفته و پس از جستجو در خیابان های اطراف به این نتیجه رسیدند که «قاتل» با تایید مرگ مادرش قصد فرار از مشهد را دارد. با دستور محرمانه قاضی ویژه قتل عمدا دوباره خانه عباس را محاصره کرد و متوجه شد که حیاط از داخل قفل شده است.

بنابراین کارآگاهان با اطمینان از حضور مظنون تحت تعقیب در این خانه، تعدادی از ماموران پلیس با عبور از دیوار وارد حیاط شدند و مظنون 22 ساله را در حالی که مشغول جمع آوری وسایل شخصی و مقداری پول بود، دستگیر کردند. به شهر دیگری

ساعتی بعد با انتقال پسر نخلف به فرماندهی انتظامی، زیر نظر سرهنگ مهدی سلطانی (رئیس اداره جنایی جنایی) سوالات ویژه از وی آغاز شد و وی اذعان داشت که مادرش را به قصد تبعیض کشته است. . نشان دادن بیماری روانی رفتار بد او چند لحظه بعد با شنیدن صدای خبرنگار فاش شد و گفت: خبرنگار است و الان شرایط مناسبی برای مصاحبه ندارم!

این گزارش حاکی از آن است که تحقیقات کارآگاهان به دستور قاضی صفری از دیگر ابعاد این جنایت شنیع ادامه دارد.