اجتماعیاخبار کسب و کار

نصب برنامه  GLWIZ روی تلویزیون سامسونگ

چگونه سرویس جی ال ویز (GLWIZ) را بر روی تلویزیون سامسونگ خود نصب کنیم؟

سرویس جی ال ویز ، اشتراک استریم انلاین است که می توانید از طریق ان به شبکه های تلویزیونی و فیلم و سریال دسترسی پیدا کنید .

نکته مهم : البته شما می توانید با خرید iptv از سایت سیب آیپی تیوی نیز سرویس مشابه با قیمت بسیار پایین تر را نیز تهیه کنید و به محتوایی به مراتب بیشتر و با کیفیت تر نیز دسترسی داشته باشید .

برای نصب اکانت GLWIZ بر روی تلویزیون سامسونگ ، باید ابتدا از اتصال تلویزیون به اینترنت اطمینان حاصل کنید . زیرا دانلود هر اپلیکیشن نیاز به اینترنت خواهید داشت .

یکی از بهترین روش ها برای نصب کردن برنامه های جدید روی smart tv های سامسونگ، استفاده از فروشگاه تلویزیون سامسونگ است. این برنامه روی اکثر تلویزیون های هوشمند سامسونگ وجود دارد و می توانید از طریق آن برنامه  های مختلف را در دستگاه خود نصب کنید.

برای این کار کافی است اسم برنامه را سرچ کنید و نصب کنید . پس از آن می توانید هریک از برنامه های نصب شده را اجرا و از قابلیت های آن بهره مند شوید. در این قسمت نحوه نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ با استفاد از فروشگاه سامسونگ را به شما آموزش می دهیم.

برای نصب برنامه ابتدا بر روی ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ، دکمه Smart Hub را انتخاب کنید.

نصب برنامه  GLWIZ روی تلویزیون سامسونگ

سپس مطابق تصویر زیر ، بخش Apps را انتخاب کنید .

نصب برنامه  GLWIZ روی تلویزیون سامسونگ

1- اگر حساب کاربری سامسونگ دارید، روی گزینه Apps در نوار منو کلیک کنید.

2- صفحه My Apps باز می شود و فهرستی از برنامه های مختلف را مشاهده می کنید. در این بخش همچنین دسترسی به برنامه های دیگر در دسته بندی های دیگر، جدیدترین برنامه ها، محبوب ترین ها، ویدئوها، شیوه زندگی، سرگرمی و … نیز به نمایش در می آید.

3- چنانچه برنامه مورد نظر یعنی برنامه  GWLIZدر My Apps نیست، آیکون آن را در یکی از دسته بندی ها سرچ کرده و پیدا کنید .

4- پس از انتخاب برنامه مورد نظر، وارد صفحه نصب شده و اطلاعاتی راجع به برنامه و تصاویری از نحوه عملکرد آن مشاهده می کنید.

5- در پنجمین مرحله نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ ، باید برنامه دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس گزینه Install را بزنید.

6- پس از نصب برنامه، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید برنامه را باز کنید یا نه. اگر نمی خواهید اپلیکیشن را باز کنید، فقط منو را ترک کنید و بعدا در My Apps آن را باز کنید.

نصب برنامه  GLWIZ روی تلویزیون سامسونگ

به این نکته توجه داشته باشید که تنظیمات منو در تلویزیون های تولید سال 2014 یا پیش از آن کمی متفاوت است.

بعد از نصب سرویس GLWIZ با تصویری همچون زیر در صفحه اول برنامه روبرو خواهید شد که می توانید زبان و پکیج مود نظر خود را انتخاب کنید .

نصب برنامه  GLWIZ روی تلویزیون سامسونگ