اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی

اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی

فرمانده انتظامی و نیروی انتظامی فرجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه ها به امنیت فرودگاه های کشور و مسافران نوروزی توجه ویژه ای داشته اند.

به گزارش تیتر نیوز، سردار رضا بنی اسدفر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در این اعیاد مبارک، گفت: ماه مبارک رمضان سرشار از فضای معنوی و برکت باشد با توجه به امیدواریم در این ماه پربرکت همه مومنان مشمول رحمت خداوند نسبت به خیر و تشویق آنان به کار خیر در این ماه مبارک شوند و بهترین وظیفه در این میان امر به معروف و نهی از منکر است زیرا امر به معروف و نهی از منکر است. نهی از منکر از جانب خداوند متعال و وعده خداوند ضامن بقای جامعه و موجب سعادت و رستگاری مؤمنان است.

وی در تشریح دستاوردهای پلیس فرودگاه های کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز همکارانم در پلیس فرودگاه های کشور امنیت فرودگاه های کشور و مسافران نوروزی را تامین کرده اند و توجه ویژه ای به شما شده است.

فرمانده امنیه و امنیت فراه افزود: 7254 مسافر از پروازهای داخلی استفاده کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

وی تعداد مسافران پروازهای خارجی (داخلی و خارجی) را سال 2098 عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش نشان می دهد.

سردار بنی اسدفر افزود: با انجام اقدامات موثر در مقابله با حوادث جنایی با تلاش همکاران پلیس فرودگاه های کشور میزان سرقت در این حوزه کاهش 100 درصدی داشته و در این میان کشفیات نیز کاهش یافته است. .

این مقام ارشد انتظامی از همکاری خوب مردم با پلیس خبر داد و خاطرنشان کرد: در نتیجه این همکاری ها 81 درصد کاهش کشف اقلام ممنوعه داشته است.

به گزارش خبرنگار سایت پلیس، سردار بنی اسدی فر در پایان افزود: پلیس فرودگاه های کشور برای تامین امنیت و امنیت مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد و به آنها خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام