مشاوره آنلاین، ارتباط غیر حضوری با بهترین روانشناسان

سلامتی مهمترین نیاز هر شهروند است. اما بسیاری از ما فکر می کنیم سالم بودن فقط برای وضعیت جسمی ما مفید است. هر وقت بیمار شدیم ، فوراً به پزشک مراجعه می کنیم. اما در زندگی ما نادر است که روانپزشک یا روانپزشکی را برای بهبود وضعیت روانی خود ببینیم.

مشاوره آنلاین، ارتباط غیر حضوری با بهترین روانشناسان

دلایل زیادی وجود دارد که نباید به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کرد.

1. شاید متداول ترین این موارد این باشد که فکر می کنیم به تنهایی می توانیم رقابت کنیم و مشاوره فقط یک بار مالی اضافی را اضافه می کند.

۲- بسیاری دیگر دیدن روانپزشک یا روانپزشک را دشوار می کنند و ما فکر می کنیم فقط افرادی که دارای مشکلات جدی روحی هستند باید به روانپزشک یا روانپزشک مراجعه کنند. به همین دلیل او به دلیل عدم علاقه به نظرات دیگران دستگیر شد مشاوره ما سعی می کنیم با مشکلات خود زندگی کنیم.

3. Embar sh یکی دیگر از دلایل دیگر .. از .. ما. ما خدمات خدماتی را ارائه می دهیم .2. استفاده استفاده استفاده کنید مشاوره ذهنی و روانی ده صحبت با شخص دیگری در مورد درگیری های ذهنی می تواند بسیار دشوار باشد. شاید به این دلیل باشد که ما از مشکلات خود خجالت می کشیم ، یا می ترسیم که شخص دیگری برای ما قضاوت کند. با این حال ، درگیریهای روانی که در زندگی ما و در طول روز به وجود می آید ، شخصی ترین مسائل در زندگی ما هستند و ما نمی خواهیم در مورد آنها با کسی صحبت کنیم (خصوصاً شناخته شده).

این سه دلیل اصلی مراجعه به روانپزشک یا روانپزشک است. اما آیا تصمیم درستی گرفته ایم؟ آیا واقعاً می توانیم با مشکلات روحی و روحی خود کنار بیاییم؟

چرا با روانپزشک یا روانپزشک مشورت کنید؟

همه ما درگیر مسائل زندگی هستیم که فشار روانی منفی به ما وارد می کند و ذهن ما را درگیر می کند. این موارد شامل تشخیص غلط کودکی ، مشکلات در برقراری ارتباط با همسر ، چگونگی تربیت فرزندانمان و چالش هایی که در محل کار و جامعه با آن روبرو هستیم. این مشکلات بر وضعیت روحی و روحی ما تأثیر می گذارد و جای نگرانی است. اگر این اضطرابهای روانی را نادیده بگیریم و راهی برای مقابله با آنها پیدا نکنیم ، آنها در ذهن ما باقی می مانند و منجر به رفتارهایی مانند حمله ، جنون ، استرس و سایر اختلالات رفتاری می شوند. اما اگر برای مقابله با آنها قدم برداریم ، می توانیم بار روانی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

برای حل این مشکلات ، باید با روانپزشک یا روانپزشک مشورت کنیم. در جلسات مشاوره ، پزشک از ما می خواهد تا در مورد زندگی و مشکلاتی که با آنها روبرو هستیم صحبت کنیم. خیلی اوقات پزشکان به ما گوش می دهند و در نهایت راه حل های مؤثر و علمی برای حل مشکلات بدون قضاوت در اختیار ما قرار می دهند.

مشاوره آنلاین در زمینه روانپزشکی و بیماری های روانی

مشاوره آنلاین این یک روش مؤثر برای برقراری ارتباط با روانشناسان و روانشناسان است. به جای مراجعه حضوری به پزشک ، می توانیم به صورت آنلاین مشاوره بگیریم.

وب سایت و برنامه دکتر سینا (www.drsaina.com) اولین سیستم مشاوره آنلاین ده از طریق این وب سایت به بهترین روانشناسان و روانپزشکان آنلاین دسترسی خواهیم داشت.

با مشاوره آنلاین دکتر سینا ما می توانیم در هر زمان و هرجایی و بدون هیچ گونه نگرانی با پزشکان صحبت کنیم.

وب سایت دکتر سینا تمام ویژگی های روانشناسی و بیماری های روانی را پوشش می دهد تا بتوانیم با پزشک متخصص در مورد مشکل صحبت کنیم.

مشاوره آنلاین، ارتباط غیر حضوری با بهترین روانشناسان

ما می توانیم پزشکان دکتر سینا را در مشخصات زیر مشاهده کنیم مشاوره آنلاین بیایید به آن برسیم.

روانشناسی بالینی آنلاین – مشاوره

می توانیم از مشاوره آنلاین روانشناسی بالینی دکتر سینا در مورد اختلالات نظیر اختلال عملکرد جنسی ، اضطراب ، استرس ، افسردگی و ترس شدید (هراسی) و پرخاشگری مطلع شویم. پزشکان می توانند در شناسایی مشکلاتتان به شما کمک کنند. سپس آنها به ما راه حلهایی برای توسعه آنها می دهند.

آموزش آنلاین آموزش کودک

طبق تحقیقات پزشکی ، بیشتر شخصیت ما در کودکی رشد می کند. بسیاری از مشکلاتی که امروز با آن روبرو هستیم ریشه در کودکی ما دارد. بنابراین اگر می خواهیم کودک ما در بزرگسالی شخصیت سالم داشته باشد ، باید آن را درست از کودکی درمان کنیم. بنابراین ، روانشناسان کودک راهنمایی های لازم را برای انجام مناسب کودک خود به والدین ارائه می دهند.

• مشاوره آنلاین سلامت جنسی

صحبت کردن درباره مشکلات جنسی برای ما بسیار دشوار است. درصد زیادی از طلاق ها به دلیل مشکلات جنسی در رابطه اتفاق می افتد. اختلالات رفتاری در سلامت جنسی مانند استمناء و استفاده از فیلم های مستهجن نیز در جامعه شایع تر است. ما می توانیم مشکلات خود را به صورت غیابی با متخصصان بهداشت جنسی در میان بگذاریم.

مشاوره آنلاین، ارتباط غیر حضوری با بهترین روانشناسان

چگونه می توان مشاوره آنلاین دریافت کرد؟

به راحتی می توانید با بهترین روانشناسان و روانپزشکان ارتباط برقرار کنید

1. به وب سایت دکتر سینا مراجعه کرده و تخصص خود را انتخاب کنید

2. مطابق تخصص ، سوابق تحصیلی و تجربه خود پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید

3. سؤال خود را به پزشک ارسال و ارسال کنید

4- پزشک پس از بررسی سوال با شما تماس می گیرد و مکالمه آغاز می شود

هم اکنون پزشکان آماده راهنمایی شما هستند دکتر سینا مشاوره آنلاین دریافت کنید.