قیمت کرایه ماشین بین شهری

اجاره سواری دربستی

منظور از ماشین سواری، ماشین‌‌هایی هستند که برای جابه جایی افراد با ظرفیت حداکثر ۶ نفر از آن ها استفاده می‌شود. خودرو‌های سواری انواع مختلفی دارند و در طرح و رنگ مختلف در کار‌خانه‌‌های ماشین سازی تولید می‌شوند. خودروهای سواری بیشتر برای کسانی که دارای خانواده کم جمعیت هستند استفاده می‌شوند و برای جابه جایی خانواده‌های پر جمعیت، سرویس مدارس و کارمندان زیاد مناسب نیستند، مگر اینکه تعداد کمی باشند.

قیمت کرایه ماشین بین شهری

امروزه با تولید شرکت‌های اجاره دهنده وسایل نقلیه، بسیاری از ماشین‌های سواری در برند‌های مختلف اجاره داده می‌شوند. اجاره سواری برای کسانی که قصد مسافرت چند روزه به صورت تکی یا چند نفره را دارند مناسب است. شرکت‌های اجاره دهنده وسیله نقلیه شرایط‌های مختلفی را برای اجاره سواری در نظر گرفته‌اند که هر کسی می‌تواند مطابق با شریط خود یکی از آن را انتخاب کند. در این مقاله به معرفی خدمات اجاره سواری می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

خدمات اجاره سواری بین شهری

حتما تابحال برای رفتن به مقصد مورد نظرتان از سواری های دربستی کمک گرفته اید. گاهی در خیابان به علت کمبود وقت یا بد مسیر بودن مقصد چاره ای جز گرفتن یک سواری دربستی وجود ندارد. البته امروزه تاکسی های اینترنتی توانسته اند بخشی از این نیاز را بر طرف کنند.اجاره سواری دربستی سابقه زیادی در زندگی ما ایرانیان دارد، بخصوص در زمان گذشته که افراد کمتری خودرو شخصی داشتند، برای رفتن به مقاصد دورتر، سواری دربستی را گزینه مناسبی می دیدند.عده ای هم برای برگزاری مراسم متوفی خود از خدمات اجاره سواری استفاده می کردند.

تفاوت امروز و گذشته در این است که شرکت های خدمات حمل و نقل، اجاره سواری را سر و سامان داده اند. همچنان هم می توان در کنار هر خیابانی یک سواری دربستی اجاره کرد اما برای گرفتن خدمات ایمن تر و شخصی تر می شود از طرق دیگری هم اقدام کرد.یکی از این طرق، مراجعه به شرکت های اجاره دهنده سواری دربستی است.البته اصلا نیاز نیست حتما به صورت حضوری این کار را انجام بدهید. امروزه همه ی این کارها بصورت آنلاین یا در نهایت بصورت تلفنی انجام خواهد شد.

هر کدام از این شرکت ها، ناوگان سواری دربستی مخصوص به خود را دارند. اعم از ون،اتوبوس،سواری و… همچنین این ناوگان سواری با رنگ و آرم مخصوص به خود آماده خدمت رسانی می باشد. اجاره سواری مثل گذشته نیست که شما مجبور باشید با راننده بر سر قیمت جر و بحث کنید. شرکت ها نرخ های تعریف شده ای دارند که شما با خیال راحت بتوانید سفر خود را انجام بدهید.

شرایط اجاره سواری های دربستی

شما به صورت ٢۴ ساعته امکان اجاره سواری را دارید. به جهت اینکه ماهیت سرویس دربستی، درب به درب می باشد،می بایست مبدأ و مقصد خود را بصورت دقیق به شرکت یا راننده اعلام کنید. اگر قصد عزیمت به فرودگاه را دارید سرویس اجاره سواری های دربستی فرودگاهی برای شما مناسب است.به این منظور می بایست تعداد دقیق مسافران،میزان بار و آدرس دقیق خود را به شرکت اعلام کنید و شرکت خدمات دهنده بر حسب نیاز شما یک خودروی مطمئن را آماده خدمت رسانی خواهد کرد.

همچنین در صورتی که از فرودگاه امام خمینی «ره» بخواهید سواری دربستی اجاره کنید برای هر مقصدی در ایران، این امکان برای شما وجود دارد.می توانید از قبل، سواری دربستی خود را اجاره کنید یا اینکه به محض ورود به فرودگاه این کار را انجام بدهید.

رانندگان ناوگان سرویس دربستی، حرفه ای بوده و مسلط به زبان انگلیسی می باشند لذا برای میهمانان خارجی، اجاره ی سواری بهترین و مطمئن ترین راه است.در مجموع شرایط کرایه سواری دربستی آسان بوده و شرکت خدمات دهنده نهایت سعی خود را برای رضایت شما خواهد کرد.البته این شرایط تنها برای سرویس های فرودگاهی نبوده و شما می توانید برحسب نیاز خود از سرویس اجاره سواری استفاده کنید.

تعرفه اجاره سواری های دربستی

در یک مطلب کوتاه نمی توان اشاره کاملی به تعرفه اجاره سواری داشت زیرا محاسبه این نرخ تابع شرایط زیادی است.با تماس به شرکت خدمات دهنده و اعلام شرایط درخواستی خود، تعرفه اجاره سواری را دریافت خواهید کرد.با این حال نرخ سرویس از فرودگاه امام به تهران تقریبا ثابت بوده و حدود ١٠٠ هزار تومان است.

همچنین باید گفت تعرفه اجاره ی سواری دربستی بین شهری ثابت بوده اما درون شهری بر حسب کیلومتر پیموده شده محاسبه می شود.اگر برای اهداف توریستی نیاز به سواری دربستی دارید، این خدمات بصورت روزانه محاسبه شده و هر چه تعداد روز شما بیشتر باشد تعرفه به صرفه تری دریافت خواهید کرد.

اجاره سواری در سراسر کشور

اگر چه در تهران خدمات متنوع تر و بهتری در اختیار شما خواهد بود اما امروزه اجاره سواری در سراسر کشور متداول شده است.شما از هر مقصدی بخصوص مراکز استان ها می توانید سرویس فرودگاه امام را درخواست کنید.یا با اجاره سواری ، کارهای درون شهری یا بین شهری خود را انجام بدهید.شرکت های خدمات دهنده در سراسر کشور نمایندگی های فعال دارند و آماده خدمت رسانی می باشند.

دربستی برون شهری

امروزه مسافرت با خودروهای دربستی برون شهری طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای مسافرت­ های خانوادگی و دسته جمعی خود از این خودروها استفاده می­کنند. از طرف دیگر شرکت­ ها و سایت­ های ارائه دهنده خدمات حمل­ ونقل زیادی وجود دارد که خودروهای دربستی برون شهری متعددی با مدل­ها و امکانات متفاوت به مشتریان خود عرضه می­کنند.

نحوه کرایه خودرو دربستی برون شهری

خدمات اجاره خودرو برون شهری در تمامی استان­ها و شهرهای سطح کشور ارائه می شود. اشخاص متقاضی استفاده از این خدمات برای اجاره کردن خودروی مورد نظر خود در ابتدا باید به یکی از شرکت‌ها یا سایت­ های ارائه دهنده خدمات دربستی برون شهری مراجعه‌کنند. بعد از آن نیز نوع خودرو مدل آن را متناسب با ظرفیت و امکانات مورد نظر خود انتخاب کنند و با دادن اطلاعات مورد نیاز، خودرو دربستی را رزرو و کرایه کنند. از جمله اطلاعات مورد نیاز که فرد متقاضی باید به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حمل­ ونقل ارائه کند، می‌توان به ساعت و تاریخ دقیق سفر، مبدا و مقصد مورد نظر، محل تحویل خودرو دربستی برون شهری اشاره کرد.

علاوه بر این باید توجه داشت که مسافران و گردشگران در هنگام رزرو خودرو باید مبلغ مشخصی از هزینه کرایه خودرو دربستی (که توسط شرکت و یا سایت ارائه دهنده خدمات حمل­ و­ نقل مشخص می‌شود) را بپردازد و مابقی هزینه کرایه خودرو دربستی را بعد از اتمام مسافرت خود پرداخت کند.

دربستی درون شهری

کرایه خودرو دربستی درون شهری یکی از مهمترین خدماتی است که از طرف شرکت­ های ارائه دهنده خدمات حمل­و­نقل به مشتریان عرضه می­شود. به صورت معمول این شرکت­ ها خدمات خود را به وسیله به­روزترین و باکیفیت­ ترین خودروها ارائه می­دهند و تمامی مشتریان بدون در نظرگرفتن محدودیت­ های جفرافی، در سریع­ترین زمان ممکن می­توانند از این خدمات استفاده کنند.

قیمت اجاره خودرو دربستی درون شهری

عوامل و پارامترهای متعددی در قیمت­ گذاری اجاره خودرو درون شهری تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می­توان به مدل و نوع خودرو، امکانات خودرو، مبدا و مقصد مسافر، مسافت طی شده، ساعت حرکت و برگشت خودرو، مدت انتظار خودرو دربستی درون شهری، وضعیت ترافیکی جاده ­ها و خیابان­ ها و …. اشاره کرد. علاوه بر این عوامل متعدد دیگری نیز وجود دارد که منجر به افزایش هزینه اجاره خودرو درون شهری می­شود.

از جمله این عوامل می­توان به ساعات اضافه رزرو و اجاره خودرو دربستی درون شهری، هزینه کنسل کردن کرایه خودرو درون شهری، هزینه ورود خودرو درون شهری به محدوده طرح ترافیک و … اشاره کرد. برای آگاهی از قیمت دقیق کرایه خودرو درون شهری، بهتر است بعد از انتخاب مدل خودرو مورد نظر، با مشاوران شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره دربستی درون شهری تماس گرفته شود.

مدارک لازم برای اجاره سواری دربستی

در بسیاری از موارد جز ارائه کارت شناسایی معتبر،هیچگونه مدارکی برای اجاره ی سواری دربستی نیاز نمی باشد.سواری دربستی در اختیار راننده بوده و از طرف شرکت خدمات دهنده و همچنین پلیس کنترل می شود پس شما تنها به عنوان مسافر شناخته می شوید و مسئولیتی در قبال شما نخواهد بود.

مزایای اجاره سواری های دربستی

برخی از مزایای اجاره سواری بر کسی پوشیده نیست اما در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

١.صرفه جویی در وقت؛در کمترین زمان سواری دربستی شما آماده خدمت خواهد بود

٢.امکان انتخاب مدل سواری دربستی؛اعم از سواری های معمولی و لوکس

٣.رانندگان مجرب؛رانندگان ناوگان سواری دربستی آموزش های ویژه می بیند و تنها رانندگان با تجربه خواهند توانست در این سرویس فعالیت کنند

۴.امکان دریافت خدمات اختصاصی؛سواری دربستی هر کجا که درخواست کنید حاضر خواهد بود و تمام اوامر شما در طول مسیر را اطاعت خواهد کرد.

کرایه انواع سواری دربستی

بنا به نیاز و درخواست شما اجاره انواع سواری میسر است.در صورتی که ۴ نفر یا کمتر باشید،یک خودروی سواری مناسب شما خواهد بود.برای نفرات بیشتر مینی بوس،میدل باس و در نهایت اتوبوس شما را به مقصد خواهند رساند.اجاره انواع سواری دربستی بنا به نیاز شما مثل: فرودگاهی،بین شهری،درون شهری،توریستی و… قابل انتخاب و شخصی سازی خواهد بود.

اجاره سواری با شرایط آسان

شرکت های خدمات دهنده آسان ترین شرایط را برای آسودگی شما فراهم خواهند کرد.برای اجاره سواری شما علاوه بر انتخاب های زیادی که در بخش انتخاب وسیله نقلیه دارید،می توانید با خیال راحت از خدمات پشتیبانی بیمه ای و جاده ای هم استفاده کنید. در کنار این ها در کمترین زمان این خدمات را دریافت خواهید کرد و نیازی به ارائه مدارک تضمینی هم وجود دارد. همه ی این ها اجاره سواری را با شرایط آسان مهیا خواهد کرد.

قوانین اجاره سواری دربستی

قانون نخست در اجاره سواری این است که شما می‌بایست حداقل ٣٠ درصد مبلغ سرویس درخواستی خود را در هنگام رزرو پرداخت کنید و مابقی آن را در هنگام حاضر سواری دربستی در محل بپردازید.همچنین شما مختار خواهید بود سرویس اجاره سواری خود را در هر زمان کنسل کنید.

قانون دوم؛شرکت خدمات دهنده موظف است از ناوگان و رانندگانی استفاده کند که دارای مجوز فعالیت و کلیه الزامات کنترلی سازمان حمل و نقل شرکت های مسافربری باشند.

قانون سوم؛شرکت خدمات دهنده صرفا در تاریخ و ساعت اعلام شده سواری دربستی در اختیار مسافر قرار خواهد داد. همچنین سرویس دهی بیش از ساعت درخواست شده توسط مسافر، مشمول هزینه اضافی و توافقی با راننده می باشد.در مجموع قوانین اجاره ی سواری آسان بوده و تماما برای راحتی مسافر طراحی شده است.

اجاره سواری ارزان

در صورتی که خواهان اجاره سواری ارزان هستید این امکان برای شما فراهم است.این امکان بصورت بلند مدت و کوتاه مدت ارائه می شود. هرچه قرارداد شما طولانی تر باشد خدمات ارزان تر و مناسب تری دریافت خواهید کرد. اجاره سواری ارزان برای مدارس،دانشگاه ها،ادارات و… مناسب بوده و قرارداد این خدمات کاملا توافقی است.

اجاره سواری روزانه

اجاره سواری روزانه بصورت درون شهری و برون شهری ارائه می شود. معمولا این خدمات ١٠ ساعته بوده و در صورت گذشتن از ١٠ ساعت، مشمول هزینه اضافی خواهد بود. همچنین اجاره سواری روزانه برون شهری گران تر از درون شهری بوده و در صورت گذشتن از کیلومتر مجاز،مشمول هزینه اضافی بر اساس هر کیلومتر خواهد بود.

اجاره سواری در تهران

شرکت های خدمات دهنده اجاره سواری در تهران متمرکز هستند و سریع ترین و بهترین خدمات را برای شما فراهم خواهند کرد.اجاره سواری در تهران بصورت روزانه ١٠ ساعتی،سرویس فرودگاهی،سرویس مدارس و ادارات و هرگونه سرویس درخواستی از طرف شما قابل ارائه می باشد.

کرایه سواری‌ های بین‌ شهری اعلام شد

در پی افزایش قیمت ۳۰درصدی بلیت حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای، نرخ بلیت سواری‌های کرایه پلاک عمومی بین‌شهری در مسیرهای منتهی به تهران (به صورت رفت و برگشت) اعلام شد.

چند روز پیش دستورالعمل تعیین نرخ بلیت حمل‌ونقل عمومی مسافر جاده‌ای در نشست شورای عالی هماهنگی ترابری کشور تصویب شد تا بر این اساس نرخ کرایه‌های بین شهری افزایش یابد و احمدرضا عامری -رییس اتحادیه شرکت‌های مسافربری- نیز در این باره از افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری از اول خرداد ماه خبر داد و اظهار کرد: براساس مصوبه اخیر شورای عالی ترابری می‌توانستیم تا سقف تورم سالیانه اعلام شده از سوی بانک مرکزی در بخش حمل و نقل قیمت بلیت اتوبوس را افزایش دهیم که ۸۷ درصد بود اما مسلما مردم کشش این حجم از افزایش را نداشتند و بنابراین قیمت بلیت اتوبوس را با توافق صورت گرفته تنها ۳۰ درصد افزایش دادیم چرا که در این افزایش قیمت کشش بازار و توان مردم را در نظر گرفتیم.

رحمت حاج محمدعلی -رییس اتحادیه سواری کرایه – نیز از افزایش نرخ کرایه سواری‌های پلاک‌عمومی بین‌شهری به همین میزان خبر داد  گفت: اگر مساله معیشت مردم و توان اقتصادی‌شان مطرح نبود می‌توانستیم قیمت بلیت را بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده تا سقف تورم ابلاغ شده یعنی ۸۷ درصد افزایش دهیم اما ما به این نتیجه رسیدیم که تنها ۳۰ درصد افزایش را اعمال کند. وی افزود: این مصوبه به همه پایانه‌های مسافری تهران و دیگر استان‌ها اعلام کردیم و از اول خرداد ماه نرخ‌های افزایش یافته اعمال خواهد شد. البته استان‌های دیگر بر اساس شرایط خودشان تصمیم می‌گیرند.

رییس اتحادیه سواری کرایه اظهار کرد: البته در طول سال جاری می‌توانیم تا سقف تعیین شده نرخ کرایه را افزایش دهیم اما فعلا کشش آن وجود ندارد و ممکن است در ادامه ونیمه دوم امسال دوباره قیمت‌ها افزایش پیدا کند.