آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع تعمیرگاهی در شمال شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک مجتمع ساختمانی در شمال شرق تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با تیتر نیوز وی درباره جزئیات این حادثه گفت: حدود ساعت 20:36 سه شنبه شب یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع ساختمانی در سمانه 125 گزارش شد که حامل تجهیزات تنفسی، تانکر آب … به محل حادثه اعزام شد. واقع در مسیر بزرگراه شرق به غرب شهید بابایی بعد از خیابان همگان.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: آتش نشانان پس از اولین تماس ظرف مدت چهار دقیقه در محل حاضر شدند که با حضور در یکی از ساختمان های این مجموعه آتش سوزی به وقوع پیوست. مساحتی حدود 600 متر مربع این سازه کاملا قابل اشتعال می باشد. همچنین انبوهی از لوازم یدکی نگهداری، روغن موتور در مجاورت… اگر آتش به آنجا سرایت می کرد، فضا کاملاً در شعله های آتش می سوخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه چندین خودرو در این محل ساختمانی حضور داشتند، گفت: پس از آتش سوزی خودروها از محل خارج شدند اما متاسفانه دو خودرو شامل یک دستگاه خودرو گل و یک مزدا 3 خودرویی که در این محل ساخت و ساز بودند قرار بود در آتش بسوزند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان ابتدا آتش را مهار و از سرایت آن به نقاط دیگر جلوگیری کردند، گفت: پس از دقایقی در حالی که عملیات اطفای حریق در حال انجام بود، شعله های آتش به طور کامل مهار و خاموش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت اما خسارات ناشی از این آتش سوزی بسیار زیاد بود، گفت: سقف این بنا نیز از نوع شیروانی بود، هرچند آسیبی ندیده بود، اما به دلیل شدت آتش سوزی، تغییر وضعیت داد و در آستانه ریزش قرار گرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: تا حوالی ساعت 12:30 گروهی از آتش نشانان برای اطفای حریق در این محل به ماموریت خود ادامه دادند و پس از آن محل حادثه به طور کامل ایمن سازی شد و عوامل دخیل و مالکان تحویل داده شدند.به ایستگاه بازخواهد گشت.

به گفته دولت، گروهی از کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اقدامات خود را برای یافتن علت حادثه آغاز کرده اند.

آتش سوزی گسترده در یک مجتمع ساختمانی در شمال شرق تهران

آتش سوزی گسترده در یک مجتمع ساختمانی در شمال شرق تهران

آتش سوزی گسترده در یک مجتمع ساختمانی در شمال شرق تهران

آخرین پیام