علمی و پزشکیاخبار کسب و کار

5 برند و مدل معروف یونیت دندانپزشکی ایرانی

امروزه پیشرفت تکنولوژی موجب شده تا ابزارآلاتی به وجود آیند که موجب سهولت در انجام کار دندانپزشکان در مطب شوند. این گونه از محصولات مزیت های بسیار زیادی دارند که موجب می‌ شود تا بیمارانی که برای درمان دندان های خود به دندان پزشکان مراجعه می‌ کنند از پروسه طولانی درمان دندان خسته نشوند. صندلی بیماری که در دندانپزشکی ها مشاهده می کنید یونیت های مخصوصی دارد که برای ترمیم و درمان دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این محصولات بیمار در طی این پروسه طولانی کمتر اذیت می شود و راحت تر است.

5 برند و مدل معروف یونیت دندانپزشکی ایرانی

به عنوان مثال صندلی های دندانپزشکی دارای چراغ هایی هستند که موجب می‌ شود تا دندانپزشکان دید کلی به درون دهان بیماران داشته باشند.‌ در این صورت دیگر دندانپزشک نیاز به گرفتن چراغ با دست ندارد و چراغ بر روی محل مخصوص قرار می گیرد و کار را در دندانپزشک آسان تر می شود.

علاوه بر این از جمله مواردی که موجب شده تا این محصول اهمیت بسیار بالایی داشته باشد وجود لوله هایی است که برای تخلیه آب از آن استفاده می شود. این گونه از محصولات به گونه ای طراحی شده اند که موجب سهولت در انجام کارهای دندانپزشکی می شوند.

معرفی یونیت دندانپزشکی فخر سینا مدل پگاه

یونیت دندانپزشکی فخر سینا مدل پگاه از جمله محصولاتی است که ساخت ایران می باشد این یونیت دارای ۴ عدد شلنگ در تابلت است و با توجه به استانداردهای خاص اروپا به مرحله تولید رسیده است. این نوع یونیت دندانپزشکی  قابلیت تنظیم برای کودکان و قابلیت حرکت دو محور را دارد. علاوه بر این دارای مخزن آب اضطراری و چراغ هالوژن و سیستم برگشت بزاق است.

این محصول ویژگی های خاصی دارد که موجب شده جزوه یکی از بهترین یونیت ها قرار بگیرد. مثلا دارای امکاناتی می باشد که مانع از بازگشت بزاق در لوله سان می شود و به همین جهت به منظور کنترل عفونت مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این دارای سینی ابزار است و دسترسی به ابزار آلات را برای دندانپزشک تا حد امکان آسان می کند.

این محصول دارای صفحه کلید الکترونیکی می باشد و خریداران می توانند دستگاه یونیت دندانپزشکی فخر سینا مدل پگاه را با ضمانت ۲ ساله و ۱۰ سال خدمات خریداری نمایند. قدرت موتور این دستگاه ۲۲۰ ولت می باشد و دارای ساکشن هوایی و آبی و تابلت دستیار است. البته این محصول دارای کراشوار سرامیکی متحرک است و قفل بازوی آن از نوع پنوماتیک می باشد.

5 برند و مدل معروف یونیت دندانپزشکی ایرانی

معرفی یونیت دندانپزشکی شیک طب sc500

یکی دیگر از انواع یونیت دندانپزشکی مدل شیک می باشد این محصول ساخت ایران است و قابلیت های منحصر به فردی دارد به همین جهت مورد توجه خریداران قرار گرفته است. یونیت دندانپزشکی شیک طب از لحاظ ظاهری دارای زیبایی و جذابیت بالایی است و آپشن‌ها و امکانات زیادی دارد نحوه کار کردن با این محصول بسیار آسان است.

همانطور که می دانید کاربری یکی از عوامل موثری است که در خرید یونیت مورد توجه قرار می گیرد. علاوه بر این باید بیان کنیم که یونیت دندانپزشکی شیک خدمات پس از فروش دارد. در واقع این موضوع یکی دیگر از عوامل موثری است که در خرید مد نظر خریداران قرار می گیرد. از مشخصات فنی یونیت دندانپزشکی می توانیم به دارا بودن مخزن آب اضطراری و آبگرمکن در آن اشاره کنیم.

علاوه بر این این محصول دارای روکش صندلی قابل شستشو و با کیفیتی است که در رنگ های متنوع و زیبا برای تغییر حس و حال استرس زا در مراجعه کنندگان تولید شده است. یونیت شیک طب دارای موتور ۴ ولت است. این محصول دارای تابلت ۴ شلنگه است که قابلیت اضافه کردن شلنگ بعدی را دارا می باشد. همچنین از پدال چند منظوره بهره مند است و قابلیت کنترل صندلی در آن وجود دارد.

معرفی یونیت دندانپزشک ملورین Melorin شلنگ از بالا مدل TGL 3000

یکی دیگر از انواع یونیت دندانپزشکی ایرانی ، یونیت دندانپزشکی ملورین است. این محصول مانند یونیت دندانپزشکی شیک طب دارای موتور گیربکسی ۲۲۰ ولت است. علاوه بر این داره تابلت ۴ شلنگ از بالا می باشد و زیر سری دو محور دارد صندلی آن از دو طرف دستگیره دارد و برای اطفال به راحتی قابل تنظیم است.

از دیگر مشخصات فنی یونیت دندانپزشکی ملورین می‌ توان به این موضوع اشاره کرد که این محصول دارای روکش صندلی با کیفیتی است که در رنگ های مختلفی ارائه شده این روکش از نوع چرم می باشد. همچنین صفحه کلید الکترونیکی دارد. بعضی از امکانات این محصولات را مصرف کنندگان می توانند بر اساس سلیقه خود سفارش دهند. مثلاً امکاناتی نظیر رادیوگرافی تک دندان و آب گرمکن و دوربین داخل دهانی و مانیتور پزشکی و موتور ایمپلنت و جراحی از جمله امکاناتی هستند که به صورت آپشن قابل سفارش اند.

اتصال یونیت بگونه‌ای است که بر روی زمین متصل می شود و ساکشن آبی بسیار قوی دارد که به همراه فیلتر ساکشن ارائه شده است. علاوه بر این باید اضافه کنیم که این محصول دارای دو دستگاه پوار آب و هوا است. همانطور که مشاهده کردید یونیت دندانپزشکی ملورین امکانات بی نظیری دارد و با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می شود.

معرفی یونیت دندانپزشکی دنتوس Dentus شیلنگ از پایین مدل C3006

یونیت دندانپزشکی دنتوس مدل C3006 برعکس یونیت دندانپزشکی ملورین مدل TGL 3000 است. چرا که این محصول از نوع شلنگ از پایین می باشد اما یونیت دندانپزشکی ملورین از نوع شلنگ از بالا است. این محصول برای کاربرد عمومی تولید شده است و همانند یونیت دندانپزشکی ملورین و فخر سینا دارای موتور صندلی با قدرت ۲۲۰ ولت است.

علاوه بر این در دو طرف صندلی به صورت متحرک دارای دستگیره می باشد و روکش صندلی آن از نوع چرم است که در رنگ بندی های متفاوتی ارائه شده است. لذا متقاضیان می توانند بر اساس دکوراسیون مطب خود یکی از رنگ های مختلف روکش صندلی یونیت دنتوس را خریداری کنند. این محصول امکانات بسیار زیادی دارد مثلاً از امکانات صندلی های آم می توانیم به داشتن رو کش سلفون اشاره کنیم.

یونیت دنتوس دارای پایه است که چراغ دندانپزشکی بر روی آن قرار می گیرد. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که در دسترس دندانپزشک قرار دارند و به همین جهت دندانپزشکان در حین عملیات ترمیم دندان با مشکل روبرو نمی شوند و می تواند از انتشار عفونت تا حد امکان جلوگیری کند. از مشخصات فنی یونیت دندانپزشکی می‌ توانیم به داشتن تابوره و تابلت پنج شلنگه از پایین اشاره کنیم.

5 برند و مدل معروف یونیت دندانپزشکی ایرانی

یونیت دندانپزشکی پارس دنتال Pars Dental مدل Saman سامان

یونیت دندانپزشکی پارس دنتال دارای تابلت سه شلنگه از سمت بالا می باشد. این محصول تولید ایران است و با توجه به استاندارد lso تولید شده است. به همین جهت از کیفیت مناسبی برخوردار است. شلنگ تابلت های  یونیت دندانپزشکی پارس دنتال مدل سامان آن همانطور که گفته شد از سمت بالا می باشد و از مشخصات فنی تابلت آن می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که جهت آن راست دست است و دارای تابلت دستیار و پدال تابلت و حتی قفل بازوی تابلت از نوع پنوماتیک است.

موتور صندلی یونیت دندانپزشکی پارس دنتال ۲۲۰ ولت است البته دو موتور مجزا دارد. در مورد پدال صندلی این نوع یونیت باید بیان کنیم که به دارای قابلیت تنظیم صندلی است و از نوع دو حالته می باشد و کراشوار آن از نوع شیشه ای است. این نوع از محصولات دارای صفحه کلید الکترونیکی هستند و از این لحاظ مانند دیگر انواع یونیت های دندانپزشکی هستند که در قسمت فوق به معرفی آن‌ها پرداختیم.

علاوه بر این یکی از مهمترین موضوعاتی که موجب شده تا یونیت دندانپزشکی پارس دنتال مورد توجه دندانپزشکان و خریداران محترم قرار بگیرد این است که این محصول دارای سیستم کنترل عفونت می باشد و همچنین از دیگر امکانات آن می توانیم به مخزن آب  اضطراری و پوار آب و هوا و آب گرم کن و جرم گیر و دوربین داخل دهانی اشاره کنیم.

سخن آخر

خرید یونیت دندانپزشکی به دلیل قیمت بالایی که دارد یکی از مهمترین کارهای دندانپزشکان می باشد. تمامی مدل های وینیت های ایرانی که در این مقاله اشاره شد از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این مدل ها در سایت اراد دنتال به فروش می رسند. با توجه به اینکه قیمت فروش یونیت دندانپزشکی در بازار متفاوت است، پزشکان می توانند از با مشاهده لیست قیمت و مقایسه آنها اقدام به خرید نمایند.