اجتماعیاخبار کسب و کار

رستوران عراقی برتر دبی که حتما باید از آنها دیدن کنید

غذاهای عراقی یا به اصطلاح غذاهای بین النهرینی، و شهر دبی به دلیل تنوع جمعیتی که دارد، به آن تنوع فرهنگی غنی از تمدن ها و دانش هایی می دهد که از سراسر جهان آمده است، و سالانه مورد بازدید بسیاری قرار می گیرد. هدف از گردشگری، به ویژه از کشورهای جهان عرب، زیرا همیشه مشتاق است تا امکاناتی را فراهم کند که نیازهای مختلف ساکنانش را برآورده کند.

یکی از مهم ترین مناطق گردشگری دبی، رستوران های مجلل عربی است، زیرا امارت دبی شامل بهترین رستوران های عربی است که غذاهای شامی، عربی، اردنی و عراقی سرو می کنند و همچنین بهترین رستوران های آسیایی، هندی، پاکستانی و اروپایی را سرو می کنند. در این مطلب لیستی از بهترین رستوران های عراقی دبی را برای شما انتخاب کرده ایم که برای چشیدن غذاهای لذیذ عراقی چه توریست و چه ساکن امارت زیبای دبی باید حتما از آنها دیدن کنید.

بهترین رستوران های عراقی در دبی

غذاهای عراقی با طعم های لذیذ و تنوع منحصر به فردشان متمایز می شوند، بدون شک عراق مهد تمدن های پیشرفته در علوم و هنرهای مختلف از جمله هنر آشپزی بوده است.در دبی رستوران های عراقی متعددی وجود دارد که حتما باید آنها را امتحان کرد. برخی از آنها

یافتن رستوران‌های عراقی در دبی آسان است، زیرا تعداد زیادی از بهترین رستوران‌های عراقی متمایز وجود دارد که به خاطر تهیه لذیذترین غذاهای اصیل عراقی معروف هستند، زیرا جامعه عراقی مقیم دبی و بسیاری از دوستداران عربی اصیل را جذب می‌کنند. غذا و غذاهای عراقی که قدمت آن به بیش از 10000 سال می رسد و بسیاری از اماراتی ها و خارجی ها که می خواهند غذاهای لذیذ عراقی را امتحان کنند و از طعم لذیذ آن لذت ببرند نیز از آن بازدید می کنند. غذاهای عراقی لذیذ و مجلل زیادی وجود دارد، مانند مسگوف عراقی، ترشانا، قوزی، ماسموته، قیمه عراقی با برنج سفید با زعفران، کوفته عراقی خوشمزه با تاهین، برگ انگور به روش ضروری عراقی، و بسیاری دیگر.

رستوران عراقی برتر دبی که حتما باید از آنها دیدن کنید

رستوران عراقی صمد در دبی

لیست خود را با “رستوران صمد العراقی دبی” آغاز می کنیم، معروف ترین رستوران عراقی در دبی که مورد توجه بازدیدکنندگان است، این رستوران خوشمزه ترین غذاهای ماهی دبی را به روش عراقی سرو می کند، “صمد” شش گانه خود را عرضه می کند. شعبه هایی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین رستوران های عراقی در دبی و همچنین خارج از امارات در مسقط، کوالالامپور، بغداد و لندن در بریتانیا. اینستاگرام

این رستوران روبروی مرکز بیچ پارک پلازا، ساحل جمیرا، جمیرا و شعبه دیگری قرار دارد و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 01:00 بعد از نیمه شب کار می کند. 04 342 7887 | 04 342 7922

رستوران عراقی برتر دبی که حتما باید از آنها دیدن کنید

رستوران عراقی المسگوف

رستوران مسقوف عراقی در دبی یکی از بهترین رستوران های دبی است که نام این رستوران را از روش معروف تهیه غذا در عراق گرفته است که به دلیل اکثر رستوران های عراقی در دبی و همه جا معروف است، روش باستانی ماهی کبابی که قدمت آن به دوران سومری ها و بابلی ها برمی گردد، طبق نظر بسیاری از بازدیدکنندگانش بهترین رستوران عراقی دبی است و در امارات دارای سه شعبه در هر یک از پایتخت ها، ابوظبی، دبی است. و شارجه

این رستوران روبروی مرکز خرید الممزار، ابوحیل واقع شده است و همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 12:30 صبح: 04 297 2288 کار می کند.

رستوران عراقی برتر دبی که حتما باید از آنها دیدن کنید

رستوران عراقی کباب اربیل در دبی

اگر از علاقه مندان به کباب های عربی هستید که در سراسر دنیا به خاطر لطافت و طعم لذیذ آن شهرت دارند، حتما باید به یکی از بهترین رستوران های عراقی به نام کباب اربیل عراقی در دبی سر بزنید. اولین شعبه آن بیش از 30 سال پیش در شهر کرکوک عراق تأسیس شد، زیرا کباب اربیل تا به امروز مشتاق ارائه لذیذترین غذاها به روش سنتی عراقی بوده و همواره به دنبال ارائه تحقیرآمیزترین انواع غذاها بوده است. خدمات خود را به مشتریان خود ارائه کرد و به این ترتیب توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران های عراقی در دبی حفظ کند.

از معروف ترین غذاهایی که در رستوران کباب اربیل ارائه می شود می توان به صبحانه عراقی، پیش غذای سرد، پیش غذای گرم، شاورما عراقی، شیرینی، کیبه عراقی، غذای روزانه، کباب پز عراقی و بسیاری از غذاهای اصلی دیگر مانند ماهی، غذاهای دریایی، شیرینی و سردی اشاره کرد. و همچنین نوشیدنی های گرم این در پایتخت امارات متحده عربی، ابوظبی واقع شده است و شعب دیگر آن در سه منطقه مختلف دبی، کباب اربیل عراق – در جمیرا 2 گسترده شده است و همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 01:00 بعد از نیمه شب – 04 385 6684 فعالیت می کند. و “میران اربیل عراقی” – در خیابان الرقه دبی و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 01 بعد از نیمه شب – 04 269 1722 و “کباب عراقی اربیل” در المتینه دبی پذیرای مشتریان خود است و همه روزه کار می کند. از ساعت 10:00 صبح تا 01:00 بعد از نیمه شب – 0843 272 04.

رستوران عراقی شرقی در دبی

رستوران “Iraqi East” برای طرفداران موسیقی عراقی در حین صرف یک غذای لذیذ و برای کسانی که به دنبال یک رستوران موسیقی عراقی در دبی هستند، بهترین انتخاب است. هنرمندان عرب برای برگزاری کنسرت در فضایی زیبا عربی.

“رستوران عراقی شرقی در دبی” با دکوراسیون شرقی خود متمایز است که به فضای آن تجمل و ظرافت بیشتری می بخشد و آن را از سایر رستوران های عراقی در دبی متمایز می کند، به طوری که بازدیدکنندگان آن با خوردن لذیذترین غذاهای آماده، تجربه ای بی نظیر را تجربه می کنند. به روش اصیل عراقی

این رستوران در هتل متروپولیتن پالاس، خیابان مکتوم، دیره واقع شده و به صورت 24 ساعته – 044 205 1362 کار می کند.

برای اطلاعات بیشتر: سفر به دوحه؛ 12 دلیل جذاب برای سفر به دوحه

رستوران آگاتی

وقتی از ساحل لامر دبی صحبت می کنیم، معروف ترین و مجلل ترین رستوران های بین المللی باید به ذهنمان خطور کند و اگر به دنبال یک ناهار یا شام عراقی در ساحل زیباترین سواحل دبی هستید، حتما از آن دیدن کنید. رستوران «آقاتی» و باید اولین انتخاب شما باشد، به خصوص اگر بازدیدکننده ای برای تجربه گردشگری در دبی هستید، جایی که این رستوران به شما امکان می دهد لذیذترین، اصیل ترین و متنوع ترین غذاهای عراقی را بچشید که با کمال در دست تهیه می شود. از ماهرترین سرآشپزهای عراقی اینستاگرام

ویژگی این رستوران فضایی از آسایش و آرامش و لذت بردن از منظره فوق العاده «ساحل لامر دبی» است، همچنین به دلیل کیفیت خدماتش توسط کارکنان برجسته و در وسط آن یک درخت زیتون به چشم می خورد. در هنگام خوردن غذا به شما احساس اطمینان می دهد.

این رستوران در La Mer، جمیرا 1 واقع شده است و از ساعت 10:00 صبح تا 12:00 نیمه شب (یکشنبه – چهارشنبه) / 10:00 صبح تا 12:30 صبح (پنجشنبه – شنبه) – 800 2442884 کار می کند.

رستوران عراقی العظیم در دبی

در نهایت به شما توصیه می کنیم از یکی دیگر از بهترین رستوران های عراقی دبی دیدن کنید، رستوران «عظیم عراقی» که غذاهای لذیذی از غذاهای عراقی سرو می کند که نشان دهنده میراث عراقی مشتریانش است، مانند ماهی معروف ماسگوف و گوشت کبابی. .

رستوران العظیم همچنین با دکوراسیون مجلل خود که غرور فرهنگ اصیل عرب عراق را برجسته می کند، متمایز است و اکثر بازدیدکنندگان آن را یکی از بهترین رستوران های عراقی در دبی می دانند. این رستوران در خیابان الریگا، دیره واقع شده است و همه روزه از ساعت 09:30 صبح تا 04:00 صبح 04 297 0526 کار می کند.

همچنین بسیاری از رستوران های عراقی برجسته در دبی وجود دارند که غذاهای خوشمزه دیگری را به روش سنتی عراقی ارائه می دهند، بنابراین به شما توصیه می کنیم که آنها را جستجو کنید و با جستجوی رستوران های دیگری که نوید کمال را می دهند و به شما احساس می کنند که در آن هستید، به یکی از این رستوران ها سر بزنید. قلب عراق با فضای جذابش، و اینکه تجربه شما به هیچ رستورانی محدود نمی شود، تنها یک عراقی معروف در دبی است.

منبع: موعود