آخرین خبرها از حادثه دلخراش جاده سبزوار- بردسکن

آخرین خبرها از حادثه دلخراش جاده سبزوار- بردسکن

تیتر نیوز/ خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: کارشناسان پلیس راه علت تصادف دلخراش جاده سبزوار – بردسکن را تخلف از فرمان چپ در خودرو 405 اعلام کردند.

سردار سرلشکر حسین بیات مختاری در گفت وگو با تیتر نیوز، اظهار کرد: ساعت 21:45 شب گذشته یک فقره تصادف در محور سبزوار – بردسکن توسط مرکز فوریت های 110 پلیس آگاهی اعلام شد و گشت راهداری به محل حادثه رفت. و پلیس راهنمایی و رانندگی اعزام شد. صحنه با نیروهای امدادی.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان داد یک دستگاه اتوبوس با 25 سرنشین با یک دستگاه خودروی سواری تیپ 405 با چهار سرنشین برخورد کرده و خودروی 405 و اتوبوس در آتش سوختند.

پزشکی قانونی بیات مختاری افزود: همه سرنشینان اتوبوس بلافاصله از اتوبوس خارج شدند اما بر اثر آتش سوزی 405 نفر از سرنشینان داخل وسیله نقلیه جان باختند و 405 خودرو و اتوبوس به طور کامل در آتش سوختند.

اکثر مصدومان حادثه دلخراش رانندگی در جاده سبزوار ترخیص شدند

رئیس بیمارستان شهید بهشتی سبزوار به تیتر نیوز گفت: بر اثر برخورد اتوبوس مسافربری با دو خودرو پراد و پژو در ابتدای جاده سبزوار – بردسکن، هشت مصدوم به اورژانس منتقل شدند. و 6 نفر از آنها پس از یک ساعت ترخیص شدند.

سید محمد مری گفت: وضعیت سلامت دو مصدوم دیگر این حادثه قابل اطمینان است.

رئیس اورژانس بیمارستان و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: شب گذشته چهار نفر فوت و چهار نفر مجروح شدند. 11 نفر مجروح هستند.

دکتر عباس کافی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: این حادثه تلخ در کیلومتر اول محور سبزوار بردسکن رخ داد که چهار سرنشین یک دستگاه خودرو پژو بر اثر شوک و سوختگی در دم جان باختند.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه 11 نفر از سرنشینان اتوبوس 25 سرنشین مجروح شدند که از این تعداد 7 نفر با آمبولانس 4115 و یک نفر با آمبولانس سرمسا به بیمارستان امدادی اعزام شدند.

مدیر سانحه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اساس گزارش کارشناسان اورژانس در محل، یک مصدوم شخصا به بیمارستان و سه مصدوم در خارج از کشور بستری شدند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار نیز گفت: آتش سوزی که بر اثر این حادثه در اتوبوس رخ داد با تلاش آتش نشانان مهار و اجساد قربانیان از خودرو خارج شد.

محمد همتی افزود: پس از این حادثه جاده سنگین در مسیر سبزوار بردسکن به مدت یک ساعت بسته شد.

انتهای پیام