بازداشت ۵ سارق خشن با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح پایتخت

بازداشت ۵ سارق خشن با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح پایتخت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 5 سارق که بیش از 100 فقره سرقت در مناطق مختلف تهران انجام داده بودند، خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، سردار علی ولی پور گدرزایی درباره جزئیات این خبر گفت: چندی پیش چندین مورد غارت شهروندان در سطح شهر تهران به اطلاعات کشور گزارش شد که با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات آغاز شد. به دستور تیم کارآگاهی از شعبه پنجم پلیس آگاهی پلیس راهور نیز در اولین اقدام برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت وحشیانه اقدام و برای بررسی دوربین های مداربسته راهی محل جنایت شدند.

وی با بیان اینکه با مشاهده فیلم های صحنه جنایت مشخص شد کارآگاهان با سارقان حرفه ای برخورد می کنند، گفت: تمامی متهمان هنگام ارتکاب به جنایت صورت خود را کاملا پوشانده بودند. در این راستا در مرحله بعدی کارآگاهان برای تحقیقات محلی راهی شدند و توانستند یکی از متهمان را شناسایی کنند.

ولی پور گدرزایی گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد تبهکار با دوستان خود یک گروه جنایی حرفه ای تشکیل داده است و گفت: این افراد با همکاری یکدیگر سرقت های وحشیانه زیادی را در محله تهران انجام می دادند. ماموران کارآگاهی همچنین لانه پنج سارق را که با اقدامات فنی و تحقیقاتی قصد تشکیل این گروه از سارقان را داشتند، شناسایی کردند که وی سرقت های زیادی را مرتکب شده است.

رئیس پلیس تهران با اشاره به هماهنگی پلیس با مقام قضایی برای کشف هویت سارقان و کسب مجوز برای انجام این عملیات، گفت: تیم پلیس پس از کسب مجوز قضایی، برای اختفای این جنایت رفت. متهمان پس از چند ساعت تعقیب و گریز، پنج سارق مسلح را دستگیر کردند که در عملیاتی جداگانه و هماهنگ دستگیر و تحویل مقر انتظامی شدند. همچنین از مخفیگاه متهم 10 دستگاه گوشی تلفن همراه و 5 قبضه سلاح سبک نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه هر پنج متهم در حال بازجویی هستند، اما در تحقیقات انجام شده منکر جرم خود شدند و گفت: در نهایت این افراد با مدارک و مدارک و تصاویر دوربین های مداربسته صحنه جنایت و این بار مواجه شدند و حداقل 100 فقره سرقت انجام دادند. . آنها به خشونت و تشکیل گروه های جنایتکار در مناطق مختلف تهران اعتراف کرده اند.

فرمانده امنیت فرماندهی انتظامی پایتخت در پایان گفت: برای هر پنج متهم پرونده تشکیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شدند. تحقیقات تکمیلی توسط ماموران ادامه دارد.

انتهای پیام