اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت مانیتور شیائومی ۳۴ اینچ- مناسب جهت گیمینگ کیفیت تصویر UHD .

قیمت و مشخصات مانیتور 34 اینچی Mi Curved Gaming شیائومی

مانیتور گیمینگ منحنی Mi 34 اینچی شیائومی

شیائومی فعالیت های خود را بر روی بخش تولید گوشی های هوشمند متمرکز کرده است ، اما به دلیل استقبال زیاد مشتریانش ، فعالیت های خود را در زمینه سایر محصولات هوشمند گسترش داده است. این برند مانیتورهای شگفت انگیزی را بر اساس نیاز کاربران مختلف طراحی و به فروش می رساند. در این بخش ، برنامه ریزی می کنیم مانیتور 34 اینچی شیائومی بیایید نگاهی به مدل Mi Curved Gaming بیاندازیم و موارد مورد علاقه آن را برای ما توضیح دهیم.

این مانیتور یک محصول حرفه ای است که توسط شیائومی ایجاد شده است و برای دوستداران بازی انتخاب خوبی است. این مانیتور همچنین دارای زیباترین طراحی است و با هر نوع الگویی در خانه سازگار است. کیفیت تصویر تولید شده توسط مانیتور UHD است که می تواند تصاویر را با جزئیات باورنکردنی ارائه دهد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی 2021 و دسته بندی های تلویزیونی را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

نرخ تازه سازی این مانیتور 144 هرتز است که زمان ورودی را کاهش می دهد و به شما اجازه می دهد تا در چهار میلی ثانیه وارد بازی شوید. این دو ویژگی در کنار هم ، تصویر بازی را برای کاربر شفاف و صاف می کند و لذت بخش ترین تجربه را در انجام بازی دارد.

سایر عملکردهای اصلی مورد استفاده در این مانیتور شامل توانایی کنترل رنگ آبی است که تا حد امکان از آسیب چشم جلوگیری می کند.

Xiaomi Mi Curved Gaming بر کیفیت تصویر نظارت می کند

قیمت و خرید مانیتور 34 اینچی Mi Curved Gaming شیائومی

کیفیت تصویر مهمترین چیز برای مانیتور است که برای مشتری مهمتر است ، بنابراین سازندگان این محصول سعی کرده اند از جدیدترین و بزرگترین فناوری برای افزایش رضایت کاربر استفاده کنند.

مانیتور 34 اینچی شیائومی سری Mi Curved Gaming از کیفیت تصویر روی صفحه استفاده می کند و دارای وضوح تصویر 1440 در 3440 پیکسل است که تراکم پیکسلی بالاترین کیفیت تصویر را برای کاربر نشان می دهد.

روشنایی استفاده شده در این محصول 300 نیت است که می تواند جزئیات رنگ و تصویر محصول را در اختیار کاربر قرار دهد. در اختیار کاربر قرار می دهد. این به معنای یک نمایش رایگان است که لزوماً نیازی به کاربر در مقابل مانیتور ندارد ، اما در هر زاویه ای که مانیتور را قرار دهید می تواند نتیجه را بدون آسیب رساندن به وضوح و کیفیت تصویر روی صفحه مشاهده کند.

مانیتور 34 اینچی Xiaomi MI Curved Gaming از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می کند. استفاده از این فناوری به ما این امکان را می دهد که هنگام انجام بازی های رایانه ای کمترین تاخیر و به اصطلاح ترک خوردگی تصویر را داشته باشیم ، به طوری که بیننده بدون هیچ سر و صدا و مشکلی تصویر را به وضوح و صاف می گیرد.

سیستم رنگی در Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 2021

توضیحات و بررسی دقیق مانیتور 34 اینچی Mi Curved Gaming شیائومی

هرچه مانیتور رنگ بیشتری نشان دهد ، یا به عبارت دیگر ، رنگ بیشتری در محصول مشاهده کند ، تصویر واقع بینانه تری در اختیار مخاطبان قرار می دهد که لذت کاربر را از برنامه محصول افزایش می دهد.

مانیتور 34 اینچی شیائومی MI Curved Gaming Monitor می تواند 16.7 میلیون رنگ را روی صفحه نمایش دهد ، که نشان می دهد رنگ های زیادی توسط این مانیتور نمایش داده می شود ، بنابراین رنگ های استفاده شده در محصول همان رنگ های طبیعی است. و به کاربر حس واقعیت دلپذیر را می دهد.

رنگ بندی به کار رفته در این مانیتور D نام دارد که عمق و جزئیات مربوط به تصویر موجود در محصول را به بیننده می دهد و این حس را به کاربر القا می کند که گویی در واقع آن را زندگی می کند. نمایش بی نظیر است.

جدایی در تلویزیون 34 اینچی شیائومی

قیمت و خرید تلویزیون 34 اینچی شیائومی

مانیتور 34 اینچی Xiaomi MI Curved Gaming از ویژگی بسیار جالبی به نام Split پشتیبانی می کند. عملکرد اصلی این فناوری این است که به شنونده اجازه می دهد تا کارهای مختلف را با فضای داخلی متفاوت روی صفحه به طور همزمان انجام دهد.

طراحی این مانیتور خمیده و وضوح تصویر 21: 9 است که به کاربر اجازه می دهد صفحه را به چندین قسمت تقسیم کرده و کارهای مختلف را با Do your screen انجام دهد. در واقع ، این ویژگی می تواند زمان و زمان زیادی را برای مخاطب ذخیره کند و در نتیجه ، کاربر زمان زیادی برای انجام چند کار ندارد.

از ویژگی استفاده کنید مانیتور پایینی 34 اینچی Blue Light شیائومی

توضیحات و بررسی تلویزیون 34 اینچی شیائومی

استفاده از این مانیتور بالا باعث می شود بازی های رایانه ای برای طرفداران بسیار سرگرم کننده باشد و این می تواند طرفداران و علاقه مندان به بازی را برای ساعت ها بازی کند و در نتیجه فشار زیادی روی چشم ها وارد می شود. ، و حتی ساعت ها خیره شدن به مانیتور می تواند به چشم آسیب برساند.

برای این منظور ، خالق مانیتور 34 اینچی شیائومی سری MI Curved Gaming Monitor از یک صفحه نمایش بزرگ به نام Low Blue Light استفاده کرد که به نور آبی ساطع شده از مانیتور فیلتر می کند و از آسیب چشم جلوگیری می کند. در حقیقت ، با فیلتر کردن نور آبی ، کمترین نور مضر به چشم بیننده منتقل می شود ، و در نتیجه ، چشم ها وقتی ساعت ها به مانیتور خیره می شوند ، کمتر خسته می شوند.

منبع : قیمت مانیتور شیائومی ۳۴ اینچ- مناسب جهت گیمینگ کیفیت تصویر UHD .