فرهنگ و هنر

? کاریکاتورهایی از چهره هنرمندان روی دیوار می روند

مسعود شجاعی طباطبایی، داور رشته کارتون و کاریکاتور جشنواره هنرهای تجسمی فجر از برگزاری نمایشگاهی با عنوان «لبخندآفرینان جهان» در این دوره از جشنواره خبر داد.

مسعود شجاعی طباطبایی ـ داور جشنواره هنرهای تجسمی فجر ۱۴۰۱ ـ در گفت‌وگویی با تیتر نیوز می‌گوید: بخش کاریکاتور نیز همچون سایر رشته‌ها امسال به صورت آزاد برگزار شده است و محدودیتی در طرح‌ها و موضوعات وجود ندارد. همچنین بخشی از آثار دریافت شده، مربوط به طراحی چهره هنرمندان می‌شود.

او کیفیت آثار شرکت کننده در این دوره از جشنواره را بهتر از سال قبل ارزیابی می‌کند و می‌گوید: آثار، درجه یک و از بهترین‌ها هستند. در این دوره، هم جوانان و هم چهره‌های پیشکسوت حضور دارند و اتفاق خوبی رقم خواهد خورد.

او با بیان اینکه قرار است اتفاق خوبی در رشته کارتون و کاریکاتور جشنواره فجر رخ دهد، درباره یکی از بخش این رشته بیان می‌کند: ما بخشی با عنوان «لبخندآفرینان جهان» در نظر گرفته ایم که منتخبی از آثار بهترین هنرمندان است؛ بنابراین می‌توان گفت بخش پرجاذبه‌ای برای قسمت جنبی نمایشگاه خواهیم داشت که کیوریتوری آن نیز بر عهده خودم است. این نمایشگاه قرار است در طبقه سوم فرهنگستان هنر برگزار شود.

در این زمینه بخوانید:

به گزارش تیتر نیوز، آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز جمعه ـ هفتم بهمن ماه ـ ساعت ۱۷ در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.

کاریکاتورهایی از چهره هنرمندان روی دیوار می روند

انتهای پیام