بازداشت فروشنده خیانتکار یک واحد صنفی/شلیک پلیس برای دستگیری سارق موتورسوار

بازداشت فروشنده خیانتکار یک واحد صنفی/شلیک پلیس برای دستگیری سارق موتورسوار

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری کسبه صنفی که قصد سرقت از محل کارش را داشت خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور در گفت وگو با تیتر نیوز وی با اشاره به دو حادثه ماموریت های اخیر پلیس در مقابله با حوادث پایتخت گفت: چندی پیش یکی از شهردارها با مراجعه به ستاد کلانتری گردان 142 اعلام کرد یکی از مغازه داران صنفی خود یک بزرگ مقدار پول نقد به سرقت رفته است بنابراین، پرونده در دست بررسی بود و در تحقیقات پلیسی و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته، مشخص شد که فروشنده شماره کارت دوست خود را به مشتریان ارائه کرده و از آنها خواسته است تا با استفاده از آن شماره کارت به کارت، خرید خود را انجام دهند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: همکارانم پس از تکمیل اطلاعات پرونده، این متهم را که تبعه خارجی و 25 ساله است دستگیر می کنند. در تحقیقات انجام شده مشخص شد این متهم سه میلیارد ریال از این اتحادیه سرقت کرده است. پس از دستگیری متهم، این فرد مورد بازجویی قرار گرفت و در جریان آن صراحتا به سرقت اعتراف کرد، اما به دلیل اینکه این میزان ممکن است افزایش یابد. تحقیقات همچنان ادامه دارد. متهم پس از تکمیل پرونده برای ادامه تعقیب کیفری روانه دادسرا می شود.

سارق موتورسیکلت دستگیر شد

وی با اشاره به دومین مورد سرقت گفت: چند روز پیش همکارانم در حین گشت زنی در کلانتری 117 جوادی در خیابان مرسلی به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش مشکوک شدند و این فرد با مشاهده ماموران متواری شد. پلیس بلافاصله دستور منع تعقیب و گریز را صادر کرد و سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز و اجرای طرح کنترل، با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر و چند تیر هوایی تیراندازی کردند او را به ستاد پلیس.

وی با اشاره به تحویل متهمان به فرماندهی انتظامی قاسم پور گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد این موتورسیکلت دارای سابقه سرقت نیز می باشد. مظنون 38 ساله در ادامه بازجویی ها به 10 فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت ادامه تحقیقات جنایت به مراجع قضایی و قضایی اعزام شد.

انتهای پیام