اجتماعیاخبار کسب و کار

انواع کیف دوشی مردانه + معرفی بهترین برندهای بازار

محتوای این مطلب پنهان

مقدمه ای بر راهنمای خرید کیف دوشی مردانه

به نظر شما دلیل محبوبیت کیف های دوشی در بین مردان و زنان چیست؟ در ابتدای مقاله راهنمای خرید کیف دوشی مردانه بد نیست به این نکته اشاره کنیم. کیف های دوشی به دلیل اندازه بسیار مناسب، قابلیت حمل آسان و عدم ایجاد فشار زیاد به دست ها، طرفداران زیادی دارند. آقایان معمولاً به دنبال های کیف هایی هستند که فضای زیادی اشغال نکنند و از طرفی حمل و نقل آن ها هم بدون دردسر باشد. کیف های دوشی برای تحقق این هدف گزینه های مطلوبی هستند.

کیف  دوشی یا رو دوشی مردانه جلوه و زیبایی خاص و جذابی به استایل آقایان می دهد. شما می توانید وسایل شخصی مثل گوشی همراه، کیف پول، شانه، عینک آفتابی، ادکلن و حتی مدارک شخصی خود را در این کیف ها قرار دهید. به طور کلی کیف  های دوشی مردانه با توجه به طراحی و جنس، می توانند کاربردهای زیادی داشته باشند.

انواع کیف دوشی مردانه + معرفی بهترین برندهای بازار

در منابع مختلف راهنمای خرید کیف، همواره به این موضوع اشاره می شود که کیف های دوشی مردانه در محیط های مختلفی از جمله محل کار، دانشگاه و حتی مجالس رسمی و مهمانی ها قابل استفاده هستند.

در میان جنس های مختلف کیف رو دوشی مردانه، جنس چرم، جذابیت بیشتری دارد و به همین دلیل هم بسیار پرطرفدار است. عده زیادی از آقایان تمایل دارند که اکسسوری های مختلف خود مثل کمربند یا بند ساعت را از جنس چرم تهیه کنند. کیف دوشی چرم مردانه هم اگر با استایل مناسبی ست شود، جذابیت فوق العاده ای را برای آقایان به ارمغان می آورد.

از جمله مهم ترین مواردی که در راهنمای خرید کیف دوشی باید به آن اشاره کرد، ساختار کیف است. در طراحی کیف های دوشی، یک بند نسبتاً بند به کیف متصل می شود. نحوه اتصال می تواند از طریق دوخت، حلقه، یراق و… باشد. ساختار کیف های دوشی به گونه ای است که به سادگی بر روی دوش قرار بگیرند و برای حملشان نیازی به استفاده مستقیم از دست نباشد.

از جمله تفاوت های مهم کیف های دوشی با دیگر انواع کیف ها، ضخامت کم و عرض زیاد بند است. بند کیف دوشی می تواند بلند یا کوتاه باشد که در کیف دوشی مردانه عمدتاً بلند است. برای آشنایی با ویژگی های سایر کیف های مردانه از جمله کیف دستی و کیف پول، می توانید به ترتیب به لینک های راهنمای خرید کیف دستی مردانه و راهنمای و مردانه مراجعه کنید.

تفاوت میان کیف های دوشی مردانه و کیف های دوشی زنانه، زیاد است. کیف های دوشی مردانه معمولاً ظاهر ساده بدون طراحی خاص دارند تا شیک و جذاب به نظر برسند. به غیر از چرم، کیف رو دوشی مردانه از جنس های دیگری همچون پلاستیک، الیاف حصیر، فوم و برزنت هم ساخته می شوند. در ادامه راهنمای خرید کیف دوشی مردانه، به نحوه ست کردن کیف دوشی چرم مردانه با استایل های مختلف می پردازیم.

ست کردن کیف دوشی چرم مردانه با استایل های مختلف

کیف دوشی چرم مردانه به دلیل زیبایی فراوان و جذابیت خاصش، با استایل های مختلفی ست می شود. با این حال با توجه به محیط استفاده از کیف، باید بهترین استایل را انتخاب کنید. به عنوان مثال در محیط اداری، می توانید کیف دوشی چرم خود را با شلوار کتان و پیراهن چهارخانه ریز ست کنید. البته در انتخاب رنگ لباس ها، بایستی به هماهنگی رنگ ها توجه کنید.

کیف های دوشی چرم عموماً برای آقایان قابل استفاده هستند و خانم ها معمولاً به استفاده از جنس های دیگر تمایل دارند. چرم به دلیل نرمی و انعطاف پذیری مطلوبش، همواره از گذشته مورد توجه آقایان بوده است. کیف چرم تولیدی می تواند از جنس چرم طبیعی یا چرم مصنوعی باشد. طبیعتاً کیف دوشی چرم طبیعی نسبت به جنس چرم مصنوعی، قیمت بیشتری دارد.

انواع متنوعی از کیف چرم مردانه در بازار وجود دارد که ویژگی ها و ظواهر هر کدام می تواند بر نوع استایل انتخابی اثر بگذارد. به طور کلی کیف های دوشی مردانه که گاهاً به آن ها رو دوشی هم می گویند برای استایل های مختلفی قابل استفاده هستند.

کیف دوشی چرم مردانه اگر به صورت دست باف باشد، ظاهر شیک و فوق العاده ای دارد. این مدل از کیف دوشی چرم را نباید در هر محیطی استفاده کنید. بهتر است آن ها را برای استایل های رسمی کنار بگذارید.

از جمله مهمترین نکات در ست کردن کیف دوشی چرم مردانه، توجه به رنگ کفش و کمربند است. سعی کنید که کیف دوشی چرم با کمربند و کفشتان هماهنگی داشته باشد. بدین منظور ترجیحاً آن ها را از یک خانواده رنگ انتخاب کنید. تضاد رنگ کیف، کفش و کمربند معمولاً جذابیتی ندارد و از طرفی استایل را نیز تخریب می کند.

کیف دوشی چرم مردانه با شلوار جین به ویژه رنگ آبی آن می تواند ست شود. معمولاً کیف های دوشی چرم بیشتر حالت رسمی دارند اما با توجه به طرج و مدل کیف و همچنین رنگ چرم، در استایل های اسپرت نیز قابل استفاده هستند.

کیف های دوشی مردانه در جنس های پارچه ای مثل کتان و لی نیز تولید می شوند که آن کیف ها هم برای استایل های اسپرت بسیار مناسب هستند.

همچنین برای مشاهده برندهای خارجی کیف دوشی مردانه میتوانید به سایت های معتبر مراجعه کنید.

انواع کیف دوشی مردانه + معرفی بهترین برندهای بازار

معیارهای خرید کیف دوشی چرم مردانه

آشنایی با معیارهای خرید، از مهم ترین مسائل در است. در زمان خرید کیف دوشی چرم، چه معیارهایی را مد نظر قرار می دهید؟ آیا قیمت برایتان در اولویت قرار دارد یا ترجیح می دهید بالاترین کیفیت را خریداری کنید؟ در ادامه با معیارهای خرید کیف دوشی مردانه جنس چرم آشنا خواهیم شد.

نوع چرم

بسیاری از مردم در زمان خرید کیف، کمربند، کفش و… نمی توانند نوع چرم را تشخیص دهند و صرفاً به حرف فروشنده بسنده می کنند. چرم طبیعی از طریق روش دباغی و از پوست گاو و مار تولید می شود. چرم مصنوعی نیز از دو ماده پلیمری پلی اورتان و PVC به دست می آید. یکی از راه های تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی، لمس کردن آن است. چرم طبیعی وقتی لمس شود، حس گرما و نرمی را به پوست انتقال می دهد که چرم مصنوعی قادر به انجام آن نیست.

از طرفی بوی چرم طبیعی، بوی مطبوع و کمی شیرین است اما چرم مصنوعی به دلیل ماهیتش، بویی مشابه مواد شیمیایی دارد. البته برخی از تولیدکنندگان سودجو با استفاده از روش های گوناگون، محصولات چرم مصنوعی را با رایحه چرم طبیعی تولید می کنند که باید در هنگام خرید کیف دوشی مردانه، حتما به این موضوع توجه داشت.

قیمت

کیف  دوشی چرم مردانه قیمت  های متفاوتی در بازار دارد که نوع چرم، طراحی و ابعاد از جمله مهم ترین فاکتورهای اثرگذار بر قیمت این مدل از کیف ها هستند. جنس های بی کیفیت که از چرم مصنوعی هستند، غالباً بوی نامطبوعی دارند و برای بازه زمانی طولانی هم قابل استفاده نیستند. سعی کنید در هنگام خرید کیف دوشی چرم مردانه، کیفیت و نوع چرم را در اولویت قرار دهید. کیف های با کیفیت علاوه بر زیبایی زیاد، دوام مطلوبی هم دارند.

هماهنگی با استایل

با توجه به تنوع طراحی و نوع چرم در کیف دوشی چرم، توصیه می شود که کیف انتخاب شده هماهنگی مطلوبی با استایل روزمره شما داشته باشد. در دوشی مردانه، کاربرد این کیف ها نگهداری وسایل شخصی ذکر می شود. لذا اگر می خواهید کیف دوشی مردانه را برای استفاده در محیط کار خریداری کنید، حتماً به هماهنگی و ست بودن آن با استایل های رسمی توجه داشته باشید.

در این مقاله تلاش بر این بود، تا مطالب کاملی در خصوص راهنمای خرید کیف دوشی مردانه و نحوه ست کردن کیف دوشی چرم مردانه با استایل های مختلف بیان شود. با استفاده از مطالب این مقاله و اتکا به سلیقه خودتان، می توانید مناسب ترین کیف دوشی مردانه را خریداری کنید.

سوالات متداول

چگونه می توان کیف دوشی چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص داد؟

از طریق لمس چرم و بوییدن چرم می توانید چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهید. همچنین سطح چرم طبیعی به صورت دانه دانه است که روی آن منافذ کوچک و خط مورب وجود دارد.

کیف دوشی مردانه برای چه استایل های مناسب است؟

شما می توانید از این کیف در محیط کار و محیط های رسمی استفاده کرده و یا آن را با استایل های اسپرت ست کنید. توجه داشته باشید که کیف مورد استفاده ترجیحاً باید با کمربند و کفش شما هماهنگی داشته باشد.

معرفی انواع کیف مناسب آقایان

کیف مردانه موجود در بازار بسته به نیاز شما مدل های متنوعی دارند که هریک از آنها کاربرد خاص خود را دارد. شما می‌توانید بسته به موقعیت ، هر یک از این کیف ها را استفاده کنید.

کوله پشتی

کوله پشتی یکی از بهترین کیف مردانه محسوب می‌شود که بیشتر مناسب استایل اسپرت می‌باشد. اگر به دانشگاه و یا باشگاه می‌روید ، کوله پشتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. کوله پشتی اندازه بزرگی دارد از این رو نیز تاثیر بسیار زیادی روی استایل شما می‌گذارد و باید برای خرید آن وسواس زیادی داشته باشید.

ساک دستی

اگر به دنبال خرید یک کیف جادار هستید ، می‌توانید انواع ساک دستی را خریداری کرده و استفاده کنید. ساک دستی از بهترین گزینه هایی است که می‌توانید برای باشگاه و یا حتی مسافرت ها به کار گیرید.

کیف مسنجر

طراحی کیف مسنجر و یا پستچی به صورتی است که دارای یک بند بسیار بلند است و بدنه آن روی باسن شما قرار می‌گیرد. اندازه این کیف معمولا بزرگ است و شما می‌توانید برای حمل لپ تاپ خود نیز از آن استفاده کنید. این نوع کیف تماس کمتری با بدن دارد از این رو نیز انتخاب بسیار خوبی برای فصل تابستان می باشد.

کیف مسنجر از متریال متفاوتی نظیر چرم ،کرباس ، کتان و.. ساخته می‌شوند که شما می‌توانید هریک از این متریال را برای نوع خاصی از استایلتان استفاده کنید.

کیف پول

از پرکاربردترین کیف ها برای استایل مردانه می توان به کیف پول اشاره کرد که می‌توانید از آن برای نگهداری پول و یا کارت هایتان استفاده کنید. این کیف مردانه جیبی بسیار پرکاربرد است از این رو نیز استفاده آن به تمامی آقایان پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید کیف چرم مردانه دست دوز خود را با کفش و کمربندتان نیز ست کنید.

سامسونت

یکی دیگر از انواع کیف مردانه پرطرفدار مدل های سامسونت است که امروزه به شکل مدرن تری وارد بازار شده است. شما می‌توانید از این کیف برای محیط اداری استفاده کرده و اسناد مهم خود را در آن نگهداری کنید.

کیف پرتفولیو

اگر به دنبال خرید یک کیف اداری برای نگهداری اسناد خود هستید ، می‌توانید مدل های پرتفولیو را انتخاب کنید. طراحی این کیف به صورتی است که می‌توانید لپ تاپ های خود را نیز در آن نگهداری کنید.  برای نگهداری بهتر از وسایل الکتریکی در داخل آن از بالشتک های ضربه ای استفاده شده است که امنیت وسایل شما را بالاتر می‌برد.

کیف دوشی

کیف دوشی اسپرت مردانه یکی دیگر از مدل های موجود در بازار است که با کمک بند بلند آن می‌توانید به راحتی آن را روی دوش خود حمل کنید. بسته به ویژگی های هر یک از این کیف ها می‌توانید بر اساس نیازتان برای خرید آنها تصمیم بگیرید.

 

انواع کیف دوشی مردانه + معرفی بهترین برندهای بازار

راهنمای خرید بهترین کیف مردانه

امروزه تنوع کیف مردانه در بازار بسیار زیاد است و شما می‌توانید بسته به استایل و موقعیت خود از هریک از مدل های آن استفاده کنید.

انتخاب اندازه و سایز

از مهم ترین نکاتی که باید برای خرید بهترین کیف مردانه در نظر بگیرید ، اندازه و سایز مناسب برای آن است. دقت داشته باشید اینکه کیف خود را بیش از ظرفیت واقعی آن پرکنید به هیچ عنوان جلوه خوبی را به استایل شما نمی‌دهد. از این رو نیز باید اندازه دقیقی را برای کیفتان انتخاب کنید. هنگام خرید کیف ابتدا وسایلی که می‌خواهید با کمک آن حمل کنید را در نظر بگیرید و سپس ظرفیت کیف تان را بر این اساس انتخاب کنید.

رنگ کیف مردانه

از دیگر مواردی که باید برای خرید بهترین کیف مردانه در نظر بگیرید ، رنگ آن است. شما می‌توانید با انتخاب رنگ های تیره این کیف را با کفش و کمربندتان ست کنید. به هیچ عنوان به دنبال خرید رنگ های عجیب و غریب نباشید که نمی‌توانید در هر استایلی از آن استفاده کنید.

انتخاب جنس مناسب

به صورت کلی کیف مردانه موجود در بازار از سه متریال کتان ، چرم و نایلون ساخته می‌شوند که هر یک کیفیت خاص خود را دارند. شما می‌توانید بسته به ویژگی های هر یک از این کیف ها برای خرید آنها تصمیم بگیرید.

کیف چرم: از جذاب ترین و بهترین کیف مردانه موجود در بازار می‌توان به کیف مردانه چرمی اشاره کرد که بهترین انتخاب برای استایل کلاسیک است. چرم از لوکس ترین متریال به کار رفته در کیف مردانه به شمار می‌رود که طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر از نظر صرف هزینه برای خرید کیف مردانه مشکلی ندارید ، می‌توانید هر یک از مدل های کیف چرم طبیعی را خریداری کرده و تا مدت ها از آن استفاده کنید. کیف چرم اداری از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای استایل رسمی تان انتخاب کنید.

کیف کتان : کتان از دیگر متریال پرکاربرد در تولید کیف مردانه است که علاوه بر استحکام صرفه اقتصادی نیز دارد. اگر به دنبال خرید کیف برای استایل کژوال هستید ، کیف های کتان انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. البته لازم است بدانید کیف کتان خود به دو دسته کتان با لایه ای از پی وی سی و کتان بافته شده از پنبه اشاره کرد. کتان پنبه ای نسبت به مدل های پی وی سی ارزان تر است و اما مدل پی وی سی جز کتان های لاکچری است که بیشتر برندهای معروف از آن در ساخت کیف های خود استفاده می‌کنند.

نایلون: نایلون نیز از دیگر متریالی است که در ساخت کیف مردانه به کار می‌رود ، این متریال دوام بسیار بالایی دارد از این رو نیز انتخاب خوبی برای بهترین کیف مردانه محسوب می‌شود. اگر به دنبال خرید کیفی برای حمل و نقل طولانی مدت هستید، مدل های نایلونی به دلیل وزن کم انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.

توجه به جزئیات

برای خرید بهترین کیف مردانه باید جزئیات به کار رفته در آن را نیز بررسی کنید. منظور از جزئیات ایتم های به کار رفته در کیف اعم از زیپ ، اتصالات ، سگک ، جیب های داخلی ، دسته فلزی و … می‌باشد.

قیمت کیف

قیمت کیف مردانه موجود در بازار بسته به آیتم های بسیارزیادی متفاوت است که از مهم ترین آنها می‌توان به جنس کیف اشاره کرد. با این وجود شما می‌توانید برای یک خرید راحت تر ابتدا بودجه خود را برای خرید این محصول درنظربگیرید تا بتوانید به صورت محدود بین گزینه های دیگر انتخاب درستی داشته باشید. اگر قصد دارید کیف خود را با یک کمربند شیک ست کنید ، پیشنهاد می شود مقاله را مطالعه فرمایید.

چگونه کیف دوشی مناسبی بخریم؟

به دلیل تنوع زیادی که دنیای مد و فشن را فرا گرفته، مناسبی که همه انتظارات و نیازهای بانوان را برآورده کند، کار آسانی نیست و نیاز به راهنمایی هایی دارد.

در ادامه به نکات مهمی برای خرید کیف رودوشی مناسب اشاره خواهیم کرد.

1. حمل کیف دوشی باید برای شما راحت باشد

در انتخاب کیف دوشی باید حواستان باشد که در وهله اول، شما این اکسسوری را برای راحتی بیشتر و حمل آسان اشیاء نیاز دارید. پس سعی کنید کیف رودوشی‌ خریداری کنید که از حمل آن احساس راحتی بکنید.

برای تحقق این امر، هنگام خرید کیف دوشی، آن را بر روی شانه خود انداخته و میزان راحتی و سبکی آن را بسنجید.

کیف دوشی نباید شانه شما را اذیت کند و از طرفی بندهای آن نباید در حدی شل باشند که مدام از روی شانه تان بیفتند و شما را کلافه کنند؛ بلکه باید به گونه ای نرم بر روی شانه شما قرار گرفته و احساس سبکی و راحتی به شما بدهد.

نکته دیگر این است که سعی کنید هنگام خرید کیف دوشی، آن را بر روی هر دو شانه خود امتحان کنید؛ زیرا تغییر جایگاه کیف دوشی از یک شانه به شانه دیگر از بر هم خوردن تعادل و افتادگی کتف جلوگیری می کند.

2. کیف دوشی که خریداری می کنید، نباید بر وزن چیزی که حمل می کنید، بیفزاید

درست است که خرید کیف دوشی چرم، گزینه مناسبی است که می توان آن را برای هر مراسم و مناسبتی استفاده کرد، اما با این حال کیف های چرم، دارای وزن بیشتری از کیف های پلاستیکی اند. پس باید ببینید که آیا تحمل وزن اضافه آن را در حالی که به خریدی طولانی و طاقت فرسا رفته اید دارید یا نه؟ می توانید با خواندن ، به گزینه های مختلفی برای خرید برسید.

به غیر از آن آویزها و زنجیرهای فلزی می توانند به تنهایی وزن کیف را بالا برده و از میزان راحتی آن کم کنند. پس به این موارد در کنار زیبایی شان نیز توجه کنید.

3. آیا جیب های کیف برای شما اهمیت دارد؟

اگر جوابتان مثبت است، پس باید هنگام یا زنانه، جیب های آن را چک کنید. برخی از کیف های دوشی در کنار محفظه اصلی که دارند، دارای جیب های خارجی در کنار و پشتشان هستند. به غیر از آن جیب های مخفی نیز در درون کیف وجود دارد که فقط صاحب کیف از وجود آن ها با خبر بوده و می تواند تمامی وسایل ارزشمند و ضروری اش را در درون آن ها قرار دهد.

4. کیف دوشی زیپ دار را می پسندید یا کیف دوشی دکمه دار؟

برخی از افراد ناخودآگاه جلب کیف های دوشی زیپ دار می شوند، دلیل این امر هم زیبایی است که زیپ های طلایی و یا نقره ای به کیف ها داده و آن ها را از سادگی درمی آورند. به غیر از آن، استفاده از کیف های زیپ دار خیلی آسان تر و سهل تر از کیف های دکمه ای است. در مقابل، برخی از افراد کیف های دکمه ای را برای استحکامشان بیشتر از کیف های زیپ دار می پسندند.

5. متناسب با سلیقه خود پیش بروید

هیچ گاه از سلیقه خود چشم پوشی نکنید، زیرا که نشانه شخصیت شماست!

کیفی را خریداری کنید که در کنار سبک جدید و به روزش، مطابق با سلیقه و شخصیت شما نیز باشد.

رنگ کیف هم دارای اهمیت زیادی است، زیرا می توانید با آن ست های زیبایی ایجاد کرده و تغییرات زیادی در استایل خود ایجاد کنید.

نکته دیگر این است که برخی مواقع از یک رویه پوششی ثابت، دست کشیده و در انتخاب رنگ و سبک کیف، ریسک پذیر باشید، شاید ابعاد جدیدی از شخصیت خود را از این طریق کشف کردید!

6. به تناسب کیف با موقعیتی که می خواهید از آن استفاده کنید، توجه کنید

برخی از کیف های دوشی برای ضیافت ها و مجالس خاصی کاربرد دارند، پس دارای مدل، رنگ و اندازه خاصی نیز هستند. در مقابل کیف های روزمره، دارای مدل های ساده تر، اندازه ای بزرگ تر و حالتی جادارتر به نسبت کیف های شب هستند.

اگر می خواهید کیف خود را با بخشی از ظاهرتان ست کنید، بهترین گزینه رنگ مویتان است، زیرا برای مدت زمان نسبتاً طولانی، ثابت باقی می ماند. هم چنین می توانید اقدام به متناسب با شال، کمربند، شلوار و یا مانتوتان کرده و از این طریق هماهنگی زیبایی ایجاد کنید!

7. کیف رودوشی با سایز مناسب انتخاب کنید

اندازه کیف بر خلاف تصور عموم، اهمیت زیادی دارد؛ زیرا ممکن است به راحتی استایل و یا حتی تناسب اندام شما را برهم بزند!

اگر قد کوتاهی دارید، خرید کیف های بزرگ و حجیم با بندهای کوتاه به شما پیشنهاد نمی شود، زیرا شما را کوتاه تر نشان می دهد. در مقابل اگر قد بلندی دارید، خرید کیف دوشی با بندهای بلند انتخاب مناسبی برای شما نیست، زیرا قد شما را بلندتر از چیزی که هست نشان می دهد.

8. قیمت کیف را در نظر بگیرید

ابتدا در مورد بودجه ای که می خواهید برای خرید کیف دوشی تان کنار بگذارید، تصمیم بگیرید.

اگر از همان آغاز اقدام به انجام این کار بکنید، می توانید به راحتی گزینه های زیادی را کنار گذاشته و انتخاب راحت تری داشته باشید. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که الزاماً صرف پول زیاد، متضمن انتخاب درست و بی نقصی برای شما نیست!

انواع کیف های دوشی

در زیر به انواع کیف های دوشی اشاره خواهیم کرد:

1. کیف دوشی با سبک لحاف دوزی

این مدل کیف رودوشی در دهه 80 میلادی، مد آن روزگار به شمار می رفت و از آنجایی که همیشه مدهای قدیمی دوباره در بورس افتاده و جایگزین مدهای قدیمی می شوند، این نوع کیف ها نیز دوباره در سال 2020 مورد استقبال قرار گرفتند. این کیف دوشی، دارای حالتی حجیم و جذاب است که آن را شبیه به دوخته ای روی لحاف های قدیمی کرده است!

2. کیف دوشی قاب دار

این نوع کیف رودوشی، دارای قابی فلزی، دور پارچه یا چرم به کار رفته در ساخت آن است که در نهایت با قفلی چرخشی بسته و چفت می شود. شاید این کیف را در میان لباس های قدیمی مادربزرگتان دیده باشید، پس باز هم به این نتیجه می رسیم که مد در اکثر مواقع نگاهی به گذشته انداخته و از استایل های قدیمی ایده هایی ناب می گیرد!

3. کیف دوشی هوبو

کیف دوشی هوبو که به کیف رودوشی هلالی نیز معروف است، برای اولین بار در سال 2000 توسط بازیگران و سلبریتی های آن زمان مورد استفاده قرار گرفت. این نوع کیف دارای حالتی افتاده و شلخته است و مهم ترین ویژگی آن، سبکی و جادار بودنش است.

امروزه برندهای خلاق مد و پوشاک، با تغییراتی در این مدِ نسبتاً قدیمی، آن را به روز و به بازار عرضه کرده اند. این تغییرات شامل افزودن سنجاق ها و زنجیرهای آویزان و استفاده رنگ های ترند شده دنیای مد می شود.

4. کیف دوشی زنجیردار

عنصر زنجیر در صنعت مد نقش خیلی مهمی دارد. این وسیله در لباس، کفش، جواهرات و حتی کیف به کاربرده می شود تا از سادگی این موارد بکاهد و حالتی به روز و جذاب به آن ها بدهد.

در واقع کیف های زنجیردار، یک جور حالت جاه طلبی و قرارگیری در مرکز توجه را به افراد می دهد، به همین دلیل بانوان به خرید کیف دوشی زنجیردار، تمایل زیادی نشان می دهند.

5. کیف دوشی چند محفظه ای

این کیف ها دارای محفظه های متعددی هستند، به گونه ای که به راحتی می توانید وسایلتان را در هر قسمت مشخص آن قرار داده و این گونه نظمی به کیف و وسایلتان بدهید. در واقع با خرید کیف دوشی چند محفظه ای، صاحب چند کیف رودوشی متصل به هم شده اید!

6. کیف های سایز بزرگ

کیف های دوشی سایز بزرگ کاربردی ترین و راحت ترین کیف، برای خرید و یا محل کار هستند. درست است که سایز بزرگ آنان، حالتی کیسه ای و عجیب به آن ها می دهد، با این حال این نوع کیف جزو ترندهای محبوب میان بانوان در سال 2020 قرار گرفته است.

7. کیف هایی با دستگیره های بامبو

یکی از خلاقیت های نوین طراحان مد و لباس، تلفیق مدهای جدید با عناصری از طبیعت است.

یکی از این خلاقیت ها، استفاده از چوب بامبو به عنوان دستگیره کیف دوشی است. استفاده از این گیاه نه تنها ظاهری منحصر به فرد به کیف شما می دهد، بلکه موجب طول عمر و استحکام آن نیز می شود.

8. کیف های پف دار

این کیف، ظاهری ابری و پفکی دارد و یک نوع طراحی مینیمالستی به شمار می رود. شما می توانید به این کیف، بندی فلزی اضافه کنید تا طراحی آن را از حالت کلاسیک درآورده و حالتی امروزی و کژوال به آن ها بدهید.

بند پارچه ای این کیف حالت کشسانی داشته و می توان آن را بر روی دوش و یا مچ دست انداخت و به راحتی حمل کرد.

9. کیف دوشی بافت

کیف های بافتنی گزینه ای دوست داشتنی برای افرادی است که قصد دارند سفر یا گردشی کوتاه به کنار ساحل دریا داشته باشند. بند این کیف ها از پارچه ای به هم تنیده شده که شبیه به طناب است ساخته شده که آن را سبک تر و مستحکم تر کرده است.

 10. کیف های حصیری

این کیف دوشی، شباهت ظاهری به کیف های بافت دارد؛ اما تفاوت اصلی آن ها در این است که این کیف حصیری، تماماً از حصیر و یا چوب بامبو ساخته شده است و حالتی بومی دارد، درحالی که کیف های بافت از پارچه های مخصوصی ساخته شده اند.

این مدل کیف دوشی بهترین گزینه برای استایل های تابستانه است. پس با خرید کیف حصیری، می توانید سفری سبک و به یاد ماندنی بهشهرهای مجاور دریا داشته باشید!