اجتماعیاخبار کسب و کار

راهنمای خرید بهترین کولر گازی 12 هزار  اجنرال

با گرم شدن تدریجی هوا تهیه دستگاهی مناسب برای خنک کردن خانه یکی از دغدغه‌های بیشتر افراد است. برند اجنرال یکی از پرفروش‌ترین و با کیفیت‌ترین اسپلیت‌ها در بین کولر گازی‌های موجود در بازار است است. کولر گازی اجنرال 12 هزار از جمله کوچک‌ترین سیستم تهویه مطبوع این برند است که در بین خریداران محبوبیت زیادی دارد.

این محصول دارای دو عملکرد سرد و گرم بوده که کاربر را از خرید سیستم گرمایشی بی نیاز خواهد کرد از طرفی با وجود موتور روتاری دارای صدای بسیار کم حدود 48 دسی بل است که مزاحمتی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند.

راهنمای خرید بهترین کولر گازی 12 هزار  اجنرال

طراحی ظاهری

طراحی کولر گازی بسیار مهم بوده و به دلیل استفاده در فضای داخلی ساختمان باید از زیبایی کافی برخوردار باشد و تناسب خود را با هر دکوراسیونی هماهنگ سازد. کولر گازی 12000 اجنرال دارای دو قسمت جدا از هم است که به یکی از آن‌ها پنل داخلی می‌گویند که درون اتاق نصب می‌شود و دیگری یونیت خارجی نام دارد که در قسمت خارجی ساختمان و در بیرون نصب می‌شود.

ابعاد کولر گازی اجنرال 12 هزار کاملا استاندارد بوده و به صورت مناسبی ساخته ‌شده است تا یونیت داخلی فضای زیادی را اشغال نکند و به ‌راحتی به‌ صورت دیواری نصب گردد. این دستگاه با ظاهر زیبا و ابعاد استاندارد خود قابلیت استفاده در هر فضایی را برای کاربر فراهم کرده و زیبایی خانه و محل کار شما را چندین برابر خواهد کرد.

ویژگی‌های فنی کولر گازی 12000 اجنرال

موتور کولر گازی اجنرال 12 هزار دارای قدرت بسیار زیادی است که موجب شده دستگاه بتواند هوای خنک و همچنین هوای گرم را با قدرت و کیفیت بالایی پخش می‌کند و دمایی بسیار مطلوب و یکنواخت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه به کمک فن قوی می‌تواند باد را تا 10 الی 15 متر و در چهار جهت بالا، پایین، چپ و راست پرتاب و پخش نماید که این به معنای ایجاد دمای ثابت و یکنواخت در تمامی قسمت‌های محیط است.

این کولر گازی از نسل جدید اسپلیت‌های گازی کمپانی اجنرال بوده که محبوبیت بسیاری در بین کاربران پیدا کرده و علاوه بر قدرت خنک سازی بالا و مصرف کم انرژی دارای کارایی بالایی است که انتظار شما را به طور کامل برآورده می‌کند. این محصول با استفاده از موتور روتاری مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

موتور دستگاه ساختاری بسیار تخصصی داشته و به صورت کاملا حرفه‌ای کار خواهد کرد بنابراین در حین فعالیت و برای تولید هوای مطبوع کم‌ترین انرژی را مورد استفاده قرار می‌دهد و به این صورت موجب صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف انرژی در دستگاه می‌گردد. همین موضوع باعث شده تا کولر گازی اجنرال در رده مصرف انرژی A+++ قرار بگیرد که بهترین و بهینه‌ترین گرید مصرف انرژی است.

همانطور که گفتیم کولر گازی اجنرال 12 هزار از بهترین کمپرسور که روتاری است بهره می‌برد. روتاری بهترین موتور کولر گازی است که کیفیت بالایی دارد و می‌تواند موجب طول عمر و دوام بالای دستگاه شود. این موتور به راحتی خراب نمی‌شود و می‌تواند سال‌های طولانی بدون هیچ مشکلی کار کند و در صورت ایجاد خرابی نیز دارای تعمیری بسیار راحت و سریع است. از ویژگی‌های مهم این کمپرسور می‌توان به قدرت بالا و مصرف انرژی بسیار کم آن اشاره کرد که محبوبیت این دستگاه را افزایش داده است.

در ساخت کولر گازی 12 هزار اجنرال از انواع فیلترهای تصفیه هوا استفاده شده است زیرا سیستم‌های تهویه مطبوع علاوه بر خنک سازی محیط باید هوای سالمی را نیز به درون اتاق هدایت کنند تا هوایی سالم در محیط جریان داشته باشد. در سیستم‌های تهویه مطبوع برند اجنرال از فیلترهای جدیدی مانند Virus doktor ،plus master  وmeba  استفاده شده است.

هوای اطراف ما دارای انواع یون‌ها، گرد غبار و میکروب است که برای سلامتی بسیار مضر بوده و کودکان و سالمندان معمولا بیشتر در معرض این خطرات هستند. شما می‌توانید از این محصول که دارای فیلترهای دوگانه و آنتی باکتریال است استفاده کنید که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با خیال آسوده از قابلیت‌های آن استفاده نمایید.

راهنمای خرید بهترین کولر گازی 12 هزار  اجنرال

گاز مصرفی استفاده شده در این محصول گاز R410A است. این گاز هم با محیط زیست سازگار بوده و ضرر کمتری دارد و هم باعث خنک کنندگی بیشتری نسبت به گاز R22 می‌شود. از طرفی مقدار دمای پایین‌تری داشته و در نتیجه فرایند خنک سازی سریع‌تر صورت می‌پذیرد و در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌شود تا موتور دستگاه بتواند در سرعت‌های متغیر کار کند و مصرف انرژی برق را تا 73 درصد کاهش دهد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از کولرگازی اجنرال 12 هزار داشتن ریموت کنترل است که به کاربران امکان استفاده از راه دور و کنترل آسان دستگاه را می‌دهد. ریموت کنترل به خوبی در فاصله 10 متری از دستگاه کار می‌کند و امکان کنترل و تنظیم دستگاه را به کاربر می‌دهد.

دکمه on/off برای خاموش و روشن کردن دستگاه به کار می‌رود و با یکبار فشار دادن این کلید دستگاه براساس آخرین تنظیماتی که روی آن اعمال شده شروع به کار می‌نماید. کلیدsleep  موجود بر روی ریموت کنترل موجب فعال شدن حالت خواب دستگاه می‌شود و با فشار دادن مجدد آن نیز غیر فعال می‌گردد.

کلید mode نیز برای انتخاب نوع عملکرد بین سرمایش و گرمایش کاربرد دارد. در آخر می‌توان به قابلیت تنظیم دمای هوشمند در کولر گازی 12000 اجنرال اشاره نمود که طبق این قابلیت دستگاه به صورت اتوماتیک درجه دمای مورد نیاز کاربر را تشخیص داده و بسته به نیاز محیط آن را اعمال خواهد کرد.

قیمت بهترین کولر گازی اجنرال 12 هزار بانه

کولر گازی اجنرال در چند سال اخیر جزو پرطرفدارترین برندها در بین مصرف کنندگان ایرانی است. کارایی و کیفیت بسیار بالای این محصول کم مصرف با گرید انرژی A+++  از دلایل محبوبیت آن است. از طرفی قیمت بسیار مناسب و به صرفه قیمت کولر گازی 12 هزار اجنرال، آن را جزو پرفروش‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در بازار قرار داده است.

سخن پایانی

کولر گازی اجنرال 12 هزار یکی از محصولاتی است که توسط شرکت اجنرال ژاپن ساخته شده و دارای دو حالت سرمایش و گرمایش است. این کولر یکی از ظرفیت های 12000 است و برای خرید و قیمت انواع کولر گازی 12000 به این صفحه مراجعه کنید.

این محصول بسیار کم مصرف بوده و گرید انرژی A+++ دارد که به عنوان محصولی فوق العاده کم مصرف شناخته شده است. گاز موجود در این کولر گازی گاز R410 است که گازی بی‌خطر و کاملا سازگار با محیط و پیرامون است و در کل می‌تواند بهترین انتخاب برای فضاهایی با مساحت کم باشد.