اجتماعیاخبار کسب و کار

خرید ساعت تبلیغاتی دیواری

کسب و کارهای مختلف برای تبلیغ و به دست آوردن مشتریان بیشتر، هدایای تبلیغاتی را در زمان های خاصی از سال تحت قالب هدیه تبلیغاتی در بین مخاطبان و مشتریان خود یا عموم مردم توزیع می کنند. لذا از آنجائیکه بر روی آنها کار تبلیغاتی صورت گرفته است، این می تواند به توسعه برندینگ هر یک از کسب و کارهای اهدا کننده اش بیانجامد. همچنین در میان انواع هدایای تبلیغاتی، برخی چون ساعت تبلیغاتی دیواری از بازده  تبلیغاتی بالاتری برخوردارند که این می تواند به بهبود عملکرد تبلیغات کسب و کارهای مختلف منتهی شود.

خرید ساعت تبلیغاتی دیواری

قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی

 در واقع ساعت تبلیغاتی دیواری از مدل ها و گزینه های مختلفی تشکیل یافته اند که می توانید با ارزیابی مدل های مختلف آن که دارای تنوع قیمتی گسترده ای نیز از ارزان تا میان قیمت و گران قیمت هستند، متناسب با سلیقه یا جیب و بودجه تبلیغاتی خود دست به انتخاب بزنید.

خرید ساعت تبلیغاتی دیواری

چاپ ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی دیواری در هر محل کار، خانه، اداره یا محل زندگی کاملا مورد نیاز هستند. برای ارزیابی زمان و عمل کردن بر اساس آن، یک ساعت تبلیغاتی دیواری باید روی دیوار باشد. در بیمارستان ها، مدارس، فرودگاه ها، کافی شاپ ها و هرجای دیگری که قابل تصور باشد، ساعت تبلیغاتی دیواری را خواهید دید که تبلیغاتی بر روی آنها قرار دارد و توجه شما را به خود جلب می کند.

تماس با شرکت هدایای تبلیغاتی گیفتو به شماره 5 رقمی 63429-021 یا وب سایت www.gifto.biz

خرید ساعت تبلیغاتی دیواری

 این ساعت ها که به عنوان یک ساعت تبلیغاتی دیواری طراحی شده اند به نمایش زمان برای کسانی که به‌ اطلاع یافتن از آن احتیاج دارند می پردازند. امروز بدون استفاده از زمان نمی توان برنامه ریزی های دقیق انجام داد و در کار و زندگی روزمره موفق بود. لذا هر محصولی که به نوعی به نمایش زمان می پردازد، محصولی بسیار پرکاربرد خواهد بود.

ساعت تبلیغاتی دیواری در دو نوع آنالوگ (عقربه ای) یا دیجیتال تولید می گردند و طراحی آنها اعم از دایره ای، چهارگوش، مثلثی، فانتزی و… بسیار متفاوت و گسترده است. همچنین برای ساخت ساعت تبلیغاتی دیواری از انواع مواد و متریال چون فلز، پلاستیک، شیشه، چوب و… بهره برده می شود.

 رنگ بندی ساعت تبلیغاتی دیواری نیز بسیار گسترده است و این باعث می گردد تا سلیقه های بیشتری را با خود همراه سازند. به علاوه مهمترین بخش ساعت تبلیغاتی دیواری، تبلیغاتی است که بر روی آنها صورت می پذیرد. این تبلیغات در صورتی که حرفه ای و بدون نقص باشد می تواند به توسعه برندینگ و تبلیغات موثر بیانجامد اما در صورتی که این تبلیغات بی کیفیت باشد، ممکن است نتیجه معکوسی داشته باشد و به نام و برند شما آسیب برساند.

از اینرو برای سفارش هر یک از ساعت تبلیغاتی دیواری با قیمت های مناسب و انجام تبلیغات حرفه ای و تخصصی بر روی آن می توانید به شرکت هدایای تبلیغاتی گیفتو مراجعه نمایید تا بهترین و مناسب ترین این محصولات را از بین بیش از ۱۰۰ مدل ساعت تبلیغاتی دیواری، متناسب با سلیقه و هزینه ای که برای تبلیغات کسب و کار خود در نظر گرفته اید سفارش دهید.

خرید ساعت تبلیغاتی دیواری

خرید ساعت تبلیغاتی دیواری از نظر تبلیغات شرکتی و فعالیت های تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است. این ساعت ها که عموما به عنوان اقلام تبلیغاتی تهیه می شوند و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند، به دلیل ماندگاری بالا نیز در اولویت قرار دارند. این قبیل ساعت های تبلیغاتی در سطوح کیفی مختلف و با جنس ساخت های متنوع ارائه می شوند و به جهت طول عمر بالایی که دارند، در انجام تبلیغات بلند مدت به یکی از گزینه های مطلوب بدل گشته اند. آنها می توانند به واسطه تبلیغاتی که بر رویشان چاپ یا حکاکی می شود، به بهترین نحو نام و برند اهداء کننده اش را منعکس کنند. همچنین محدوده استفاده از این ساعت ها بسیار گسترده است. دارای قابلیتی چون نمایش زمان هستند که می توان از آنها در مدارس، محل کار، کلاس های درس، خانه ها، مشاغل کوچک، ادارات، سازمان ها و… استفاده نمود.

با اینحال در خرید ساعت تبلیغاتی دیواری نباید عجله کرد بلکه باید در انتخاب آن هوشمندی به خرج داد. این هوشمندی می تواند در انتخاب طرح و مدل یا جنس ساخت و حتی رنگ بندی ساعت تبلیغاتی دیواری باشد. مثلا فکر کنید می خواهید به مدارس و آموزشگاه های دخترانه، ساعت تبلیغاتی دیواری هدیه بدهید، قطعا ساعت های فانتزی و شیک با رنگ بندی های شاد، بهتر از ساعت های مدل های ساده با رنگ بندی های مشکی و سفید جلب توجه خواهد کرد. و بالعکس وقتی می خواهید به شرکت ها یا سازمان ها و ادارات، ساعت تبلیغاتی دیواری هدیه بدهید، معمولا طرح های ساده به صورت مربع و دایره یا مستطيل با رنگ بندی های مشکی و سفید و حتی طلایی و نقره ای بهتر خواهد بود. اصولا ساعت تبلیغاتی دیواری نقش موثری در بهبود استراتژی بازاریابی از طریق هدیه تبلیغاتی دارد.

موضوع مهم دیگری که در خرید ساعت تبلیغاتی دیواری مطرح است، عمومیت استفاده از آن است. ساعت های دیواری با نصب در اتاق یا سالن محل کار و خانه، زمان را که یک نیار عمومی است برای همه نمایش می دهند. از اینرو تبلیغات صورت گرفته بر روی آنها برای همه کسانی که در آنجا حضور دارند یا به آنجا تردد می کنند قابل مشاهده است. با این حساب حتی یک ساعت تبلیغاتی دیواری چند ده هزارتومانی می تواند در بین افراد بیشتری نقش تبلیغاتی داشته باشد.

امروز کسب و کارهای مختلف با کمبود بودجه برای تبلیغات مواجه هستند، از اینرو به دنبال راه هایی هستند که بتوانند این کمبود را با تبلیغات به صرفه تر و دارای برد تبلیغاتی بالا جبران کنند. خرید ساعت تبلیغاتی دیواری می تواند یک راهکار باشد. چراکه هر ساعت تبلیغاتی دیواری می تواند زمان و تبلیغات را برای طیف وسیعی از افراد به نمایش بگذارد که در مقایسه با محصولات تبلیغاتی چون قلم و خودکار یا لیوان که استفاده شخصی دارند و صرفا یک نفر از آنها استفاده می کند، از برد تبلیغاتی بالایی برخوردار است.

بر این اساس در وب سایت مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو بیش از ۱۰۰ مدل ساعت تبلیغاتی دیواری عرضه شده است تا هر یک از کسب و کارها که تمایل به انجام تبلیغات با بازدهی بالا دارند، به آن مراجعه کرده و از این مجموعه بی نظیر بهره مند گردند. مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو تمام همت خود را بر آن داشته تا تجربه خوبی از خرید ساعت تبلیغاتی دیواری را برای شما فراهم آورد.