فدراسیون‌ و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در برابر نقض حقوق بشر در غزه سکوت‌ نکنند

فدراسیون‌ و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در برابر نقض حقوق بشر در غزه سکوت‌ نکنند

معاون امور بین الملل و حقوق بشر جمعیت هلال احمر از ارسال نامه ای از سوی رئیس جمعیت صلیب سرخ به مدیران کمیته صلیب سرخ و فدراسیون جهانی صلیب سرخ و درخواست حمایت از این سازمان خبر داد. مردم غزه

به گزارش تیتر نیوز، رضا علیشوندی معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر گفت: این جمعیت اقدامات زیادی را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام داده است.

معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این بار نیز طبق نامه حضرت آیت الله خامنه ای; رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت پیرحسین (مدظله العالی) با مردم مظلوم فلسطین و مردم مظلوم غزه در برابر اقدامات ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی در دانشگاه های آمریکا ابراز همدردی کردند مردم مظلوم کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در نامه ای به سران کمیته صلیب سرخ و فدراسیون بین المللی جمعیت صلیب سرخ از آنها خواست تا در کمک به مردم غزه با وی همراهی کنند.

وی ادامه داد: در نامه ای به میرجانا اسپولیارک ایگر رئیس هلال احمر؛ رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ و کیت فوربس؛ رئیس فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و رؤسای جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر ضمن ارسال متن رهنمود بزرگ برای جوانان آمریکایی از آنان خواستند مانند تاریخ بایستند. در نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی.

علی شاندی تصریح کرد: رهبر هلال احمر در این نامه ضمن محکومیت اقدامات شوم رژیم صهیونیستی اعلام کرد که باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تداوم نقض جدی قوانین بین المللی بشردوستانه توسط اشغالگران به کار گرفت

انتهای پیام