فرهنگ و هنر

? روش‌های امر به معروف متناسب با سطح فهم مخاطب باشد

? روش‌های امر به معروف متناسب با سطح فهم مخاطب باشد

تیتر نیوز/لرستان معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان گفت: روش‌های امر به معروف و نهی از منکر بایستی متناسب با سطح فهم و زبان مخاطب بوده تا اثرگذاری عمیق داشته باشند.

حجت‌الاسلام مصطفی مهدوی هفتم اسفند در نشست آموزشی نیروهای حراست فیزیکی دانشگاه لرستان که با موضوع راهکارهای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در سالن جلسات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با تأکید بر تقویت راهکارهای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، اظهار کرد: اجرای کامل فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در همه ابعاد باعث رشد، پیشرفت و تعالی اخلاقی و معنوی جامعه می‌شود.

وی افزود: دین اسلام در همه ابعاد فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی دارای برنامه است و اجرای کامل تعالیم دین اسلام در همه ابعاد زندگی، باعث خودسازی و پیشرفت انسان و جامعه می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه روش‌های امر به معروف و نهی از منکر باید متناسب با سطح فهم و زبان مخاطب بودن تا اثرگذاری عمیق داشته باشند، تصریح کرد: اسلام دین کامل و جامعی است و احکام و تعالیم آن بایستی به‌صورت کامل در همه ابعاد، اجرا شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: انسان ابتدا باید از خود شروع کرده و در مسیر خودسازی دینی، اخلاقی و معنوی حرکت کند.

در این کارگاه آموزشی، حاضران نیز پرسش‌های خود را مطرح و معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به پرسش‌ها، پاسخ داد.

انتهای پیام