حوادث

شمار جان باختگان سیل مشهد افزایش یافت

شمار جان باختگان سیل مشهد افزایش یافت

اورژانس 115 و بیمارستان مشهد آماده است

آفتاب نیوز:

محسن داوری شامگاه چهارشنبه افزود: در حال جمع بندی تعداد کشته ها و مجروحان بر اثر سیل امروز در مشهد هستیم و پس از جمع بندی اطلاعات را ارائه خواهیم کرد.

وی گفت: تاکنون افراد فوت شده بر اثر سیل در مشهد مربوط به پل الغبانل و خیابان سپه در منطقه سیدی هستند.

سیدرضا عباسی نشابوری رئیس مدیریت بحران استانداری خراسان ساعتی پیش در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در مدت یک ساعت 38 میلی متر بارندگی در مشهد به ثبت رسید و میزان سیل و سیل در منطقه سیدی و خیابان سپه افزایش یافت. . بوده است تخلیه قابل توجه و مداوم مناطق مستعد سیل صورت گرفته است.

برخی منابع غیررسمی تعداد کشته شدگان سیل در مشهد را بیش از ده نفر اعلام کرده اند.

برخی از کشته شدن هفت نفر خبر داده اند.

اورژانس 115 و بیمارستان مشهد آماده است

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به بارندگی امروز و آبگرفتگی کانال، تمامی نیروهای اورژانس و پزشکی 115 مشهد امشب آماده امداد رسانی احتمالی به بیماران و مصدومان هستند.

محمد دهقانی افزود: از صبح امروز تا کنون 9 ماموریت سیل در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شده است

وی با بیان اینکه 7 نفر از این افراد ترخیص شده اند، گفت: 8 نفر دیگر در مراکز بهداشتی درمانی تحت نظر هستند و تلاش می شود تا هر چه سریعتر سلامت کامل به دست آید.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در 17 شهرستان خراسان رضوی 80 درصد از جمعیت 6870 هزار نفری این استان را تحت پوشش قرار داده و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم 17 شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه ها می باشد . .

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.