استان ها

?? موضع گیری نابخردانه پارلمان اروپا برای ما اهمیتی ندارد، سپاه قدرتمند است

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیتر نیوز از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران که در محل سپاه قزوین برگزار شد ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه پارلمان اروپا اظهارداشت: سپاه خود را خدمتگزار مردم می داند و جان خود را فدا می کند تا امنیت کشور آسیب نبیند.

وی بیان کرد: در حوادث اخیر نیروهای سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی برای صیانت از جان مردم و تامین امنیت هزینه دادند و دهها شهید و مجروح برای استقرار امنیت تقدیم کردیم و همچنان در این مسیر جدی هستیم.

سردار آتانی تصریح کرد: انسانهای زیادی در معرض گلوله و چاقو و جراحت قرار گرفتند تا مردم آسیب نبینند و بهترین فرزندان این کشور شهید و زخمی شدند تا مردم در آرامش باشند. 

photo_2023-01-26_16-33-15

فرمانده سپاه استان قزوین افزود: نسخه جدید حماقت دشمن حمله به سپاه بود و ما خوشحالیم که همچنان مورد غضب دشمن هسیتم و اگر روزی تمجید شویم باید شک کنیم و نگران باشیم.

آتانی گفت: کار دشمنان احمق ما یک طنز خنده دار است و آنها که از زمان پیدایش کشورشان، هنرنمایی در دو جنگ جهانی است و آمار کشته های دو جنگ و آسیب رساندن به یک نسل در ژاپن ماحصل خوی تروریستی آنهاست امروز از ترور صحبت می کنند اما به نظر می رسد فرصتی مهیا شد تا به تاریخ نویسان بگوییم یک بار دیگر به گذشته برگردید و عملکردها را ببینید.

photo_2023-01-26_16-33-25

این فرمانده نظامی اظهارداشت: در این 40 ساله اخیر مدعیان حقوق بشر را دیدیم که چگونه به بهانه مبارزه با تروریسم وارد افغانستان شدند و چه بلایی بر سر مردم آوردند در حالی که به استناد آمار خودشان خدماتی که ایران به اتباع بیگانه ارائه کرده 11 برابر دیگر کشورها بوده است.

سردار آتانی اضافه کرد: دشمنان به سپاهی حمله کردند که رئیس جمهور احمق آمریکا در رسانه خود با غرور گفت من دستور ترور سلیمانی را صادر کردم و این افتضاح برای آنها کافی است تا ادعای مبارزه با تروریسم را نداشته باشند.

سردار آتانی گفت: برای ما هیچ ارزشی ندارد که دشمنان فرماندهان سپاه را تحریم کنند یا نکنند زیرا آنها در مقابل سپاه  عددی نیستند و از طریق رسانه ها اعلام می کنیم که بالاترین و مهمترین راهبرد سپاه فدا کردن جان خود برای مردم است.

Capture

اعزام 4 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه به برنامه ریزی برای اعزام گروههای مختلف مردم به اردوی راهیان نور اشاره کرد و اظهارداشت: همه ساله برنامه ریزی مدونی برای برگزاری اردوهای راهیان نور صورت می گیرد تا علاقمندان به در سفر به کربلای ایران با ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند.

وی بیان کرد: امسال برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور برنامه ریزی شده که کاروانهای دانش آموزی زودتر از سایر گروهها عزیمت خواهند کرد.

سردار آتانی بیان کرد: برای اعزام 4 هزار دانش آموز در استان برنامه ریزی کرده ایم که در گام اول 1200 نفر اعزام می شوند و تا پایان امسال مابقی افراد پیش بینی شده را راهی این سفر معنوی خواهیم کرد.

راهیان+نور

وی اظهارداشت: سپاه همیشه برنامه های خود را در قالب یک برنامه ریزی سه جانبه هماهنگ می کند و قرار است با خود مردم برای مردم کار کنیم لذا بخشی از هزینه ها توسط خانواده ها، بخشی به صورت آورده سپاه و بخشی از سوی دستگاهها تامین می شود.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهارداشت: در سال گذشته بهترین استان در اعزام راهیان نور بودیم و در کنار تدارک اتوبوس برای انتقال علاقمندان ، برخی خانواده ها درخواست عزیمت با خودروی شخصی داشتند که در این زمینه نیز مساعدت و همکاری لازم صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در سال قبل 200 خانواده با خودروی شخصی به اردوی راهیان نور رفتند و از سوی سپاه استان برای اسکان و تامین نیازهای آنها همکاری لازم صورت گرفت و امسال هم هر خانواده تمایلی به این کار داشته باشد مساعدت می کنیم.

سردار آتانی اظهارداشت: در ایام دهه فجر برنامه های متنوعی از سوی سپاه تدارک دیده شده که بایستی کارهای هنرمندانه ومبتکرانه هم داشته باشیم.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات رالی از برنامه های امسال است و در کنار آن از کتاب «لبخند من» از زندگی شهید الیاس چگینی رونمایی می شود.

photo_2023-01-26_16-35-34

آتانی گفت: در زمینه خلق آثار ادبی از زندگی شهدا باید بهتر عمل کنیم و برخی سوژه های قزوین بی بدیل است و می توانیم در خصوص نقش بازاریان مومن که در یک روز 1500 کامیون پشتیبانی به جبهه ها اعزام کردند کتب متعددی بنویسیم.

سردار آتانی تصریح کرد: نشان دادن ویژگی های چهره های شاخص استان از جمله شهید بابایی، لشکری، رجایی، حسن پور و مرحوم ابوترابی ها می تواند در صیانت از فرهنگ دفاع مقدس موثر باشد.

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف