فرهنگ و هنر

? تمدید کنسرت لیان و بلیت های ۶۰۰ هزار تومانی فرزاد فرزین

? تمدید کنسرت لیان و بلیت های ۶۰۰ هزار تومانی فرزاد فرزین

اکنون که تنها یک شب از اجراهای سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر باقی مانده است، خوانندگان پاپ برگزاری کنسرت‌های خود را در تهران و شهرستان‌ها نوید می دهند و بدین ترتیب خوشبختانه چراغ کنسرت ها البته در حوزه پاپ خاموش نخواهد شد؛ اما مسئله‌ای که در این بین قابل توجه است، قیمت‌گذاری این کنسرت‌هاست؛ در حال حاضر اجرای فرزاد فرزین در تهران تا سقف قیمت ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و کنسرت زانکو در کیش هم به قیمت ۸۰۰ هزار تومان فروخته خواهد شد.

به گزارش تیتر نیوز، در روز پایانی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر تنها دو کنسرت مجید رضوی و رضا بهرام در دو سانس ۱۹ و ۲۲ به روی صحنه می‌رود.

پس از اتمام جشنواره، کنسرت‌های دیگری هم در تهران و شهرستان‌ها به روی صحنه می‌روند که البته این امر با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی که به هنرمندان موسیقی و سایر فعالان صنعت موسیقی وارد شد، جای خوشحالی دارد. اما مسئله‌ای که جای نگرانی دارد، افزایش قابل توجه نرخ کنسرت‌هاست که البته از سوی کنسرت گذاران چنین توجیه می شود که با توجه به نرخ هزینه ها در شرایط فعلی، راه دیگری پیش روی آنها نبوده است.

بلیت های ۶۰۰ هزارتومانی کنسرت فرزین در تهران

هرچند تا امروز در بین کنسرت های تهران، عمده قیمت‌گذاری بلیت تا سقف ۵۰۰ هزار تومان بوده است ولی فرزاد فرزین کنسرت پیشروی خود را با بلیت هایی تا سقف ۶۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رساند.

همچنین «زانکو» پس از اجرای قبل از جشنواره اش، حالا قیمت بلیت کنسرت جدیدش در جزیره کیش را تا سقف قیمت ۸۰۰ هزار تومان تعیین کرده است و این در حالی است که دیگر خوانندگان پاپ، کنسرت‌های خود را تا سقف قیمت ۷۰۰ هزار تومان در این جزیره به فروش می‌رسانند.

تمدید کنسرت لیان

در نهایت اگر بخواهیم نگاهی کلی به اجراهای پیشرو داشته باشیم، گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان که قرار است چهارشنبه ۱۰ اسفند در تالار وحدت به روی صحنه برود، اجرای خود را به مدت یک شب دیگر برای پنجشنبه، ۱۱ اسفند ماه هم تمدید کرده است و هر دوی این اجراها ساعت ۲۱ برگزار می‌شوند.

همچنین از جمله کنسرت‌های دیگری که در روزهای اخیر در تهران برگزار خواهند شد می‌توان به کنسرت فرزاد فرزین پنجم اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، کنسرت «زانکو» هفت ماسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، علی عبدالمالکی هشتم اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه، کنسرت نمایش «کافه عاشقی» تا ۱۰ اسفند در پردیس تئاتر شهرزاد اشاره کرد. 

البته کنسرت‌های پیشرو تنها به تهران محدود نمی‌شوند، بلکه افرادی از جمله میثم ابراهیمی سوم اسفند در سالن پانوراما، گرشا رضایی سوم اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینای همدان، مجید رضوی جمعه پنجم اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینای همدان، ناصر زینلی پنجم و ششم اسفند ماه در تالار انتظار کرمانشاه و مسعود صادقلو ششم اسفند در کنسرت هال vip مریم در کیش و مهدی مرکزی ۱۵ اسفند در تالار فرهنگ و هنر کرمان در سایر شهرهای ایران به روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام