اجتماعیاخبار کسب و کار

باربری غرب تهران صداقت بار

حمل اثاثیه منزل غرب تهران

در اتوبار و اسباب کشی باربری غرب تهران؛ اگر خودتان کار اسباب کشی را انجام می‌دهید یا قصد دارید حمل اثاثیه منزل خود را بدون بسته‌ بندی به یکی از باربری های غرب تهران بسپارید، نکات زیادی در مورد نحوه حمل اثاثیه منزل، بسته‌بندی و اسباب کشی وجود دارد. حتماً توصیه این است که از باربری های مجاز حمل بار و اثاثیه منزل غرب تهران استفاده کنید. ‌آن‌هایی که در اصناف کشور ثبت شده باشند.

کسانی که اسباب کشی انجام داده ولی از خدمات حمل اثاثیه غرب تهران  راضی نیستند می‌توانند برای شکایت به اتحادیه باربری تهران مراجعه کنند. کارگر حمل اثاثیه منزل غرب تهران برای جابجایی وسایل سنگین مثل یخچال ساید مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشترین تقاضای کارگر اسباب کشی در شهرک غرب تهران است. قیمت باربری و هزینه کارگر در باربری های غرب تهران برای سه ساعت ۱۵۰ هزارتومان به بالا به اضافه هزینه رفت و آمد هست.

باربری غرب تهران صداقت بار

باربری ارزان غرب تهران

باربری ارزان قیمت در غرب تهران به آن شرکتی گفته می‌شود که کاملاً طبق تعرفه‌های مصوب اتحادیه قیمت‌گذاری می‌کند و هیچ هزینه اضافی از مشتریان نمی‌گیرد. البته بسیاری از باربریها به مشتریان خود در بسیاری از مواقع سال تخفیف‌های مناسبی می‌دهند. برای پیدا کردن باربری ارزان در تهران از پایانه باربری تهران استفاده کنید. تا قیمت‌ کمتری دریافت کنید. وقتی اسباب کشی بین شهری دارید و به اتوبارهای سطح شهر زنگ می‌زنید و ماشین درخواست می‌‌کنید.

خود اتوبار ماشین ندارد بلکه از پایانه می‌گیرد. پس در این صورت هم پورسانت اتوبار اضافه می‌شود و هم کمیسیون پایانه. یعنی هزینه دوبل. و در محاسبه هزینه باربری شما ۲ کمیسیون پرداخت می‌کنید. پس اگر مستقیماً به باربری‌های پایانه زنگ بزنید پورسانت اتوبار حذف می‌شود و ماشین ارزانتری برای اسباب کشی غرب تهران گیر می‌آورید.

نیسان بار غرب تهران

اگر به دنبال نیسان بار غرب تهران یا نیسان تلفنی هستید، قیمت نیسان بار ۲۵۰ هزارتومان است. قیمت نیسان برای مسیرهای طولانی مثلاً از غربی‌ترین نقطه به شرقی‌ترین نقطه تهران ۵۰ هزارتومان افزایش پیدا می‌کند. در کنار نیسان، وانت بار درون شهری غرب و وانت بار بین شهری غرب ارائه می‌شود. قیمت وانت بار داخلی تهران از مبدا غرب بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزارتومان هست. برای وانت بار ارزان غرب تهران از وانت بار اینترنتی استفاده کنید. قیمت وانت بار اینترنتی می‌تواند تا ۵۰ درصد از وانت بارهای سنتی ارزان‌تر باشد.

باربری شهرک غرب تهران

باربری شهرک غرب تهران و باربری شهران در کنار سعادت آباد مهمترین خدمات باربری در این منطقه است. برای دریافت خدمات باربری در شهرک غرب  (قدس) می‌توانید با شماره‌های بالا تماس بگیرید. در کنار شهرک غرب درخواست بالای اسباب کشی متعلق به محله‌ی پونک است. همچنین باربری صادقیه در کنار باربری جنت آباد جزو خدمات باربری در غرب تهران هستند. به خاطر گسترش شهر و تبدیل شدن مناطق شمالی به غربی، خدمات باربری در شمال هم ارائه می‌شود.

باربری غرب تهران به شهرستان

باربری غرب تهران به شهرستان یا باربری بین شهری غرب تهران  بیشتر توسط نیسان روباز و خاور مسقف انجام می‌شود. هزینه حمل اثاثیه منزل بین شهری طبق نرخ اتحادیه بین شهری محاسبه می‌شود. مثلاً برای ۱۴۰۱ هزینه نیسان از تهران به مشهد برابر ۱.۹۰۰ هزارتومان و خاور ۴.۳۰۰ هزارتومان است. برای باربری به شمال (چالوس) این مقدار ۱.۳۰۰ هزارتومان برای نیسان و ۳.۳۰۰ هزارتومان برای خاور تغییر می‌شود.

ارسال انواع کامیون سنگین تک و جفت و تریلی کفی و ترانزیت از خدمات حرفه‌ای در باربری بین شهری است. باربری بین شهری غرب تهران از طریق پایانه باربری تهران صورت می‌گیرد. البته  غرب تهران پایانه حمل بار دربستی ندارد و برای ارسال بار و اثاثیه منزل باید به پایانه باربری جنوب تهران مراجعه کنید. ولی برای ارسال خرده بار همچنان می‌توانید از ترمینال مسافری آزادی یا ترمینال غرب استفاده کنید. شما می‌توانید برای ارسال خرده بار به شهرستان با انبار شرکت‌های عصر ایران، همسفر، کالارسان، انبارمرکزی، حافظ یا تعاونی ۱ تا ۱۵ تماس بگیرید.

باربری بین شهری غرب تهران

حمل بار به شهرستان از غرب تهران شامل اثاثیه منزل و مصنوعات چوبی و اقلام صنعتی باشد. نسبت به حجم بار و ظرافت اثاثیه منزل یکی از سه نوع وسیله وانت، نیسان یا خاور را انتخاب میکنیم. وانت بار مربوط به اقلام ظریف میشود که احتمال شکستنش زیاد است. مانند لوستر و کریستال و شیشه و شکستنی که کمک فنر نرم می‌طلبد. نیسان برای این مربوط به اقلامی است که در صورت ابخوردگی مشکلی برایش پیش نیاید. حمل بار نیسان به شهرستان میتواند یک دست مبل و یا کارتن ظرف نشکن باشد. خاور مسقف شامل تمام اقلام لوازم منزل می‌شود و حمل بار خاور به شهرستان توجیه پذیر کرده است.

بار کابینت: این نوع بار در محدوده غرب تهران دقیقا کن و باغ فیض و حصارک به شکل وسیعی جریان دارد. نیسان با بار کابینت میتواند حداکثر 1500 کیلوگرم را برای حمل بار نیسان به شهرستان جابجا نماید. اگر به لحاظ هزینه ای مشکلی برای مصرف کننده نداشته باشد، مطمئن ترین ماشین حمل بار کابینت به شهرستان حمل بار با خاور مسقف است.

بار صنایع مفتولی: این بار که معمولا شامل گل نرده فرفورژه میشود از شاداباد تا کن و…..ا اگر وزن بار تا یک و نیم تا نهایت زیر دو تن با حمل نیسان به شهرستان کزینه مناسب است. از دو تن تا چهار تن دقیقا باید حتما حمل بار خاور روباز به شهرستان انجام دهد. و برای وزن بالاتر کامیون و تریلی انجام میپذیرد.

لوازم تراکتور: پایین از آزادی و محدوده شیر پاستوریزه مرکز لوازم یدکی تراکتور و لیفتراک است. و حمل با نیسان در صورت مجاز بودن وزن ان ارزان ترین گزینه است.

لوازم یدکی: حمل بار نیسان و خاور صورت می‌پذیرد.

بار روغن ماشین: این بار که بورس قدیمی ان در بلوار گلها تهرانسر حمل آن با نیسان به شهرستان است. و با دلایل مشابه حمل بار با خاور مسقف هم پر متقاضی است.

بار شکلات و کیک و شیرینی: وجود کارخانه جات در جاده مخصوص از فرمند تا ویتانا و سایر برند ها در غرب تهران حمل با نیسان به شهرستان بسیار توجیه دار است. حمل بار با خاور مسقف با توجه به بارندگی گزینه مناسبی است.

بار تره بار: اگر بگویم از غرب تهران تره باری مانند توت کن و خرمالو کن و شاه توت و … به شهرستان منتقل میشود و باعث رونق حمل بار نیسان است.

اسباب کشی غرب تهران

یکی از مناطق پر جمعیت در تهران ، مناطق غربی آن می باشد. با توجه به وسعت این منطقه نیاز به شعبات مختلف باربری جهت بر طرف سازی نیاز مشتریان در هنگام اسباب کشی می باشد.به طور مثال اگر قصد انجام اسباب کشی و جابجایی از منطقه سعادت آباد تهران را داشته باشید نیاز به یک شرکت باربری فعال در این محدوده دارید. باربری سعادت آباد می بایست به صورت تخصصی در این محدوده از شهر تهران به صورت فعال اقدام به ارائه خدمات باربری به مشتریان خود نماید.

شرکت های باربری بر اساس میزان تقاضای مشتریان خود در مناطق مختلف شهر تهران دارای شعبات فعال می باشند.اگر تهران را به 5 ناحیه اصلی شمال ، شرق ، غرب ، جنوب و مرکز تقسیم بندی نماییم ، اتوبارها می بایست در تمامی این مناطق شعبات دایر و فعالی را در اختیار داشته باشند. باربری غرب تهران با توجه به وسعت این منطقه یکی از مهم ترین شعبات باربری تهران محسوب می شود.

این بدین معناست که در صورتی که محل سکونت شما بلوار فردوس باشد ، می بایست شعب فعال باربری فردوس در محدوده آماده ارائه خدمات به مشتریان این محله باشد و جهت انجام اسباب کشی در این محله نیاز به سایر شعبات نزدیک به آن نباشد. این موضوع یکی از مهم ترین مسائل برای انتخاب یک شرکت باربری ایده آل می باشد.

تاریخچه باربری غرب تهران

با وسعت گرفتن شهر نشینی و وسعت خود شهر تهران که امروزه به ابرشهر تهران معروف شده نیاز یه جابجایی و حمل و نقل نیز به شدت احساس گردید و وسعت یافت. طبعاً در غرب تهران وجود این باربری احساس گردید و اولین باربری غرب تهران طوس بار بوده که حدود بیش از نیم قرن سابقه داشته و با مدیریت مرحوم ناصر فرد حبیبی تاسیس شد. تمام ماشین های طوس بار از فولکس گرفته تا ماشین های خاور روباز تمام دارایی یک باربری بود. و اوایل خبری از کارگر ماهر نبود. و باربری غرب تهران هم بدون کارگر به کار ادامه می‌داد و اکثر خانواده‌ها با تهیه یک قابلمه ابگوشت و دعوت فامیل نبود کارگر را جبران می کردند.

با گذشت زمان و احساس نیاز به نیروی ماهر، نیروی انسانی فاکتور دوم همه باربری ها شد و با بالا رفتن تقاضا تعداد باربری غرب تهران پسران مرحوم ناصر خان حبیبی نیز به شغل پدر کشیده شدن و گیتی بار سعید فرد حبیبی در سال ۱۳۴۴ متولد شد. چندی  بعد هم آسیابار و سعادت اباد بار و آبی بار تماما متعلق به فرد حبیبی شد و کمتر از ده سال ابتدا غرب و بعد شمال تهران را بسان نیروهای نظلامی به تصرف خود در آوردند. تمام باربری غرب تهران به این خانواده متعلق گردید.

بعد از چند وقت مکانیک ماشین های خاور این خانواده به فکر تاسیس یک باربری افتاد. و بدنبال اضافه شدن یک باربری غیر حبیبی به نام “باربری غرب” متعلق به اقای فدایی مکانیک خاندان حبیبی به جرگه باربری داران پیوست. درآمد بالا و همچنین کننده بودن ایشان باعث شد که بابری غرب تهران تنها نباشد و اتوبار فرحزاد را دایر کرد.

 بعد از گذشت چند سال اتوبار جنت اباد بوجود آمد  که بنده (حمید عسگری) به عنوان دفتر دار در این باربری در غرب تهران (که الحق بیشترین بار رو داشت) مشغول بکار شدم. بعد از گذشت چند سال تعداد باربری غرب تهران به ازای هر خیابان شهرداری آخر اسم تعین شده یه کلمه بار اضافه می‌شد و تبدیل به یک باربری می‌شد. حالا با مجوز یا بی مجوز فرقی نمی‌کرد. تمام کارگران باربری های قدیم با خرید یک خاور و دو خط ثابت تبدیل به اتوبار می‌شدند.  هر روز باعث بی رونقی این کار می‌شد، بطوری که بالای نود درصد قدیمی ها از این شغل فرار کرده و عطایش را به لقایش می‌بخشیدند.

امروزه نیروی کار مهمترین رکن باربری و به تبع آن باربری غرب تهران است. در مقام مقایسه کافی است بدانیم که دو دهه پیش یک سرویس حمل و نقل کرایه ماشین شش برابر اجرت یک کارگر بود.  حال آنکه الان در حال خوب کرایه ماشین جداکثر سه برابر اجرت کار گری ست. لیست باربری‌های دیگر غرب تهران به شرح زیر است. این‌ها باربری هایی است که حداقل در یک دهه گذشته فعال بوده است.

  • صداقت بار
  • هاشمی بار
  • اتوبار آزادی
  • اتوبار صادقیه
  • تانیش بار
  • اتوبان حکمتان
  • ارزان بار غرب
  • اتوبار شهر زیبا
  • تک بار شهر زیبا
  • اتوبار نیایش
  • اتوبار شهران
  • پونک بار
  • اتوبار نور
  • گلستان بار جنت
  • اتوبار شقایق
  • اتوبار ایران پارس
  • اتوبار قدس
  • اتوبار مخابرات
  • اتوبار شهر
  • اتوبار چمران
  • اتوبار جیحون بار
  • اتوبار دامپزشکی
  • اتوبار نواب
  • اتوبار جمهوری
  • سحر بار