عمومیاخبار کسب و کار

محبوب ترین پارکت و کف پوش های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

انواع برند پارکت را میشناسید؟

شناخت بهترین برند پارکت هم کار ساده ای ست و هم کمک بسیار زیادی در انتخاب پارکت متناسب با هزینه مورد نظر و سلیقه شما خواهد داشت.در این مقاله انواع برند پارکت ایرانی و خارجی که در زمینه تولید پارکت فعالیت دارند را معرفی میکنیم و در مورد قیمت پارکت لمینت صحبت خواهیم کرد. برندهای پارکت ساخته شده توسط آلمان، چین، ایران و ترکیه به نسبت سایر برندهای ساخت شده در کشور های دیگر در ایران پر استفاده تر است. توجه داشته باشید که ما برندی را به عنوان بهترین برند و یا بدترین برند معرفی نمی کنیم و فقط برندها را بررسی می کنیم.

انواع برند پارکت

برندهای متفاوتی هم تولید داخلی و تولید خارجی در زمینه پارکت در ایران وجود دارد. جنس، کاربرد و کیفیت هر برند تفاوت هایی دارد. به طور کلی نمی توان گفت کدام برند بهتر و یا کدام برند بدتر است؛ انتخاب برند موضوعی است که با توجه به جنس، بودجه، رنگ و ضخامت پارکت مورد نظر شما بر می گردد. در این بخش برندهای ساخت شده توسط کشور آلمان که محبوب ترین برند ها را دارد، برندهای ساخته شده توسط کشور چین که قیمت و کیفیت مناسبی دارد، پارکت های ساخته شده توسط ایران و ترکیه را بررسی می کنیم.

محبوب ترین پارکت و کف پوش های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

لیست برندهای پارکت

در این بخش یک لیست از تعدادی از انواع برندهای پارکت موجود در ایران تهیه شده است و در این مقاله به بررسی چند برند می پردازیم، هر چند برندهای دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد.

لگو فلور ساخت آلمان

استارلند ساخت ایران

بنه ساخت ایران

لیگنا ساخت ترکیه

دیبا دکو ساخت ایران تحت لیسانس ترکیه

اوک وود ساخت چین

باراباس ساخت آلمان

زنیت ساخت روسیه

هوگر ساخت ایران تحت لیسانس ترکیه

آرتا ساخت ایران تحت لیسانس بلژیک

ایزوفام ساخت ایران

لینگا ساخت ترکیه

وودفلور ساخت چین تحت لیسانس آلمان

کیو دی ام ساخت چین تحت لیسانس آلمان

آی جی تی ساخت ترکیه

آی تی سی ساخت چین تحت لیسانس آلمان

کرونو وود ساخت چین تحت لیسانس آلمان

ایشیک ساخت ترکیه

آلویز ساخت چین تحت لیسانس انگلیس

واریو ساخت ترکیه

مون لاک ساخت ترکیه

آرت دکور ساخت ترکیه

پاراکلام ساخت ترکیه

بهترین برند پارکت کدام است؟

احتمال این سوال برای شما پیش آمده است که بهترین برند پارکت کدام برند است؟ چطور بهترین برند پارکت ترکیه، آلمانی، چینی و… را بشناسیم؟ همانطور که گفتیم نمی توان گفت بهترین یا بدترین برندهای پارکت ها کدام هستند و پارکت انتخابی شما کاملا با توجه به بودجه، رنگ و ضخامت مورد نظرتان انتخاب می شود. در این بخش برندهای پارکت ها را بررسی می کنیم و با توجه به مشخصات آن ها می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. برای مشاهده مدل ها و قیمت ها باید به سایت های معتبر مراجعه کنید.

انواع برند پارکت ایرانی

در زمینه پارکت برندهای زیادی در ایران مشغول فعالیت بوده اند اما برخی به دلیل تولید محصول بی کیفیت دیگر فعالیتی ندارند. از برندهای موجود می توان به یونیک، ایمپریال، آید و آرتا اشاره کرد که برند آرتا به دلیل تبلیغات تلویزیونی جز پرفروش ترین و شناخته ترین نوع پارکت ها است.

یک نوع از انواع برندهای پارکت ایرانی بسیار با کیفیت و مناسب پارکت دکور فلور است. این برند توانسته بسیاری از ایرادات پارکت ها مانند ناخن گیر شدن، انقباض و انبساط، تاب برداشتن پارکت، برآمده شدن و فاصله بین قطعات و… را برطرف کند و به عنوان یک محصول با کیفیت وارد بازار شود. کلیک های برند پارکت دکور فلور از نوع کلیک های پارکت AGT است که یک برند شناخته شده و با کیفیت است.

یکی از برندهای پارکت ایرانی که با ویژگی هایی مانند مغز HDF محکم، رویه AC4، رنگ های متنوع و دلنشین و … توانسته در بین افراد محبوب شود برند پارکت امپریال است. این برند جز رغیبان اصلی برندهای ایرانی است.

یکی از برندهای پارکت ایرانی که از کیفیت خوبی نیز برخوردار است برند پارکت آرتا است. پارکت آرتا از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد و با حضور در بازار ایران و بازار خاورمیانه و استفاده از فناوری های پیشرفته در راستای ارتقا کیفیت و عرضه بهترین محصولات تلاش کرده است. پارکت آرتا محصولات خود را تحت لیسانس یونیلین بلژیک به بازار وارد کرده است. برند پارکت آرتا برای کسب اطمینان مشتریانش با عرضه هر محصول گارانتی نیز ارائه می دهد.

یکی از پارکت های با کیفیت و ارزان قیمت با درجه سایشی ac4 پارکت یونیک است. لایه مقاومی که روی این پارکت وجود دارد باعث شده مناسب برای دفاتر اداری باشد.

پارکت آیدا با درجه سایشی ac4 ساخت کشور ایران در بازار موجود است. این برند پارکت های کلیکی تولید می کند که نصب آن را آسان کرده و امکان استفاده مجدد دارد. از ویژگی های محصولات برند پارکت آیدا مقاومت در برابر اشعه خورشید، مقاومت در برابر لکه، مقاومت در برابر حرارت زغال و عدم رشد کپک است.

برند Z4 یکی از برندهای پارکت ایرانی است و برای محصولاتش 10 سال ضمانت نامه دارد. درجه سایشی این برندZ4 برابر AC3 است و مناسب برای استفاده در منازل است.

انواع برند پارکت ترکیه

ترکیه کشوری که در زمینه محصولات چوبی و دکوراسیون پیشرو است. در این کشور با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهترین و با کیفیت ترین پارکت ها تولید می شود. برندهایی مانند ای جی تی، ایشیک و چامسان از بهترین پارکت ترکیه ایی هستند. اکنون به دلیل مشکلات واردات کالاهای لوکس متاسفانه موجودی برندهای خوب ترکیه ایی کم است.

یکی از برندهای پارکت، پارکت ایشیک است. این برند با صادرارت محصولات توانسته در زمینه خود پیشرو باشد. برند ایشیک در زمینه تولید MDF نیز برای لمینت، کابینت، ابزار آلات به استاندارهای اروپا دست یافته است. لیمنت های برند ایشیک با درجه سایشی AC4 و دبل کلیک تولید می شوند. لایه میانی این لمینت ها HDF است که همین باعث می شود صدای کمتری نسبت با سایر پارکت ها ایجاد شود.

یکی از بهترین برند های پارکت ترکیه ای، پارکت آکوا فلور است که است. پارکت آکوا فلور 100% ضد آب و قابل شستشو است. از این پارکت می توانید در محل هایی که شستشو زیاد است مانند آشپزخانه استفاده کنید همچنین به دلیل مقاومت در برابر رطوبت برای استفاده در منازل مناطق شمالی بسیار مناسب است. از ویژگی های دیگر پارکت آکوا فلور ضد خش، ضد حریق، و ضد گرد و خاک بودن است.

از دیگر برندهای پارکت ترکیه ایی برند پارکت AGT است. این برند در زمینه تولید MDF، پارکت و لمینت فعالیت می کند. لمینت های برند AGT با درجه های سایشی AC3 و AC4 در ایران موجود است. تولید لایه میانی HDF در برند AGT به گونه ایی است که کمتر گاز فرمالدئید تولید می کند و همین موضوع باعث شده است که دوستدارن طبیعت نیز از این محصول استفاده کنند. یکی از ویژگی های برند پارکت AGT آنتی باکتریال بودن است که باعث شده نسبت به برخی برندها برتری داشته باشد.

قیمت انواع بهترین پارکت های ترکیه

در ترکیه برندهای متفاوتی پارکت تولید می کنند همچنین برندهای زیادی در ایران تحت لیسانس ترکیه پارکت هایی تولید می کنند. قیمت انواع پارکت ترکیه ایی متفاوت است و به نوع پارکت، جنس، کاربرد و … بستگی دارد. همچنین قیمت پارکت های تولید شده در ترکیه و پارکت های تولید شده در ایران تحت لیسانس ترکیه تفاوت قیمت دارند.

بهترین مارک پارکت لمینت در ایران چیست؟

در این راهنما، ما همچنین در مورد مهمترین مواردی که باید در هنگام انتخاب یک کفپوش چوب سخت در نظر بگیرید، مانند گونه های چوب، بهترین مارک پارکت لمینت سطح براقیت و درجه های مختلف چوب سخت به شما آموزش می دهیم.

به پیمایش ادامه دهید تا 10 انتخاب برتر مارک چوب سخت ما را کشف کنید و در مورد نحوه نگهداری و محافظت از کفپوش چوبی سخت، نصب صحیح آن، و به طور کلی مزایا و معایب کفپوش چوبی سخت بیشتر بدانید.

سلب مسئولیت: لطفاً توجه داشته باشید که این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. اگر کلیک کنید بدون هیچ هزینه اضافی ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. همه توصیه ها و نظرات ما باقی می ماند.

لیست بهترین مارک پارکت های دنیا

  • Mohawk
  • Doma Flooring
  • Mirage
  • Somerset
  • Cali Bamboo
  • Shaw
  • K.D Woods Company
  • Bruce
  • Carlisle
  • Lauzon

در بالا ده مارک چوب سخت وجود دارد که ما متوجه شدیم که از بقیه متمایز هستند. برای توضیح گسترده هر برند و چرایی انتخاب آن به خواندن زیر ادامه دهید.

لیست هیچ ترتیب خاصی ندارد. ما نتوانستیم مارک ها را از هم جدا کنیم، زیرا اکثر آنها از گونه های چوبی و پرداخت مشابه استفاده می کنند. بهترین مارک پارکت لمینت با این حال، در زیر توضیحات مارک، می توانید مقایسه قیمت، ضخامت و ضمانت ما را بیابید تا درک بهتری از تفاوت مارک ها داشته باشید.

جدول قیمت و مقایسه بهترین مارک پارکت لمینت

برند چوب سخت قیمت هر فوت مربع ضخامت ضمانتنامه
6 تا 10 دلار در هر فوت مربع 12.7 – 19 میلی متر 20 ساله مسکونی
10 ساله تجاری
Mohawk 4.49 – 8.49 دلار در هر فوت مربع 9.5 – 14.2 میلی متر بازرگانی 5 ساله Lifetime Structural
Mirage 4 تا 10 دلار در هر فوت مربع 19 میلی متر 35 ساله مسکونی
5 ساله تجاری سبک
Somerset 5 تا 9 دلار در هر فوت مربع 12.7 – 19 میلی متر 50 ساله مسکونی
5 ساله تجاری
3.50 تا 8 دلار به ازای هر فوت مربع 12.7 – 14.2 میلی متر تجاری 50 ساله مسکونی
15 ساله
Shaw 6 تا 14 دلار در هر فوت مربع 9.5 – 14.2 میلی متر 50 ساله مسکونی
K.D Woods Company 8.50 تا 25 دلار به ازای هر فوت مربع 12.7 – 19 میلی متر 25 ساله مسکونی
Bruce 4 تا 8 دلار در هر فوت مربع 8 – 19 میلی متر جامد: 50 ساله مسکونی
مهندسی شده: 25 ساله مسکونی
کارلایل 8.99 – 24.99 دلار در هر فوت مربع 19 میلی متر سازه مادام العمر
لاوزون 6.50 تا 11.50 دلار به ازای هر فوت مربع 19 میلی متر مسکونی 25، 30 و 35 ساله
  1. Mohawk Hardwood

بعدی در لیست بهترین مارک های کفپوش چوبی سخت ما، یک صنعت سنگین وزن، موهاوک است. این برند از سال 1920 که به آسیاب فرش موهاک معروف بود، وجود داشته است.

امروزه موهاوک در جورجیا مستقر است و یکی از بزرگترین، اگر نگوییم بزرگترین برندهای کفپوش در ایالات متحده است. بهترین مارک پارکت آنها مالک یا تا حدی مالک بسیاری از مارک های کفپوش دیگر مانند Quik-Step و Pergo هستند.

در حال حاضر، Mohawk چوب سخت، تخته وینیل، فرش و کفپوش لمینت را ارائه می دهد. محدوده چوب سخت آنها از دو نوع تشکیل شده است.

 Mohawk SolidWood (چوب سخت جامد) و Mohawk TecWood (چوب سخت مهندسی شده). در مجموع، آنها بیش از 50 مجموعه با بیش از 250 محصول منحصر به فرد چوب سخت را ارائه می دهند.

کفپوش چوبی این برند با سایه های روشن و تیره متعدد چوب سخت در سطوح براقیت مختلف زیبا به نظر می رسد. علاوه بر این، Mohawk چوب سخت را در هفت گونه مختلف ارائه می دهد. بلوط، افرا، گردو، شاه بلوط، اقاقیا و کاج.

ضخامت چوب سخت مهندسی شده آنها حدود 9-12 میلی متر است، در حالی که چوب سخت آنها 14 میلی متر یا بیشتر ضخامت دارد.

کلکسیون چوب سخت موهاوک دارای چوب های سخت سنتی و مدرن است که مطابق با سلیقه همه انواع صاحب خانه ها است.

چرا mohawk

ما به دلایل زیادی Mohawk Hardwood را برای قرار گرفتن در لیست خود انتخاب کردیم. اولاً، Mohawk یک نام تجاری عظیم با بیش از صد سال تجربه و یک پایگاه مشتری وفادار است که به آنها نشان می دهد که می دانند چه کاری انجام می دهند.

ثانیا، با شروع از 4.49 دلار در هر فوت مربع، چوب سخت موهاوک یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های کفپوش چوبی در بازار است.

 ثالثاً، Mohawks TecWood از فناوری نوآورانه ای استفاده می کند که ظاهر چوب سخت واقعی را با پایداری عالی و مقاومت بالا در برابر آب ارائه می دهد. به طور خلاصه، اگر به دنبال یک نام تجاری کفپوش چوبی قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستید، موهاوک بدون شک ارزش توجه دارد.