عمومیاخبار کسب و کار

تلویزیون ال جی 43up7550pvg

در تلویزیون ال جی 43UP7550 کنترل هوشمند کاهش نور و الگوریتم جبران پیکسل ، کنتراست را برای تصاویر تاریک بهتر بهبود می بخشد. و محتوای HDR با تنظیمات روشنایی اصلاح می شود که صحنه های تاریک را به صحنه هایی با کنتراست ، جزئیات و عمق رنگی خیره کننده تبدیل می کند. از سال 2020 به بعد ، بیشتر شرکت ها تلویزیون های خود را برای بازی های رایانه ای بهینه کرده اند تا افرادی که می خواهند بازی های تلویزیونی انجام دهند راضی کنند.

تلویزیون ال جی 43up7550pvg

چندین ویژگی مهم به تلویزیون 43UP7550 اضافه شده است تا این مدل را به الگویی تبدیل کند که ال جی از HDMI نسخه 2 در این نسخه استفاده کرده است ، اطلاعات انتقال از کنسول بازی به تلویزیون با سرعت بسیار سریعتر و بازی از طریق تلویزیون. خیلی بهتر کار میکنه از طرف دیگر ، LG شما را در انجام تغییرات و تنظیمات آزاد گذاشته است و با قرار دادن چندین گزینه برای تنظیمات صفحه ، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بهترین تنظیمات را در تلویزیون برای محیط بازی اعمال کنید.

پرسش خود را در مورد محصول مطرح نمایید

با پشتیبانی از دستیار صوتی ال جی LG Voice Search می توانید به جستجوی صوتی بپردازید و یا با فرمانهاص صوتی خود تلویزیون را کنترل کنید. فناوری Intelligent Voice Recognition با تشخیص صدا به شما امکان می دهد به شکلی خصوصی تر به مدیریت صوتی تلویزیون اقدام کنید.

به کمک برنامه های پخش محتوای انلاین Apple TV و Netflix میتوانید به شکل نامحدود به طیف گسترده ای از سرگرمیها مانند فیلمها، مستندات، مسابقات ورزشی زنده و … شرکت معتبرال جی، تلویزیون 75 اینچ ال جی Nano80از فناوری و تکنولوژی های روز دینا بهره می برد و با بهترین تجهیزات طراحی شده است.

این تلویزیون ال جی یکی از بهترین تلویزیونها برای اجرای بازیهای گرافیک بالا به شمار می آید. تلویزیون الجی مدل 50UP7550 به فناوری هوش مصنوعی و پردازنده چهارهسته‌ای مجهز است. به آسانی و بدون پشت سر گذاشتن مراحل پیچیده به خدمات و محتوای تلویزیون دسترسی داشته باشید.

تلویزیون الجی مدل 50UP7550 دارای قابلیت Bluetooth Surround Ready نیز می باشد. و شما می توانید دو بلندگوی بیسیم بلوتوثی را به تلویزیون متصل کرده و صدای فراگیری را در اختیار داشته باشید. مجموعه درگاه‌های این مدل از دو پورت HDMI، یک پورت USB، قابلیت Bluetooth ، خروجی صوتی دیجیتال، ورودی RF تشکیل شده‌اند.تلویزیون الجی 50UP7550 به آخرین نسخه سیستم عامل WebOS مجهز شده است.

ریموت کنترل جادویی Lg

گیرنده ی دیجیتالی نیز کانال‌های تلویزیونی و رادیویی را در اختیارتان قرار داده و از خریدن آن به صورت جداگانه شما را معاف می سازد. یک هفته س دارم استفاده میکنم کانالهای داخلی رو با کیفیت فورکی نشون نمیده پایین تره. علاوه براین تلویزیون UP7550 ال جی از سری تلویزیون های بهره مند از فناوری ALLM است که سرعت عملکردی فوق العاده ای به بازی های شما می دهد. با این فناوری می توانید عملکردی سریع تر در هنگام بازی های اکشن داشته باشید.

براکت دیواری تلویزیون ثابت

ال جی در این تلویزیون از ویژگی های صوتی فوق العاده ای استفاده کرده است که متناسب با آن صدا به صورت چند بعدی انتشار می یابد. شما اگر به صدایی بیشتر نیاز داشته باشید می توانید در کنار تلویزیون از ساندبار استفاده کنید که برای این منظور ورودی و خروجی های منحصر به فرد اتخاذ شده است.

تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UP7550 یکی از با کیفیت ترین محصولات برند ال جی میباشد که امروزه طرفداران زیادی دارد. ورزش و خصوصا فوتبال، طرفداران بسیار زیادی را داشته و به همین دلیل توجه خاصی به این موارد می شود. کمپانی های تولید تلویزیون نیز تمام تلاش خود را در راضی نگه داشتن این افراد به خرج داده اند. ال جی نیز دست آوردهای زیادی در این باره داشته و می تواند هر سلیقه ای را کاملا راضی نگه دارد و بیشترین طرفداران را به خود جلب نماید.

این تلویزیون با توجه به قابلیت‌هایی که از خود ارائه داده است توانسته در میان تولیدات 2021 رتبه‌ی خوبی را به خود اختصاص دهد و توجه مشتریان را به سمت خود جلب نماید. با وجود قابلیت 4K Upscaler می‌توانید تمام محتواهای مورد علاقه خود را با کیفیت بالا مشاهده کنید زیرا این فناوری تصاویر را ارتقا می‌دهد بنابراین حتی محتواهای با رزولوشن پایین نیز تقویت پیدا می‌کنند و با کیفیت بالا پخش خواهند شد.

تلویزیون 49UK6500 ال جی به شما این امکان را می دهد که تصاویر واقعی از دنیای واقعی را با کیفیت ultra hd تماشا کنید. این تلویزیون 2018 ال جی مدل UK650PVA با ابعاد 43اینچی، مناسب سالن‌های نسبتاً کوچک است. فروشگاه اینترنتی میهن کالا با سابقه‌ای چندین ساله در عرصه فروش اینترنتی، چند سالی است که راه و رسم جدیدی را در فروش اینترنتی کالای دیجیتال به کار بسته است.

پردازشگر A5 Ai 4k و کیفیت تصویر استثنایی

فناوری صوتی AI Sound و تکنولوژی Simultaneous Audio Output جهت بهبود خروجی صدا. تلویزیون سونی X85J سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 سونی می باشد. سونی امسال در نحوه نوشتن مدل های خود تجدید نظر کرده و حالا شما شاهد مدل های کوتاه تر و منطقی تری هستید.

پردازنده 4 هسته ای الفا 5 مدل α5 AI Processor 4K در تلویزیون 43UP7550 به کار رفته است تا با پردازش سریع و کارامد الگوریتمهای صدا و تصویر بالاترین کیفیت صوتی و بصری را هنگام مشاهده فیلم، مسابقات ورزشی، بازی کردن و … عمده فناوریهای موجود در بهبود کیفیت برای اجرا نیازمند این پردازنده قدرتمند هستند. با وجود این پردازنده و امکانات هوش مصنوعی این تلویزیون بسیار فراتر از ال ای دی های معمولی عمل می کند.

همچنین در کنار این ها فناوری Dolby Digital نیز صدایی بسیار با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون ال جی 43UP7550 برای حذف نویز تصاویر از پردازنده ی 4 هسته ای استفاده کرده است. این پردازنده Quad Core Processor 4K نام دارد که کنتراست تصاویر را ارتقا می دهد و نویز تصاویر را از بین می برد.

تلویزیون ال جی 43up7550pvg

خرید و قیمت تلویزیون  43 اینچ الجی مدل 43up7550pvg

در ادامه به بررسی و مقایسه تلویزیون UP7550 با سایر مدل های موجود می پردازیم. هوش مصنوعی داخلی ریموت جادویی دسترسی به انواعی از خدمات تلویزیون را امکان پذیر ساخته است. از کلید میانبر برنامه‌ها برای دسترسی به برنامه مورد نیاز خود می‌توانید استفاده کنید. از جذاب‌ترین امکانت این تلویزیون جدید بدون تردید پشتیبانی از دستورات صوتی را می‌توان نام برد. در حقیقت بدون دخالت دست می‌توانید تلویزیون اسمارت 43UP7550 را از طریق صدای خود کنترل کنید.

یکی از قابلیت های جذابی که یک تلویزیون دارد فناوری بازی و برنامه های آن است و این تلویزیون فناوری هایی دارد که سرعت بازی را افزایش می دهد و نیز کیفیت تصاویر را بالا می برد. در تلویزیون ال جی فناوری NanoCell با رنگ های خالص که از طریق فناوری NanoCell خلق شده اند دنیای مجازی را کامل می کند که از واقعیت پیشی می گیرد.

علاوه بر این ، ویژگی های مختلف بازی مانند تأخیر ورودی کم ، HDMI 2.0 و HGiG به شما امکان می دهد از یک دنیای مجازی از گرافیک بهبود یافته در زمان واقعی لذت ببرید. با داشتن پورت های HDMI می توان کنسول های بازی و دستگاه های خارجی از جمله کیس کامپیوتر را به آن وصل کرد و بازی ها را با رنگ های زنده تری ببینید. تلویزیون الجی مدل 50UP7550 از جدیدترین مدل های ساخته شده ی کمپانی الجی در سال 2021 می باشد .صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر ۴K می باشد.

قابلیت های Simultaneous Audio Output و LG Sound Sync امکان اتصال بی سیم(بلوتوث) به سیستم صوتی جانبی مانند ساندبار و پخش صدایی هماهنگ را فراهم می کنند. همچنین می توان دو عدد بلندگوی بلوتوثی ال جی را به تلویزیون وصل کرده و از صدایی فراگیر برخوردار شد. این تلویزیون اسمارت به کمک سیستم عامل ال جی WebOs 6.0 قابلیتهای متعددی فراهم نموده است.

حتی می توان تلویزیون را با موبایل کنترل نمود(به کمک برنامه هوشمند LG ThinQ). ریموت کنترل جدید ظاهری بهتر با قابلیتهای کاربردی تری دارد و به کمک میانبرهای خود دسترسی راحت و سریعی ایجاد کرده است. همچنین می توان از فروشگاه محتوای ال جی به طیف متنوع و گسترده ای از برنامه ها دسترسی داشته و برنامه های مورد نیاز را دانلود و نصب نمود.

پردازنده همچنین نور صفحه را تنظیم می کند؛ در محیطی تاریک که نور کم است پردازنده روشنایی صفحه را پایین می آورد و در محیطی همانند روز که روشنایی بیشتر است، پردازنده نور صفحه تلویزیون را بالا می برد. وجود این قابلیت باعث شده تا نور صفحه نمایش مطابق با روشنایی اتاق تنظیم شود و این عملکرد به صورت خودکار انجام می شود که نیاز به تنظیمات دستی و دخالت شما ندارد. یکی از نقاط قوت در تلویزیون4K ال جی 43UP7550 پردازنده ی تصویر ان است که سبب میشود تلویزیون در نمایش تصاویر و صدا ها بی عیب و نقص عمل کند.

پردازنده ی مورد استفاده در این مدل از نوع Quad Core Processor 4Kاست. این پردازنده با حذف نویز ها از صدا و تصویر سبب میشود تصاویر و رنگ ها با کیفیت بهتری به نمایش در ایند و کنتراست تصویر افزایش یابد.کیفیت صدا و تصویر در این تلویزیون بهبود میابد و شما قادر خواهید بود حتی تصاویر کم کیفیت را با کیفیت بالا مشاهد کنید. پورت های ارتباطی تلویزیون امکانی برای تعامل تلویزیون با دستگاه های اطراف می باشد.