اخبار کسب و کارعمومی

قیمت تعمیر مبل در تهران و کرج چگونه است | 09102006753

هزینه تعمیرات مبلمان در مناطق تهران و کرج

هزینه تعویض پارچه مبل به عوامل زیادی بستگی دارد، جنس پارچه‌ای که برای روکش مبل انتخاب می‌کنید، متراژ پارچه، مدل مبلمان و تعداد مبلمان از المان‌های کلیدی در تعیین قیمت تعویض پارچه مبل هستند.

نوع پارچه و مدل مبلمان بر روی دستمزد تعویض پارچه نیز تأثیر مستقیمی دارد. روکوبی برخی از انواع پارچه نیاز به تخصص و مهارت بیشتری دارند، همچنین میزان کار بر روی برخی مدل‌های مبلمان بیشتر از مدل‌های دیگر است. ممکن است مبلمان شما علاوه بر تعویض پارچه به تعویض تشک، فنر و تعمیر زیرکاری احتیاج پیدا کند که در این صورت هزینه‌ای اضافی برای خدمات تعمیر مبلمان به هزینه تعویض پارچه اضافه می‌شود. برای برآورد قیمت و تعمیر مبلمان خود از مشاوران سایت خانه شیک راهنمایی بگیرید

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

قیمت تعمیر مبل در تهران و کرج چگونه است | 09102006753

تعمیر و رویه کوبی مبل توسط شرکت خانه شیک

رویه کوبی مبلمان آخرین مرحله در ساخت مبلمان است. پس از آنکه اسکلت یا بدنه اصلی مبلمان حاضر شد، مرحله روکوبی آغاز می‌شود. در این مرحله کلاف مبلمان پر شده و روی آن پارچه کشیده می‌شود و به این ترتیب مبل جلوه نهایی خود را پیدا می‌کند.

رویه کوبی تأثیر زیادی در زیبایی مبلمان دارد و به همین دلیل، باید توسط فردی ماهر و کارآزموده انجام ‌‌شود. یک رویه‌کوب ماهر باید بتواند پارچه رومبلی را با ظرافت و بدون عیب و نقص، طوری روی مبل بکشد که طرح پارچه، راه‌ها و یا گل‌های پارچه نمای زیبایی بر روی کار پیدا کنند

انتخاب پارچه برای تعمیر مبل

پارچه‌های رو مبلی موجود در بازار بر اساس جنس آن‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند؛ پارچه‌های ساخته شده از الیاف طبیعی، پارچه‌های ساخته شده از الیاف مصنوعی و پارچه‌های ترکیبی.

در بافت پارچه‌های طبیعی به طور معمول از کتان، پشم، چرم، ابریشم و پنبه استفاده می‌شود، اما پارچه‌های مصنوعی اغلب از نایلون، پلی استر، چرم مصنوعی، میکروفایبر و… ساخته می‌شوند. دسته سوم نیز پارچه‌های ترکیبی هستند که در ساخت آن‌ها از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده شده است. این پارچه‌ها نرمی و راحتی پارچه‌های طبیعی و مقاومت و استحکام پارچه‌های مصنوعی را توأمان دارند.

قیمت تعمیر مبل در تهران و کرج چگونه است | 09102006753

تعمیر مبل راحتی در تهران چگونه است؟

برای تعمیرات مبل راحتی با مبلمان ال همه مراحل خام سازی کار انجام می گردد و نجاری آن تست می شود. همانند تعمیرات مبل در تهران برای مبلمان استیل که در بالا گفتیم همانطور که می دانید اگر نیاز به ترمیم نجاری داشت که انجام می گردد ولی اگر نداشت زیر کار را با اسفنج و یا فوم در می آورند، پارچه را کوبیده و بسته بندی می کنیم و برای شما درب منزلتان تحویل می دهیم. ما در سایت خانه شیک علاوه بر اینکه دارای مبلمان نو شیک هستیم می توانیم به راحتی مبلمان شما را تعمیر و نوسازی نماییم

تعمیر مبل استیل در کرج چگونه است؟

تعمیرات مبل در کرج؛ که توسط خانه شیک اجرایی می شود، مختص یک نوع مبل خاصی نیست. ما در بازار انواع مبلمان را داریم که البته ممکن است به دلیل میزان قیمت، میزان استفاده از آنها کمتر یا بیشتر باشد.

از انواع مبل هایی که معمولا در منازل استفاده می شوند میتوان به مبل راحتی اشاره کرد. مبل های راحتی یکی از پرطرفدارترین مبل ها به شمار می آیند که در اکثر خانه ها لااقل یک دست از این مبل ها را می توان یافت. مبل هایی بسیار راحت که از کنده کاری ها و تزئینات در آنها خبری نیست. حتی به راحتی میتوان دراز کشید و استراحت کوتاهی داشت. و معمولا هم بدون دسته اند.

مبل های دیگری که امروزه استفاده از آنها بسیار رواج پیدا کرده است، مبل ال است. مبل هایی که در هنگام چیدمان کنار هم به شکل ال انگلیسی در می آیند. از پارچه و یا چرم روکش می شوند و بسیار راحت هم می باشند. مصرف آنها بیشتر در اتاق نشیمن و جلو تلویزیون می باشد.

تعمیرات مبل در کرج، توسط خانه شیک، انواع کاناپه ها را هم شامل می شود. کاناپه هایی مانند چستر که لمسه کاری و دسته های گرد و بلند مهمترین نشانه آن است، کاناپه های سه نفره که دسته ندارند یا دسته کوتاهی دارند و از بالشتک برای راحتی بیشتر آنها، زیاد استفاده می شود، کاناپه تاکسیدو که پشتی بلند و دسته بلند وکشیده از ویژگی های آن است و یا راحتی هایی از جنس تماما چرمی و انواع مبلمان راحتی دیگر.

تعمیرات مبل در کرج شامل مبل های رسمی تر مانند مبلمان استیل و سلطنتی، کلاسیک پارچه یا کلاسیک چرم نیز می شود. اگر مبلمان شما در هر گروه از دسته مبلمان های بازاری باشد، برای خانه شیک تفاوتی ندارد. این مجموعه با تجربه ایی که دارد، تعمیرات مبلمان شما را برعهده گرفته و به بهترین شکل انجام می دهد.

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753