فرهنگ و هنر

? خدمت به نیازمندان بخش مهمی از سیره حضرت زینب کبری(س) بود

? خدمت به نیازمندان بخش مهمی از سیره حضرت زینب کبری(س) بود

یک استاد درس خارج فقه گفت: خدمت به مستضعفان جزو سیره و سنت مهم اهل‌بیت(ع) و حضرت زینب کبری(س) است. اهل‌بیت(ع) اهل کرامت، لطف، بخشش و ایثار بودند که در سوره انسان به‌طور مفصل به آن اشاره شده است.

به گزارش تیتر نیوز، مراسم وفات شهادت‌گونه حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها، عقیله بنی‌هاشم علیها السلام، امروز با حضور جمعی از علما و فضلا و با حضور آیت‌الله روح‌الله ایلکا – مدرس خارج فقه مسجد و حوزه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) خیابان وحدت اسلامی- تهران برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله سید حبیب‌الله حسینی با بیان این‌که حضرت زینب کبری(س) زمینه‌ساز تداوم حرکت و نهضت بزرگ عاشورای حسینی شدند، گفت: انقلاب اسلامی که اکنون چهل و چهارمین سال پیروزی و دهه فجر آن را طی می‌کنیم در تداوم حرکت علی‌وار و فاطمی عقیله بنی‌هاشم علیها السلام است.

این استاد درس خارج فقه تهران با تقدیر از اقدامات فرهنگی و خدماتی امام جماعت و پایگاه مقاومت بسیج و هیأت امنای مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) در دستگیری از نیازمندان همسو با کمک مومنانه مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: خدمت به مستضعفان جزو مهم سیره و سنت اهل‌بیت(ع) و حضرت زینب کبری(س) است. اهل‌بیت(ع) اهل کرامت، لطف، بخشش و ایثار بودند که در سوره انسان به‌طور مفصل به آن اشاره شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری درس خارج فقه با تدریس آیت‌الله ایلکا در مسجد صاحب‌الزمان(عج) گفت: مبلغان و طلاب علوم دینی باید مروج سیره و سنت انقلابی و عالمانه و جهاد تبیین حضرت زینب کبری سلام الله علیها باشند. 

بنا بر این گزارش، پس از اتمام این سخنرانی، بسته‌های ارزاق توسط اهالی خیریه حضرت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل‌بیت و به همت بسیجیان مسجد صاحب الزمان(عج) خیابان وحدت اسلامی تهران، میان نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام