چگونه ماشین اسباب بازی را کفخواب کنیم؟

محتوای این مطلب پنهان

ایده های جذاب اسپرت و کف خواب کردن ماشین اسباب بازی

اگر بخواهید برای کودک کادویی تهیه کنید که مناسب او باشد و به آن بسیار علاقه‌مند باشد، قطعا اولین گزینه‌ای که به ذهن شما خطور خواهد کرد ماشین اسباب بازی است. به خصوص ماشین اسباب بازی اسپرت که از ماشین‌های منحصر به فرد فلزی است و حتی بزرگسالان نیز با دیدن آن لذت خواهند برد.

ماشین اسباب بازی اسپرت فلزی یک هدیه ماندگار و مقاوم برای کودکان است که می‌توان با قرار دادن انواع ماشین های اسباب بازی کنار هم کلکسیون کامل و جذابی از ماشین ها را ایجاد نمود. با استفاده از این مقاله و نکات گفته شده در آن می‌توانید انتخاب مناسبی در خرید ماشین قدرتی اسباب بازی یا ماشین اسباب بازی اسپرت داشته باشد.

خیلی از افراد هنوز با گذشت زمان های زیاد باز علاقه فراوانی به خودروهای کلاسیک و قدیمی دارند . خودروهایی که در زمان حیات خود باعث نقش بستن خاطرات دل انگیزی در ذهن علاقمندان و طرفداران خود میشدند . اغلب کارخانه های خودرو سازی قدیمی بیشترین تمرکز خود را بر تولید این دسته از خودروها میگذاشتند و در یک مدت زمان کوتاهی به فروش خوبی هم دست پیدا می کردند .

چگونه ماشین اسباب بازی را کفخواب کنیم؟

از این دسته کارخانه ها میتوان به کارخانه ای مرسدس بنز و ب ام و در کشور آلمان و شورلت و کادیلاک در کشور آمریکا اشاره کرد . طراحی و ظاهر اغلب خودروهای کلاسیک به گونه ای میباشد که به راحتی میتوان گفت در طراحی آنها از هنر و نقاشی هنرمندان و نقاشان در سبک و ژانر های قدیمی بی نهایت استفاده شده است.

به همین دلیل شرکت های تولید کننده اسباب بازی اقدام به تولید ماشین اسباب بازی اسپرت کرده اند. اما گاهی شما می خواهید اینکار را برای ماشین های اساباب بازی قدیمی خود انجام دهید. نگران نباشید. ما اینجاییم تا شما را در این راه همراهی کنیم. ایده های کف خواب کردن ماشین اسباب بازی عبارتند از:

1-تغییر رنگ بدنه ماشین کنترلی؛ ایده‌ای جذاب برای اسپرت کردن

 معمولا فروشنده‌ها در زمان ، کوادکوپتر و ماشین کنترلی حرفه‌ای سعی می‌کنند با ذکر ویژگی‌های خوب محصول حواس شما را از رنگ بدنه ماشین پرت کنند. این محصولات معمولا تنوع رنگی پایینی دارند و بیشتر به کیفیت قطعات و موتور آن‌ها توجه شده است. اگر دوست دارید که ماشین کنترلی اسپرتی با رنگ خاص داشته باشید همین حالا دست به کار شوید.

پیچ‌های بدنه اصلی را باز کنید و بدنه را از سایر قسمت‌ها جدا کنید. اگر استیکری روی بدنه چسبیده شده آن‌ را بکنید و با یک سمباده رد چسب آن را بخراشید. بعد از تمیز شدن بدنه ماشین کنترلی با اسپری از فاصله ۱۵ سانتی متری رنگ را به آرامی روی بدنه اسپری کنید و آن را در محلی مناسب قرار دهید تا خشک شود.

 ۲- اسپرت کردن ماشین کنترلی با چسباندن استیکر روی بدنه آن

چسباندن استیکر و برچسب روی بدنه ماشین کنترلی، چهره آن را به شدت اسپرت و جذاب خواهد کرد. می‌توانید پس از رنگ کردن بدنه ماشین کنترلی استیکرهای مختلفی بنا به سلیقه خود روی آن بچسبانید. استیکر اعداد ماشین‌های مسابقه، آذرخش، مدال و کاپ قهرمانی طرح‌هایی هستند که برای اسپرت کردن ماشین کنترلی زیاد استفاده می‌شوند.

۳- ماشین کنترلی حرفه‌ای و اسپرت با استفاده از لاستیک‌های بزرگ و عاج‌دار

خرید ماشین اسباب بازی آفرود حتی در واقعیت نیز ماشین‌های اسپرت و خاصی محسوب می‌شوند. اولین و مهم‌ترین ویژگی ماشین‌های آفرود چرخ‌های بزرگ و عاج‌دار آن‌هاست. اگر دوست دارید که اسباب بازی شارژی ساده شما به زیبا و جذابی تبدیل شود دست به کار شوید. از مغازه‌های اسباب بازی فروشی، چرخ‌های آفرود را تهیه کنید و آ‌ن‌ها را با چرخ‌های کوچک ماشین کنترلی خود عوض کنید. خرید ماشین اسباب بازی آفرود نیز گزینه شما در صورت عدم موفقیت در تعویض لاستیک های ماشین است.

۴- بالا بردن توان و قدرت ماشین کنترلی راهی آسان برای اسپرت کردن آن

یک ماشین کنترلی حتی اگر lightning mcqueen باشد و یا هر چقدر زیبا و جذاب باشد، اگر قدرت و توان کمی برای حرکت داشته باشد استفاده از آن لذت چندانی برای شما نخواهد داشت. برای بالا بردن قدرت و توان حرکت ماشین کنترلی می‌توانید از باتری‌های قوی‌تر با توان بالاتر استفاده کنید. باتری قوی‌تر علاوه‌بر توان حرکت بیشتری که به ماشین شما می‌دهد مدت زمان بیشتری هم شارژ نگه می‌دارد.

۵- عوض کردن ریموت کنترل‌های قدیمی با ریموت کنترل‌های جدید و حرفه‌ای

سیستم کنترل در عملکرد ماشین کنترلی و حرف اول را می‌زند. ریموت کنترل وسیله‌ای است که بدون آن عملا نمی‌توانید ماشین کنترلی را به حرکت در آورید. ریموت کنترل‌های ساده و قدیمی را کنار گذاشته و ریموت کنترلی را تهیه کنید که استفاده از آن راحت‌تر بوده و به راحتی در دست قرار بگیرد. بهتر است در هنگام تهیه ریموت کنترل، برد آنتن آن را در نظر گرفته و ریموتی را خریداری کنید که مسافت بیشتری را پوشش ‌دهد. برای زیبایی ظاهری ریموت هم می‌توانید از استیکر و برچسب‌های دلخواه خود استفاده کنید.

۶- استفاده از چراغ‌های شب رنگ ماشین کنترلی

یکی از قسمت‌هایی که تاثیر زیادی در اسپرت و زیبا بودن ماشین کنترلی شما خواهد گذاشت چراغ‌های آن است. می‌توانید چراغ‌های ماشین کنترلی را با چراغ‌هایی پر نورتر و حتی شب رنگ تعویض کنید. چسباندن استیکر روی چراغ‌ها نیز می‌تواند زیبایی بیشتری به ماشین کنترلی شما بدهد.

۷- اسپرت کردن ماشین کنترلی با نصب بوق و آژیر خطر روی آن

روی ماشین کنترلی‌های معمولی، بوق، آژیر و بلندگو نصب نمی‌شود. شما می‌توانید با نصب بلندگو و آژیر هر صدایی را که می‌خواهید از ماشین کنترلی خود پخش کنید. پخش آهنگ ورزشی از بلندگوهای ماشین کنترلی نیز یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای اسپرت کردن آن خواهد بود.

۸- نصب دوربین روی ماشین کنترلی و کنترل مسیر از راه دور

نصب دوربین روی ماشین کنترلی هزینه زیادی به همراه خواهد داشت اما ویژگی خاصی برای ماشین کنترلی شما محسوب می‌شود. با دوربین می‌توانید مسیر حرکت ماشین کنترلی و اتفاقات محیط اطراف آن را مشاهده کنید. برای ماشین‌های مسابقه، استفاده از دوربین در حین مسابقه می‌تواند ایده بسیار جالب و خوبی باشد.

توجه به ویژگی‌های ماشین کنترلی اسپرت در هنگام خرید آن

بعضی از ویژگی‌هایی که برای اسپرت کردن ماشین کنترلی به شما معرفی کردیم از ابتدا روی ماشین‌ها وجود دارد. بنابراین بهتر است قبل از هر کاری را مطالعه کرده و سپس بر اساس نیاز و خواسته خود ماشین کنترلی مورد نظر را خریداری کنید. ماشین کنترلی یکی از جذاب‌ترین وسایل بازی برای هر سنی در همه جای جهان است. بازی با ماشین کنترلی‌های اسپرت با قدرت بالاتر و زیبایی بیشتر می‌تواند هیجان بیشتری برای شما به همراه داشته باشد. ما در این مقاله تکنیک‌های ساده‌ای را برای اسپرت کردن ماشین کنترلی به شما آموزش دادیم.

انواع ماشین های اسباب بازی

ماشین اسباب بازی اسپرت در انواع مختلفی به بازار ارائه شده است که لازم است شما را به طور کلی با آن‌ها آشنا کنیم:

  • ماشین اسباب بازی پلاستیکی
  • ماشین اسباب بازی فلزی
  • ماشین اسباب بازی شارژی
  • ماشین اسباب بازی کنترلی و هوشمند
  • ماشین های اسباب بازی ایرانی
  • ماشین های اسباب بازی خارجی

برندهای تولید کننده‌ی ماشین اسباب بازی اسپرت

در این قسمت قصد داریم تا شما عزیزان را با انواع برندهای تولیدکنندة ماشین اسباب بازی اسپرت و پرفروش‌ترین برندهای ماشین اسباب بازی اسپرت که در بازار موجود است و می‌تواند برای بسیاری از شما نیز سوال باشد، آشنا کنیم.

    برند ویلی welly

اولین و محبوب‌ترین برند ماشین اسباب بازی اسپرت، برند ویلی است که به دلیل شباهت بالای ماکت با نمونة واقعی ماشین طرفداران زیادی دارد. به بیان دیگر می‌توان گفت که شرکت ویلی دقیقا همان مدل نمونة واقعی ماشین اصلی را در سایز و مقیاس کوچک‌تر طراحی می‌کند.

    برند جادا jada

دومین برند معروف تولیدکنندة ماشین اسباب بازی اسپرت، برند جادا است که دو ویژگی خاص دارد. اولین ویژگی این است که این برند ماشین‌های اسباب بازی اسپرت را با ارتفاع کم بسازند و دیگر ویژگی این است که اکثر ماکت‌های تولیدی این برند نمونه‌هایی هستند که در فیلم‌ها و سریال‌ها مشاهده می‌شوند.

    برند مایستو maisto

یکی دیگر از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای تولید ماشین اسباب بازی اسپرت، مایتسو است. این برند علاوه بر تولید انواع ماکت ماشین، یکی از برندهای پرقدرت طراحی و تولید موتورسیکلت نیز محسوب می‌شود.

    برند کینزمارت Kinsmart

برند کینزمارت هم یکی از بهترین برندهای تولید ماشین اسباب بازی اسپرت است که بیشتر در زمینة طراحی و تولید ماشین‌های چرخ درشت و مخصوصا فنری فعالیت می‌کند.

نکاتی که در خرید ماشین های اسباب بازی باید در نظر گرفت

·         خرید ماشین اسباب بازی اسپرت بر اساس برند

·         خرید ماشین اسباب بازی اسپرت بر اساس مقیاس ماشین

·         خرید ماشین اسباب بازی اسپرت بر اساس اندازه و طول ماشین

·         خرید ماشین اسباب بازی اسپرت بر اساس ایرانی یا خارجی بودن ماشین

·         خرید ماشین اسباب بازی اسپرت بر اساس وزن ماشین

مراحل اسپرت کردن ماشین

اسپرت کردن ماشین دو مرحله کلی دارد که شما باید هر دو مرحله را به طور کامل انجام دهید:

  • اسپرت کردن فضای داخلی ماشین
  • اسپرت کردن نمای بیرونی ماشین