فرهنگ و هنر

داستان سریال زخم کاری برگرفته از رمان بیست زخم کاری

موضوع سریال زخم کاری به گفته سایت رخشاره

درباره رمان بیست زخم کاری

مرد در را که باز کرد، هوای شب‌مانده‌ی اتاق نیمه‌تاریک رفت عقب، خورد به پرده‌های کیپ کشیده‌شده‌ی پنجره، خط باریک نور بین پرده‌ها موج برداشت و هوا برگشت و بوی ته‌مانده‌ی عطرِ پریده‌ای را داشت. زن انگار تمام شب را غلت و واغلت زده باشد، افتاده بود بین ملافه‌ها و روانداز و بالش‌های درهم. دیشب دیر اومدی؟ آره. الان هم داری می‌ری؟ آره. زن غلتی زد و به پشت دراز کشید و بعد تنه را بلند کرد و درجا نشست. کاش همه‌ی دلال‌ها دک‌وپُز تو رو داشتن. مرد جواب نداد. زن در نیمه‌تاریکِ اتاق نگاهی انداخت به مرد، دست‌هایش را دراز کرد، ملافه‌ی اطلسِ صورتی‌رنگ را چنگ زد و کشید روی تن و سرش و به پشت افتاد روی تشک.

ادبیات، ناجی نمایش خانگی در سریال زخم کاری

مهدویان بر اساس «رمان بیست زخم کاری» فیلمنامه سریال را نوشته و تقریبا مراحل تصویربرداری این سریال به زودی تمام می‌شود و آماده پخش می‌شود. دوباره هوای ایستاده تکان خورد و دوباره باریکه‌ی نور بین پرده‌ها لرزید و دوباره ته‌مانده‌ی عطر پراکنده شد در هوا. زن دست‌ها را از حاشیه‌ی ملافه برداشته بود. اطلسِ صورتی در هوا بلند شده، ورم کرده بود و آرام فرو می‌ریخت بر پست و بلندِ پیکر زن. چه‌قدر لاغر شده! بیت‌الله دوید. سوییچ اتومبیل را داد به مرد که داشت می‌رفت سمت اتومبیلش. رفتم بنزین زدم. پُره آقا. تشکر مرد را شنید و دوید درِ باغ را باز کند. اتومبیل از باغ رفت بیرون و پیچید به خیابان باریک پُردرخت و در سایه‌ی غلیظ درخت‌های دو طرف خیابان رفت و از سایه درآمد و از روی پل باریک روی رودخانه گذشت و وارد جاده‌ی کلاردشت به مرزن‌آباد شد که غرق آفتابی بود درخشان.

داستان سریال زخم کاری برگرفته از رمان بیست زخم کاری

بازیگران سریال زخم کاری مهدویان به نقل از رخشاره

جواد عزتی، رعنا آزادیور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدیفر، مهدی زمینپرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی (با هنر مندی) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضا امینیتبار و سارا حاتمی بازیگران «زخم کاری» هستند. جواد عزتی، رعنا آزادیور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدیفر، مهدی زمینپرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینیتبار و سارا حاتمی بازیگران «زخم کاری» هستند. جواد عزتی، رعنا آزادیور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدیفر، مهدی زمینپرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی (با هنر مندی) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضا امینیتبار و سارا حاتمی بازیگران «زخم کاری» هستند.

دانلود سریال زخم کاری

اگر قصد دارید مرجعی مطمئن و به روز برای دانلود رایگان سریال های ایرانی مورد علاقه خود داشته باشید، وب سایت اینترنتی رخشاره پیشنهاد ما به شما است. اگر قصد دارید مرجعی مطمئن و به روز برای دانلود فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود داشته باشید، وب سایت اینترنتی تاپ مدیا پیشنهاد ما به شما است. گروه فرهنگ و هنر: طبق آخرین گزارشهای سایت کول دانلود به جز سریال حرفه ای، هفت و جیران دو سریال زخم کاری و میدان سرخ نیز در لیست پخش قرار گرفته اند. با مراجعه به وب سایت اینترنتی رسانه rokhshareh می‌توانید در اسرع وقت و به عنوان اولین تماشاگران، سریال‌های جدید را تماشا کنید. سریال «زخم کاری» اقتباسی از کتابی با نام «بیست زخم کاری» است که مهدویان خودش فیلمنامه را نوشته است. البته در زمزمه‌هایی بیان می‌شود که به تازگی هادی حجازی فر به عنوان بازیگر جایگزین محسن تنابنده، در فیلم فوق ایفای نقش خواهد نمود. به گزارش مرور نیوز، سریال زخم کاری به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تختکشیان برای پخش از فیلیمو در حال تولید است. سریل زخم کاری همزمان با فیلمبرداری، مراحل فنی را نیز پشت سر می‌گذارد تا برای پخش از از پلتفرم فیلیمو و رخشاره در شبکه نمایش خانگی آماده شود.

محمدحسین مهدویان کارگردان سریال زخم کاری

محمدحسین مهدویان کارگردان و فیلمنامه نویس که امسال «فیلم سینمایی شیشلیک» را در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر داشت، به تازگی سریال شبکه نمایش خانگی خود را با نام «زخم کاری» جلوی دوربین برده است. رعنا آزادیور حضور در عرصه بازیگری را با فیلم سینمایی «مارمولک» آغاز کرد و در طول نزدیک به دو دهه حضور در سینما با فیلمسازان مطرحی همچون اصغر فرهادی و کمال تبریزی همکاری کرده است. همچنین این سریال نخستین اثر محمدحسین مهدویان در نمایش خانگی است، که با توجه به تعطیلی سینماها اکثر سینماگران وارد این عرصه شده اند. نخستین تجربه محمدحسین مهدویان در ساخت سریال، با حضور چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون همراه است. هم اکنون نیز وی در عرصه‌ی تئاتر و سینما فعال است.

زخم کاری اولین تجربه سریال‌ سازی مهدویان

این سریال که اولین تجربه سریال‌سازی محمدحسین مهدویان، کارگردان سرشناس آثار محبوبی همچون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز و لاتاری در شبکه نمایش خانگی میباشد، داستانی پر فراز و نشیب و ملتهب را دنبال میکند. این اولین همکاری مهدویان و آزادیور است و آزادی‌ور پیش از این در سریالهای نمایش خانگی حضور نداشته است. پاکدل در 29 آبان 1399 ازدواج مجدد کرد، عاطفه رضوی زن برادر مهدی پاکدل اولین نفر بود که این خبر را رسانهای کرد وی با انتشار پستی در اینستاگرام ازدواج مجدد برادر شوهرش با رعنا آزادی‌ور را تبریک گفت.

موضوع سریال زخم کاری

به نقل از سایت رخشاره ژانر و موضوع سریال زخم کاری تازه ‌ترین اثر محمدحسین مهدویان به گفته خودش داستانی اقتصادی را به تصویر میکشد، یک نوآر ملتهب است که داستانی پرتنش دارد و برمبنای سلطه گری برخوردار است؛ محوریت کلی داستان «سریال زخم کاری» از این قرار است:
«من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه، ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می‌رسن.»

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوجهای جوان فیلم را بازی میکند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیتهای داستان با اتفاقات روبرو میشود. همچنین او در فیلم خانه‌ی دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد. او فارغالتحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. شاهد داستانی جنجالی و پر بازیگر باشند. وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. من اینجا زمستان را دوست دارم. عزتی همچنین در سال 1398 با ایفای نقش در فیلم سینمایی جهان با من برقص با هانیه توسلی همکاری کرده است و این سریال تجربه همکاری مجدد آن‌ها می‌باشد. خوشبختانه با انتخاب یک مسیر صحیح برای دانلود سریال ایرانی https://rokhshareh.com/iranian-series، این سریال‌ها به صورت قانونی در دسترس عموم قرار می‌گیرند و هیچ حقی در این بین ضایع نمی‌شود.